vx800 Opublikowano 18 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2003 Haja,jeździ ktoś może czymś z tego gatunku?Kawa MeanStreak, Triumph Speedmaster, Yamaha Warrior, Honda X4, itd. Jak takie cudo gania? Jak hamuje? Jak się bierze winkle na takim potworze? PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2003 sam w przyszlym, albo za dwa sezony bede zmienial i moj wybor padl na yamaszke v-max, wiem ze to dzika maszyna i calosc nie daje rady silnikowi, ale bede powoli to zmienial, tuningowal . podstawa to 3 glowne zmiany: wsporniki do ramy (usztywnienie), przod upside down i porzadne hamulce. silnik zostawie bez przerobek, przynajmniej na poczatek :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marccc Opublikowano 18 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2003 Czesc! Wlasnie chcialem zapostowac, ze ogladalem wczoraj Roadwariora w salonie :P !!! Qrtka, jak to bandycko wyglada... wydech troche nie z tej bajki, ale ogolnie design jest. Prowadzenie sie od tego oczekiwac nie da, jak to po crouserze, ale przecie nie miewa sie takiej maszyny coby po zakretach smigac, tylko coby wizualizacja byla, i blysk chromu przy kawiarnianych stolikach :P ...ja to bym chyba nie potrafil jezdzic z nogami do przodu... Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 18 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2003 Co prawda nie jest to wielki "pałer" ale jeździłem ostatnio Drag Starem 1100 po sporych przeróbkach.Oryginalna była tylko rama i silnik (poza Dyno Jetami i filtrami K&N) Wrażenia niesamowite!!! Nie zastanawiasz sie czy zapiąłeś 2 czy moze 5. Odkrecasz manetke i juz znikasz.Moment obrotowy to jest to 8) A prowadzenie? Na pewno nie w stylu sprtowym ale uwazam ze jak na taki sprzet bardzo poprawne i przyjemne. To że masz nogi z przodu....no cóz . Lepiej chyba przywalic nogami niz z dyni :P Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamWo Opublikowano 18 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2003 No maszynki takie sa piekne, no i ten moment obrotowy, ale na ogol do kulania sie.W miescie chyba mniej poreczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadamuss Opublikowano 18 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2003 chyba ciezko bedzie znalwzc uzytkownikow wyzej wymienionych moto, to raczej malo popularne w polsce modele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sfinx Opublikowano 18 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2003 Czesc! Wlasnie chcialem zapostowac, ze ogladalem wczoraj Roadwariora w salonie :P !!! Qrtka, jak to bandycko wyglada... wydech troche nie z tej bajki, ale ogolnie design jest. Prowadzenie sie od tego oczekiwac nie da, jak to po crouserze, ale przecie nie miewa sie takiej maszyny coby po zakretach smigac, tylko coby wizualizacja byla, i blysk chromu przy kawiarnianych stolikach :P ...ja to bym chyba nie potrafil jezdzic z nogami do przodu... Pozdrowienia Marccc, mylisz sie Warrior ma wiele czesci z R1 i jest bardziej przystosowany do wlasnie takiej sportowej jazdy, to nie jest zwykly cruizser to bestia co prosi a szalencza jazde. Zawstydzi niejednego scigacza! A co do V-maxa jak Redwater wspomnial to jest kingiem wszystkich cruiserow! Ja osobiscie balem sie go, ale jak to zwykle bywa - do czasu! :D Arek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 19 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2003 A mnie się marzy X4. Wygląd, moc, to właśnie to co pasuje mi najbardziej w X4. W Polsce maszyna jest dostępna w sieci dealerskiej, co jest dziwne ponieważ np w Niemczech nie ma jej w oficjalnej sieci sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marccc Opublikowano 19 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2003 Czesc Arek, no racja, power w Roadwariorze jest, i na prostej zapewne da sie pomykac... dopoki wiatr nie zdmuchnie, ale w zakretach to juz kolorowo byc nie moze, taka geometria poprostu im nie sprzyja, ale przecie cos za cos. Jak sie chce ciac po zakretach, to jezdzi sie na zupelnie innej maszynie. Pozdrowienia Marccc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 19 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2003 jestem sceptykiem co do takich maszym.jak chciałbym pomykać z prędkością światła to siadłbym na np.ZX-12.do turlania wziąłbym np.jakiegoś "Guzika" :P .formy pośrednie-czy ja wiem :roll: .w sumie każdy motocykl może zafascynować ale żeby na dłużej to raczej nie koniecznie. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2003 Co prawda nie jest to wielki "pałer" ale jeździłem ostatnio Drag Starem 1100 po sporych przeróbkach.Oryginalna była tylko rama i silnik (poza Dyno Jetami i filtrami K&N) Wrażenia niesamowite!!! Nie zastanawiasz sie czy zapiąłeś 2 czy moze 5. Odkrecasz manetke i juz znikasz.Moment obrotowy to jest to 8) A prowadzenie? Na pewno nie w stylu sprtowym ale uwazam ze jak na taki sprzet bardzo poprawne i przyjemne. To że masz nogi z przodu....no cóz . Lepiej chyba przywalic nogami niz z dyni :P jak masz dzwona to tak czy tak walisz glowa, niezaleznie od moto. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 20 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2003 Ja bym jednakowoż wolał nogami. Żeby tylko nie "do przodu" :P No ale fakt że jak wyrwie dupsko z siedzenia przy gwałtownym i niekontrolowanym spotkaniu z przeszkodą to mozna wypalic komuś z dyni :P Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 20 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2003 Hej!TRIUMPH SPEEDMASTER to niestety nie jest nic porównywalnego z pozostałymi maszynami. To po prosty przerobiony Boneville z dwoma tarczami odlewami kół i kilkoma dodatkami z mocą sic! 60 KM. X4 -rewelacja widziałem na motoguzzi w Mucznem. W Niemczech była rzeczywiście niedostępna, ale w Austrii występowała pod nazwą CB 1300 (ale to nie to samo co obecna CB 1300 oczywiśce).Ale z wyjątkiem X4 pozostałe chyba nie bardzo mają ciekawe właściwości jezdne :? PozdroDyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tatoine Opublikowano 22 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2003 Witajcie,Miałem okazję przejchać się Wariorem ( relacja: http://www.yamahaclub.idf.pl/warior_test.htm) i mimo iż byłem świadom różnicy pomiędzy Wildstarem a Warriorem to nie spodziewałem się, iż jest ona tak duża.Szybka w kasku ( typu otwartego), podczas przyspieszania Warriorem odgieła się i oparła o mój nos - w życiu nie doświadczyłem takiego zjawiska na jakimkolwiek motocyklu. Oczywiście że są szybsze maszyny, ale lepiej przyspieszające? No nie wiem.Jedyna wada Wariora to... sami wiecie - 68.000zł :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 23 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2003 Ja bym jednakowoż wolał nogami. Żeby tylko nie "do przodu" :D No ale fakt że jak wyrwie dupsko z siedzenia przy gwałtownym i niekontrolowanym spotkaniu z przeszkodą to mozna wypalic komuś z dyni :DSkąd ja to znam? :lol: Przy wyskoczeniu z siodła pierwsze co nastąpiło to spotkanie głowy (i barku) z asfaltem :D - mimo że nogi były do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.