Skocz do zawartości

Yamaha R1 czy Honda CBR 1000


Rekomendowane odpowiedzi

Cebra 1000 jest super i kiedyś sobie taką kupię :)

Ale R1, GSXR 1000, ZX10 a także mniejsze siostry klasy 600 też są wspaniałymi maszynami i każda ma w sobie coś niepowtarzalnego i takiego co danemu jeźdźcowi najbardziej odpowiada. Rzecz gustu a o gustach sie nie dyskutuje...

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wlasnie decyduje sie na 1000 bo kocham miec pod tylkiem duzo kucykow. To rzeczywiscie jest max relax kiedy wiesz ze jadzac 150 km/h spokojnie odkrecasz manetke a motocykl zapier**la jak dziki i nagle masz 250 km/h i ciagle luz pod manetka i wiesz ze mozesz jeszcze troche wiecej - dlatego warto zyc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dziesiątce Szkopka nieseryjne były wydechy wraz z kolektorami, owiewki, opony i amortyzator skrętu a mimo to objechał wszystkich oprócz Pawelca który startował na R1 w której seryjne były chyba tylko rama, wahacz i blok silnika :)

nieprawda, R1 Pawelca z sezonu 2006 to na dobrą sprawę stock; każdym razie silnik i zawiechy seria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm ciezki wybor :) honda ma dobra historie... i opinie... yamaha chyba 176kg masy i tyle samo koni... honda przyciaga swoja marka... a yamaha osignieciami... osobiscie jechalem jako pasazer r1 z 2004 lub 2005 roku 286km/h i bylo calkiem fajnie tylko szkoda ze juz sie droga konczyla... trzeba jeszcze zwrocic uwage na to ze przy ewentualnej sprzedazy za honde dostaniesz wiecej...ja wybralbym yamahe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieprawda, R1 Pawelca z sezonu 2006 to na dobrą sprawę stock; każdym razie silnik i zawiechy seria

prosze cie, 213KM to dla ciebie seria? Serię to miał Oskalddowicz jesli chodzi o silnik i popatrz na jego wypowiedzi po wyścigu w Brnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem na jazdach testowych cbr w honda kawaler w katowicach. Wybierz się i poproś o jazdy próbne. Jednak wybrałem R1 z kilku powodów:

-design motoru, gdziekolwiek zaparkowany wzbudza dużą uwagę

-tytanowy, pieknie grający wydech

-stosunkowo komfortowe zwieszenie

-i to że kręci się do 14,500:)))

 

Nie można nic złego powiedzieć na temat cbr, jak zwykle przemawia zanim solidne i trwałe wykonanie i elektro-hydrauliczny amortyzator skrętu. I nic poza tym. Wygląd motocykla nie powoduje raczej szybszego bicia serca. Wśród litrowych przecinaków nie wyróżnia się niczym szczególnym. Wydechu kompletnie nie słychać, nie to co R1...

 

Na temat mocy nie ma co się rozpisywać bo różnice są praktycznie nie zauważalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto tu pisze o wykorzystaniu mocy ?

Ja wole sobie moja 1100 pojezdzic na "spokojnych" obrotach,bez stresu (co nie znaczy powoli)

niz "pilowac" 600 setke na wysokich obrotach cala droge.

Jak ma sie "dosyc mocy pod tylkiem" to czlowiek jezdzi poprostu bardziej zrelaksowany.

Jak wiesz ze masz, to nie musisz nikomu tego udowadniac, a jezeli uwazasz ze kupuje sie tylko taki motocykl/silnik, ktory da rade "sie wykozystac" to moze powinienes usiasc na 125 tke.

Nie poczuj sie teraz urazony, czy obrazony, ale Twoje podejscie do wyboru silnika jest moim zdaniem calkowicie bledne.

to juz moze byc predzej przekonywujacym argumentem, ale skoro kasa nie jest problemem,

to ja ZAWSZE wybralbym ten wiekszy/mocniejszy silnik.

Adam

 

No to chyba zalezy! ja sie relaksuje podczas kazdej jazdy na moto nie ma znaczenia czy obrotomierz pokazuje 10 tys czy 14 czy 5! ty wolisz wolne obroty widze to trza bylo kupic choopera

 

Jak ma sie "dosyc mocy pod tylkiem" to czlowiek jezdzi poprostu bardziej zrelaksowany. Uwierz mi nowa r6 ma taka moc ze mozesz spokojnie powiedz "dosc mocy pod tylkiem"

hmm sadze ze 125 to za malo jak cos to etz250 byla by wsam raz. Niewiem jak jezdzisz na motorze ale sa ludzie ktorzy jezdza r1 pojada na tor i mozna ich objechac r6 wiec jaki jest sens kupowac motor o pojemnosci 1000cm3. na taka ich jazde wystarczy 600 ktory rownie zajebiscie oddaje moc i nie gorzej niz 1000 mowa tu o nowych motocyklach nie 95-99. mialem okazje jezdzic nowa r6 i r1 i powiem Ci ze r6 dorownuje r1. w ruchu ulicznym sa to rownorzedne motocykle przynajmniej dla mnie.

Twoje stwierdzenie ze nie musisz nikomu nic udawadniac jest smieszne to jest chyba logiczne ale na r6 czy zx6r mozesza tak samo cos udowodnic jak na twoje XX naprawde. satd moj wybor na klase 600

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...