Skocz do zawartości

Virago 535 panewka na wale.


kusztyk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nic nie pomoże oddawanie wału do szlifierni bo po pierwsze wałów motocyklowych SIE NIE SZLIFUJE

a po drugie żaden z nich nie jest w stanie pomierzyć czop wału z dokładnością do trzeciego miejsca po przecinku ( niektóre firmy podają w serwisówkach do czwartego miejsca po przecinku ).

Jeżeli poszła tylko panewka a na czopie nie ma żadnych śladów to można dobrać nową panewkę pod dany czop w/g serwisówki i to powinno załatwić sprawę.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki dzisiaj oddaje silnik do mechanika wiec mysle ze w polowie tygodnia bede wiedziec co tam jest i wtedy pomyslimy co dalej z tym zrobic. Jestem dobrej mysli ze to tylko panewka :icon_mrgreen: A moze sworzen na tloku he zadko sie zdaza, ale komus sie musi zdazyc.

 

Jednak zaryzkuje i dam do goscia z bobrownik jak mi dobrze zrobie to wam napisze :buttrock: Bylem wczoraj u niego mozna sie z nim fajnie dogadac itp. Ale mi mowil ze jak wal bedzie uszkodzony to damy go do szlifowania i do dorobienia panewki poniewaz on juz tak robil i zdaje to egzamin...

Edytowane przez kusztyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie pomoże oddawanie wału do szlifierni bo po pierwsze wałów motocyklowych SIE NIE SZLIFUJE

 

NIKT o zadnym szlifowaniu nie wspomnial.

 

Jeżeli poszła tylko panewka a na czopie nie ma żadnych śladów to można dobrać nową panewkę pod dany czop w/g serwisówki i to powinno załatwić sprawę.

 

Jezeli silnik pracowal w takim stanie (szczegolnie przy wyzszych obrotach) i slychac wyrazne stuki to nie byl bym tego taki pewien.

Po drugie jak chcesz sprawdzic stan czopu i korbowodu, ich owalizacje - na oko ? hmm... :icon_mrgreen: W ten sposob trzeciego miejsca po przecinku nie zobaczysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja znów wkurzę Piotra i Adama :buttrock: Mam 25tyś zrobione na szlifowanym wale i dorabianych panewkach (kpl. 18szt półpanewek) i stale rośnie!

I motocykl kręcący się trochę wyżej niż Virówka, i na dodatek 23-letni :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak nie bedzie zadnych sladow na wale ani nic to chyba mozna zaryzykowac i nie dawac do mierzenia? Bo przeciesz jak bedzie widac ze nic nie ma to powinno byc ok :icon_mrgreen: A szlifowanie hmm czy takie zle? Chyba zalezy jak to zrobie i czy dokladnie itp poniewaz mechanik mowil ze nie raz dawal do szlifowania i chodzi dobrze... wiadomo ze napewno nie bedzie to orginal i krocej wytrzyma ale zawsze taniej ... itp. Moze w polowie tygodnia bede wiedzial co to wiec pochwale sie heeh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja znów wkurzę Piotra i Adama :buttrock: Mam 25tyś zrobione na szlifowanym wale i dorabianych panewkach (kpl. 18szt półpanewek) i stale rośnie!

I motocykl kręcący się trochę wyżej niż Virówka, i na dodatek 23-letni :icon_mrgreen:

 

to pewnie jak z tym sylikonem pod glowice ,niby sie nie daje ..ale jak ktos da to absolutnie nic sie nie dzieje a zawsze to zabezpieczy przed nieszczelnoscia ,koles w 2 autach dawal w tym w dieslu 1.8 turbo i nigdy mu nie poszla uszczelka pod glowica

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak nie bedzie zadnych sladow na wale ani nic to chyba mozna zaryzykowac i nie dawac do mierzenia? Bo przeciesz jak bedzie widac ze nic nie ma to powinno byc ok :icon_mrgreen: A szlifowanie hmm czy takie zle? Chyba zalezy jak to zrobie i czy dokladnie itp poniewaz mechanik mowil ze nie raz dawal do szlifowania i chodzi dobrze... wiadomo ze napewno nie bedzie to orginal i krocej wytrzyma ale zawsze taniej ... itp. Moze w polowie tygodnia bede wiedzial co to wiec pochwale sie heeh

 

 

Stary, cofnij sie moze do zdobyczy polskiej mysli motoryzacyjnej spod znaku WSK i to samo doradz "mechanikowi". Wałów sie NIE szlifuje bo zdzierasz warstwe utwardzona ktora na nim jest. Okreslenia "tanio" i Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki sie wzajemnie wykluczają. Czy dociera to do twojej pustej główki?

 

 

Chyba zalezy jak to zrobie i czy dokladnie itp poniewaz mechanik mowil ze nie raz dawal do szlifowania i chodzi dobrze...

 

 

A co, miał ci powiedziec ze sie rozje**ło po paru minutach? Dajesz sobie wciskac kity.

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co mi sie teraz przypomnialo... w czwartek dzwonilem do serwisu motocyklowego z sosnowca pitstop i oni mi powiedzieli jesli wal bedzie uszkodzony to zadno szlifowanie nie wchodzi w gre ten pan co ze mna rozmawial mowil ze zna goscia co naprawia waly na ktore daje dozywotnia gwarancje wiec sie pytam na jakiej zasiadzie on to naprawia jesli nie szlifuje to mi powiedzial ze to jest tajemnica i nikomu tego nie mowi, kolejne moje pytanie bylo jaka cena takiej naprawy to powiedzial ze to zalezy od tego jak on sie nad tym napracuje, ale cena nie przekroczy 1000zl za wal. A do was mam takie pytanie o co chodzi z ta naprawa? Czy to jakies bajki? Czy gosciu bierze szlifuje i pozniej mowi ze to inna naprawa ? Czy jak?

Edytowane przez kusztyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

producent wielu rzeczy nie przewidzial a da sie je zrobic nie kupujac calej czesci , skoro ktos przejechal na szlifowanym wale i dorabianych panewach 25 tys km znaczy ze nie koniecznie szlif walu jest wykluczony w japoncu..

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No da sie :banghead: ale ja chce tym motorem troche pojezdzic :banghead: To moj pierwszy motor wiec musze pozadnie zrobic i nie wydac duzo kasy. Moze ktos powie co tam w tym pitstop robia jesli nie szlifuja walu a naprawiaja i gwarancje dozywotna daja... Jutro zadzwonie i jak powiedza ze da mi gwarancje na papierku itp to chyba zaryzykuje co?

 

Dzisiaj dzwonilem powiedzieli mi ze z ta regeneracja na 100% nie jest to szlifowanie... nawet mowil na 1000% nie jest. Po regeneracji dostaje do tego pismo z gwarancja i jest ona na rok km sie nie licza... Jutro bede znal cene tego to napisze ale kurcze dalej nie wiem co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam osobiście firmę w mieście stołecznym, która wały motocyklowe mierzy, szlifuje, po czym stosuje obróbkę chemiczno-termiczną czy cuśtam. Naprawialiśmy z sukcesem silnik od VT500 (czyli Honda). Gość głównie naprawia sporty, czyli kitu raczej nie robi... A pieniądze wychodzą baaardzo rozsądne, w porównaniu do nowego to nawet baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo rozsądne... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...