bahama Opublikowano 17 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2003 hej!!! to znowu ja i znowu pojawia sie kolejny problem z moją 250-tkajeszcze wczoraj chodziła jak marzenie a dziś kurde normalnie nie wiem co sie z nia stało;/przychodze włączam i pali za pierwszym wszystko ok niecałe 2 tyś obrotów troche pogazowałem zeby sie zagrzała zawsze tak robie i wszystko okwyjezdzam i jest okpo 10 min jazdy jak dawałem luz zaczeła dostawac takich wysokich obrotów ze głowa mnie bolała i tak jezdziłem przez jeszcze 5 min o broty rosły z kazdym przejechanym kilometrem wszytko rozkęciłem bo myslałem ze sie cos zacieła itp i nic wszystko okposkładalem wszystko bardzo dokładnie i ona dalej swoje kurde juz nie mam do niej sił prosze pomózcie bo ją rozwaleDZIEKI za wszystkie odpowiedzi :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 17 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2003 Wydaje mi się, że to może być jeden z objawów dostawania się lewego powietrza do silnika. Miałem nieszczelność przy silniku, powietrze się dostawało i min. moto wchodziło właśnie na wysokie obroty. A może gaźnik się jakoś po drodze roztregulował? Nie znam się za bardzo na mechanice, ale objawy które opisałeś wskazują chyba na niewłaściwy skład mieszanki.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 17 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2003 Sprawdź dokładnie linkę gazu, sprężynę przepustnicy, pewnie przepustnica się zawiesiła. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 18 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2003 Witam ! Miałem dokładnie to samo w mojej pannonii i w końcu znalazłem. To jest rzeczywiście lewe powietrze, które dostaje się do silnika. Powodem jest albo nieszczelność pomiędzy gaźnikiem i resztą albo zwalone simmeringi na uszczelnieniu wału korbowego. Ta druga przyczyna była powodem moich problemów. Moto zachowywało się tak, że zapalałem , wszystko było OK, silnik się trochę pogrzał i po ruszeniu robiłem jakieś 500m po czym zaczynał wchodzić w zaje***te obroty. Jak był na biegu to po prostu dławiłem silnik sprzęgłem - wtedy bezproblemowo schodził z obrotów, jak był na luzie to miałem problem. Dopiero po rozebraniu silnika zobaczyłem że simmeringi mają pozrywane sprężynki ściskające gumę i jest prześwit między uszczelniaczami i wałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoob Opublikowano 26 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2003 bahama napisał: pomózcie bo ją rozwaleHehehe, też tak mam... 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novy Opublikowano 26 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2003 hoob napisał: bahama napisał: pomózcie bo ją rozwaleHehehe, też tak mam... 8) oj i ja tez dzis swoja przypchalem na szczescie tylko kilometr bylem wsciekly jak pies jakby mnie ktos zaczepil i cos powiedzial to bym go wyklął albo nawet wpier.... ale moja kobieta mnie uspokoila Ma taki dar ze potrafi to zrobic .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 27 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2003 Hehe! To ja jeszcze z garażu nie wyjechałem (blisko, coraz bliżej...) a już wykląłem hebla na czym świat stoi!!! Aż się boję pomysleć, co będzie, gdy zacznę jeździć... Może dla odmiany napisze ktoś, komu MZ-ta chodzi jak marzenie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoob Opublikowano 27 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2003 Hm. No chyba jednak muszę się pochwalić... :wink: Moja (to ta w emblemacie, tylko, że przed remontem; teraz jest czerwona i sliczna :D ) Kupilem ja niebieska i do remontu za 250 zł :!: od takiego jednego starego dziadka. Włożyłem w nią jeszcze 500zł (z groszami) ale teraz jest jak nowa. Silnik po generalce (od gromna części jest w niej nowych), nowy śliczny czerwony metalic, akumulator, białe zegary, diody ultrafioletowe itp. Po prostu cuda (bynajmniej dla mnie :D ) Po remoncie zrobiłem nią już prawie 1000km ( a jeżdżę nią dopiero miesiąc z kawałkiem) i nawet nie kaszlnęła! Chodzi jak marzenie. :D pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZ-MuszKieTeR Opublikowano 29 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2003 hehe ... nie wiem jak to jest jezdzic motocyklem jak marzenie ... ale na moja nie moge narzekac ... wozi mnie tam gdzie chce ... na razie stanela tylko 2 razy ... brak benzyny ... i zatarty wyciskacz sprzegla ... za jakis miesiac podejme decyzje czy bede robil remont czy sprzedam ... wolalbym remocik ... bo etka to jednak zaje-fajna sprawa ... ale decyzja nie do konca bedzie tylko moja ... ... do miniecia na trasie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 29 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2003 Moja Mzecia też po remoncie kapitalmym - jeśli chodzi o silnik to marzenie - cichutko chodzi , trzyma wolne obroty , ciągnie mniej więcej od 2000 obrotów, pali około 3-3,4 - no istna poezja - brak tylko ładowania narazie więc jeżdżę tylko za dnia i bez świateł ale w pn podskoczę do elektryka i może pomoże. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 30 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2003 Napisz ile Cię kosztował remoncik i gdzie go robiłeś??? Też bym chciał, żeby moja cicho chodziła, ale turkocze mi sprzęgło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.