Skocz do zawartości

450 a 525


Rekomendowane odpowiedzi

Ja to tak myśle że na końcu tego podjazdu moto ci z pod dupy wyleci :icon_arrow:

czekam na Twoje relacje z zachwytu jazda i wystarczjaca mocą jakiejś 125 (nie mowie ze setki sa słabe) biorąc pod uwage ze w profilu masz WR 450 :buttrock: rozumiem ze zamykasz gaz jak podjazd robi sie stromszy :icon_question: no ale co potem?? zsiadasz i pchasz?? :evil: przeciez to tak potworna moc ze strach dodac gazu :) Pozdr!

:icon_rolleyes: chyba juz sie temat wyczerpał...

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe no tak ale czy nie wolałbyś subaru impreza WRX Sti od poloneza z którego napewno wycisnołbys wszystko i wykozystał 100% jego mozliwosci?? :icon_rolleyes: bo ja mimo tego ze subaru jezdziłbym szybko pewnie tylko na prostych i szybkie zakrety robił tylko na parkingu pod marketem to wolałbym je od poloneza :icon_arrow:

 

Trochę słabe porównanie, to tak jak byś nowego EXC 450 porównał do starego MTXa.

Impreza prowadzi się lepiej i łatwiej pod każdym względem od Poloneza a nwet od wszystkich powiedzmy normalnych samochodów, dlatego prowokuje do szybkiej jazdy a uwież wiem coś na ten temat :) patrz podpis. :evil:

 

 

Zawsze jest dobrze miec zapas mocy który moze sie przydac własnie na podjezdzie ktory pod koniec okazuje sie byc bardziej stromy lub przy wyprzedzaniu na trasie enduro :icon_question: a do tego sie człowiek przyzwyczaja i ciezko z mocniejszego motorka przesiasc sie na słabszy i własnie dlatego ja jako moj przyszły motocykl widze tylko 525 (kwestja ok 3lat oczywiscie :buttrock: ).

 

Wszystko zależy do jakiej jazdy będzie używane takie moto, bo jak dużo przelotów i mniej technicznego enduro to można sobie i sprawić 525 ale tor to już inna baja.

A wolno jechać można i na 200 konnych motocyklach, ale sztuką jest żeby na torze nie dostać sromotnego łomotu od tych którzy w miarę panują nad pojemnością 250 4T.

 

Ja planuje w przyszłym sezonie postartować trzoche więcej w zawodach MX i rozważam możliwość przejscia do niższej klasy.

 

I jeszcze jeden mały cytacik pasujący tu idealnie:

"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców"C.McR

Edytowane przez BaRy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam e-mule lub bearshare. ja do swojego ex LC4 znalazlem w minute, a masz super (foty, wytlumacznie co i jak robic itp.)

 

P.S. a co do roznicy EXC 450 a EXC 525 to powiem ze EXC 450 ide bo idzie ale nie zachwyca:] natomiast o 525 wiem od osob ktore zyja motocyklami ze to motor ktory niejedna osobe pokonal.

Natomiast sx 450 jest przyjemny.... ma idealna jak dla mnie moc.

pozdro

to prawda ze pokonał.ja przesiadłem sie z dr350 na 520 exc i w drugim wypadzie porobiła mnie.zwichniety bark i zdarte kolana.ani 520 czy 525 to nie sa zabawki to sa BESTIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to prawda ze pokonał.ja przesiadłem sie z dr350 na 520 exc i w drugim wypadzie porobiła mnie.zwichniety bark i zdarte kolana.ani 520 czy 525 to nie sa zabawki to sa BESTIE.

 

 

No z taki motorem to nie żarty trzeba juz troche panowac nad motorem żeby jeździć 525

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam! Odświeże trochę temat. Jak to jest właściwie z tym serwisem EXC 525? Czy to prawda, że robi się go co 500 km? I czy nadaje się ten motocykl do dalszych asfaltowych przelotów jako cywilne enduro, czy może lepszy byłby LC4? Szukam uniwersalnego enduro, a zarazem lekkiego. Poradźcie proszę. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Odświeże trochę temat. Jak to jest właściwie z tym serwisem EXC 525? Czy to prawda, że robi się go co 500 km? I czy nadaje się ten motocykl do dalszych asfaltowych przelotów jako cywilne enduro, czy może lepszy byłby LC4? Szukam uniwersalnego enduro, a zarazem lekkiego. Poradźcie proszę. Pozdrawiam.

no raczej sie nie nadaje do aswaltowych dalszych przelotów. Jazada turystyczna aswaltami nie byłaby poprostu przyjemna anie nie słuzyła by takiemu motorkowi. Do tego LC4 nadaje sie duzo bardziej. 525 jest zbyt bardzo agresywny na dodanie gazu. Ja mam SX 250 i jezdze niem po miescie 8km zeby na tor dojechac i jest to poprostu tragedia. Mysle ze 525 byłoby bardzo podobnie. Zalezy corozumiesz przez "serwis" :flesje: generalnie bardzo trzeba dbac o tego typu wysilone motocykle (czesta wymiana oleju i regulacja zaworów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy corozumiesz przez "serwis" :flesje: generalnie bardzo trzeba dbac o tego typu wysilone motocykle (czesta wymiana oleju i regulacja zaworów)

 

Witam! Właśnie o olej i zawory mi chodzi. Bo te częste regulacje to nic innego jak tylko dłubanie w silniku. Jeżdziłem wczesniej CZ 380 i to dopiero narwista maszyna, a te nowoczesne silniki sa już bardziej do rególowane. Dlatego dziwi mnię Twoja wypowiedż na temat EXC. Chciałbym lekki, praktyczny , a zarazem mocny motocykl. I tak myślałem o 625 SXC, ale jest ciężki. Następnie pomyślałem może 525 EXC. I teraz nie wiem co wybrac. Pozdrawiam.

 

Zalezy corozumiesz przez "serwis" :flesje: generalnie bardzo trzeba dbac o tego typu wysilone motocykle (czesta wymiana oleju i regulacja zaworów)

 

Witam! Właśnie o olej i zawory mi chodzi. Bo te częste regulacje to nic innego jak tylko dłubanie w silniku. Jeżdziłem wczesniej CZ 380 i to dopiero narwista maszyna, a te nowoczesne silniki sa już bardziej do rególowane. Dlatego dziwi mnię Twoja wypowiedż na temat EXC. Chciałbym lekki, praktyczny , a zarazem mocny motocykl. I tak myślałem o 625 SXC, ale jest ciężki. Następnie pomyślałem może 525 EXC. I teraz nie wiem co wybrac. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Właśnie o olej i zawory mi chodzi. Bo te częste regulacje to nic innego jak tylko dłubanie w silniku. Jeżdziłem wczesniej CZ 380 i to dopiero narwista maszyna, a te nowoczesne silniki sa już bardziej do rególowane. Dlatego dziwi mnię Twoja wypowiedż na temat EXC. Chciałbym lekki, praktyczny , a zarazem mocny motocykl. I tak myślałem o 625 SXC, ale jest ciężki. Następnie pomyślałem może 525 EXC. I teraz nie wiem co wybrac. Pozdrawiam.

Witam! Właśnie o olej i zawory mi chodzi. Bo te częste regulacje to nic innego jak tylko dłubanie w silniku. Jeżdziłem wczesniej CZ 380 i to dopiero narwista maszyna, a te nowoczesne silniki sa już bardziej do rególowane. Dlatego dziwi mnię Twoja wypowiedż na temat EXC. Chciałbym lekki, praktyczny , a zarazem mocny motocykl. I tak myślałem o 625 SXC, ale jest ciężki. Następnie pomyślałem może 525 EXC. I teraz nie wiem co wybrac. Pozdrawiam.

hehe no EXC 525 ma znacznie wiekszy potencjał niz CZ 380 :icon_mrgreen: 525 to genialny motocykl ale w teren... Nie mowie ze sie po ulicy nie da jezdzic ale to nie jest sprzet do dalszych podrózy ze stałą predkością. Z reszta poprostu powinienes sie przejechac na tym motocyklu i to rozwieje wszelkie Twoje watpliwosci :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...