Skocz do zawartości

Co jest złego w kawach dziewiątkach????


Rekomendowane odpowiedzi

Stan - mniejsza o Turka i o to o co sie znim popstrykałes, ale przyznaj szczerze że sam nie masz doświadczenia w jeździe tysiącem.

 

Co do dziewiątki - to mniej więcej napiszę to co wcześniej, czyli motocykl nie był priorytetowy dla kawasaki, a co za tym idzie jego modernizacje były bardzo oszczędne. Silnik może okej ale reszta niestety nowościa nie grzeszyła. Kawasaki w ogóle od 2000 do 2002 uważam że sie zaniedbało. Dopiero nowa szóstka w 2003 i dycha rok później spowodowały że przedstawiono lepsze motocykle niż konkurencja. W 2005 roku szóstka zjadła wszystko co wtedy jeździło i z tego co mi doniosły krasnale zrobi to również w 2007r. Moc z 599cm 141KM i silnik co kręci do 16500rpm. Dlatego polecam gorąco zapomniec o ZX-9R i kupić np ZX-6R z 2003r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby była niższa...

PZDR :buttrock:

 

właśnie to że ma wysoko siedzisko jest dla mnie 190cm faceta dużym plusem. Lubię motocykle duże, a wszystkie nowe motocykle jakie teraz wychodzą są coraz mniejsze i ktoś o dużych gabarytach jak ja czuje się jak na rowerze :icon_mrgreen: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan - mniejsza o Turka i o to o co sie znim popstrykałes, ale przyznaj szczerze że sam nie masz doświadczenia w jeździe tysiącem.

 

nie wiem jak ci mam to przyznac skoro mam i jezdze, ba nawet zrobilem w tym sezonie na moim tysiacu 8 tysiecy kilometrow

wiec wiesz akurat doswiadczenie mam a i wiedze wieksza od niego... on tylko kolorowe obrazki i porownywanie wagi i mocy w katalogach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak ci mam to przyznac skoro mam i jezdze, ba nawet zrobilem w tym sezonie na moim tysiacu 8 tysiecy kilometrow

wiec wiesz akurat doswiadczenie mam a i wiedze wieksza od niego... on tylko kolorowe obrazki i porownywanie wagi i mocy w katalogach

hmmmm, mówimy o różnych tysiącach, ty myslisz o bulldogu a ja o R1. Mniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziewczynki, nie kłóćcie się.

 

ZX9R to tak naprawdę, na dzisiejsze standardy jest raczej motocyklem sportowo-turystycznym, choć są na torze goście, którzy potafią z nich co nieco wyciągnąć. Jeżeli nie jesteś zainteresowany "gumowaniem", to rama sama nie pęknie. Spoko. Moto jest długowieczne, ale nie można zaniedbać serwisu (zawory co 12 tys. warto sprawdzić). Najbardziej poręczne są z 98-99 - po poprawkach, odchudzone ale nie przekombinowane jak 00-01. Dopiero 02-03 to znowu fajny sportowy turystyk. A co do wysokości, ktoś napisał że mając 175 cm nie czuł się pewnie na światłach. Ja mam 168 i na GSXR (dupsko na 83,5 cm!) daję spoko radę...

 

Jedyna wada 9-ki w Polsce to... opinia powszechna (jak np. na forum) co powoduje, że trudniej są zbywalne.

 

pozdro600 - nie podniecaj się hondami w WSS bo one mają tyle wspólnego z tymi co jeżdżą na ulicach czy w Poznaniu co yamaha Pawelca z seryjną R1... Hondy faktycznie wygrywają, ale jak się w nie właduje kilkadziesiąt tysięcy EUR extra..

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziewczynki, nie kłóćcie się.

 

ZX9R to tak naprawdę, na dzisiejsze standardy jest raczej motocyklem sportowo-turystycznym, choć są na torze goście, którzy potafią z nich co nieco wyciągnąć. Jeżeli nie jesteś zainteresowany "gumowaniem", to rama sama nie pęknie. Spoko. Moto jest długowieczne, ale nie można zaniedbać serwisu (zawory co 12 tys. warto sprawdzić). Najbardziej poręczne są z 98-99 - po poprawkach, odchudzone ale nie przekombinowane jak 00-01. Dopiero 02-03 to znowu fajny sportowy turystyk. A co do wysokości, ktoś napisał że mając 175 cm nie czuł się pewnie na światłach. Ja mam 168 i na GSXR (dupsko na 83,5 cm!) daję spoko radę...

 

Jedyna wada 9-ki w Polsce to... opinia powszechna (jak np. na forum) co powoduje, że trudniej są zbywalne.

 

pozdro600 - nie podniecaj się hondami w WSS bo one mają tyle wspólnego z tymi co jeżdżą na ulicach czy w Poznaniu co yamaha Pawelca z seryjną R1... Hondy faktycznie wygrywają, ale jak się w nie właduje kilkadziesiąt tysięcy EUR extra..

Maniek ja to wiem, ty to wiesz, kazdy chyba wie, ze pod wzgledem osiagow seryjne hondy (600/1000rr/vtr) sa do dupy jezeliby porownac je do k5(1000) 600rr do gixerow od k4, a vtr sp do byle twina(sportowego oczywiscie). a te fury robione przy wspolpracy z HRC rzeczywiscie sa cholernie drogie 600rr(SSP) made in Ten Kate Honda=45000ojro a 1000rr(SBK) - 70koła. w fastbajku brytyjskim ostatnio widzialem 1000rr przygotowana do BSB to tamta juz w ogole cene kosmiczna miala - 100 000 funtow

Edytowane przez pozdro600
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Konczy sie juz 3 sezon jak jezdze na 9 tce - tej z 1995 roku.

Nie moge powiedziec aby byla to lipa. Jest to motocykl dla mnie gdyz stuntem sie nie interesuje ani wyscigami. Jest dosc wygodna jak na sciga przy turystycznej jezdzie.

Co to znaczy ze motocykl nigdy nie zawiodl ? nie mial rzadnej awarii i oprocz serwisowych regulacji i wymiany oleju nic nie trzeba bylo naprawiac ? Moim zdaniem to bzdury bo po latach uzytkowania zawsze sie cos zepsuje a jak nie zepsuje to gleba i itak jest do naprawy...

W serwisie slyszalem opinie ze Hondy maja lepsze rozwiazania techniczne i sa bardziej niezawodne. Jak dlugo wytrzyma ta kawa spokojna jazde ? oby jak najdluzej bo na zmiane motocykla nie zanosi sie u mnie.

Na pewno sporo przeszla u poprzednich wlascicieli, teraz ma emeryture.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz Michal przejechales tylko 3 sezony Kawa. To nie pozwala na wydawanie obiektywnej opini o tym motocyklu. Znajomi mieli kawy 9i po pol roku posprzedawali za pol ceny ze wzgledu na stuki w silniku. Albo ich cena, ktora jest nawet nizsza od ceny hondy cbr 600 :D No i osiagi modelu 94 jak na klase 900 to naprawde nie powalaja na kolana ( moc srednia-135KM a masa suchego 215 kg)

Edytowane przez samolot

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...