malys Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 U mnie to wygląda tak: http://img127.imageshack.us/my.php?image=061018174904dg6.jpg i jest na samym dole silnika, ale podejrzewam, że w tym silniku simsona spełnia to samo zadanie ewentualnie może tam się coś przykręca, nie wiem sam. Poza tym to nie jest silnik z gokarta, jeżeli miałby być wyczynowy, one mają cylinder obrócony o 180 stopni i najczęściej jeszcze gaźnik przychodzi z boku chociaż nie zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniu Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Może komuś się ciężko magnetem kręciło i dziurke zrobił żeby silnik lżej miał hehe :buttrock: :cool: :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 to jest do takiego jakby "turbo" do 2t wchodzi tutaj wiecej mieszanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordRamzes Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 WITAM! Mam zamiar kupic sobie simsona sr50 i kupic do niego:1. TŁUMIK LEO-VINCE 2. Cylinder Simson s70 z głowicą (70ccm) 3. FILTR STOŻKOWY 5. Zębatka 17 lub18 zębów 6. Tuning kosz sprzęgła simson S70 niemiecki 7. WAŁ TUNINGOWY S70WSZZYSTKO Z ALLEGRO !!!!CO OTYM SADZICIE (moze znacie jakies lepsze sklepy z lepszym towarem) Głuwne pytanie to co sadzicie o cylindrze 70ccm????????? :biggrin: ja na twoim miejscu w tym tłuningu zmieniłbym tłumik jak najbardziej zostaje kosz s70 zębatka 16 wał z wypełniaczami daje on znaczny wzrost obrotów poprzez wyeliminowanie tzw szkodliwej pojemnosci i cylinder 60 z minimum 4 kanałami pluczącymi 60/4 albo sam sobie dorób a jak masz kase to weź s90/6 i niema bata wszystkich weźmiesz albo weź zestaw tuningowy RZT power 60 z 2 kanałami płuczącymi i splanowana głowica i oczywiście pożądne łożyska najlepiej koyo wysokoobrotowe pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aina Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 (edytowane) ja na twoim miejscu w tym tłuningu zmieniłbym tłumik jak najbardziej zostaje kosz s70 zębatka 16 wał z wypełniaczami daje on znaczny wzrost obrotów poprzez wyeliminowanie tzw szkodliwej pojemnosci i cylinder 60 z minimum 4 kanałami pluczącymi 60/4 albo sam sobie dorób a jak masz kase to weź s90/6 i niema bata wszystkich weźmiesz albo weź zestaw tuningowy RZT power 60 z 2 kanałami płuczącymi i splanowana głowica i oczywiście pożądne łożyska najlepiej koyo wysokoobrotowe pozdrawiam Taaaa odrazu bedziesz latał hahahahahha :icon_razz: :icon_twisted: nie chodzi mi tutaj że żle muwisz tylko o to rze przesadzasz z braniem wszystkich Edytowane 27 Października 2006 przez aina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordRamzes Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 no ścigacza niewezme ale skutery nimaj szans :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aina Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 no ścigacza niewezme ale skutery nimaj szans :icon_twisted: zależy które i zależy od kierowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 (edytowane) A może nie wytrzyma?! ja mam simka '89 i wszystkie części poza platynami, zębatką i tłokiem mam oryginalne i nie wciskaj mi tu kitu że nówka 10 lat nie wytrzyma. A co do s70 to widziałeś różnicę na własne oczy??Ja widziałem --> jak bym nie wiedział co piszę to bym nie pisałA to na temat tłoka to powiedział mi mechanik, który ma sima o Vmax=95km/h przy pojemności 60cm. Siedemdziesiątka dymku nie powącha!!!! Uśmiałem się czytając ten temat. Po pierwsze jak ktoś chce mieć szybszy/mocniejszy motor to nie bawi się w wieś tuning Simsona- bo każdy się tak kończy, tylko kupuje mocniejszy sprzęt. Zwykle taka zabawa jest droższa od motorów seryjnie lepszych. SImsona 70ccm też mam i różnica nie jest jakaś powalająca. A tego co pisze ten mechanik to nawet nie będę komentował. Simsony seryjnie osiągały 60km/h S70-75 km/h a tu koleś pisze że jego Simson (pewnie jeszcze przez niego "stjuninkowany") jedzie 95 km/h :icon_mrgreen: Ale chyba większość mechaników lubi puszczać wodze fantazji... Edytowane 11 Listopada 2006 przez olek89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 (edytowane) zastosowanie tego weza mogą być dwa.Albo jest to rzeczywiscie spustowy i ten silnik chodzi raczej tylko na wyskokich obrotach.ma pewnie baardzo duze kanaly albo tedy mialo byc dopompywane paliwo bezposrednio do skrzyni korbowej a raczej zasysane z gaznika.Nie wiem wiem jednak ze ten silnik wyglada okropnie.jezeli jest on po tuningu ja bym go rozebral wszystko poregenerowal i wtedy by to moglo chodzic jak sie nalezy.Mam kolege ktory zalozyl do silnika od simsona mieniecki cylinder od sasha jakiego z 6 kanalami pluczacymi plus 2 polkanalami smarujacymi i jakims kosmicznym tlokiem.silnik ten to byla autentyczna 50cmm do kartingu.jednopierscienieowy.dawalem kiedys film na forum jak to odpalilo.strasznie ciezko bylo zapalic.ale jak zapalil efekt niesamowity.oborty mial niesamowite nie wiem czy nie wieksze niz u mnie w af1:Pbyl jednak problem z zapaleniem bo sie rozzad niezgadzal.cylek byl planowany potem probowalismy regulowac usczelkami jego wysokosc.problem byl rowniez z glowica miala isc do drastycznego splanowania gdyz bylo male cisnienie.cylinder byl nikasilowy.ehh a moglo to chodzic.to by byl chyba najsilniejszy i najszybszy simek w polsce.no naprawde oborty mial kosmiczne przy 60% manetki jak dawalismy do konca to juz brakowlao gaznika(19mm dysza 76 oryg rozwiercony)ciekaw jestem czy jak by bylo wszystko zorbione.gaznik jakis 21-24 dobry wydech mysle ze wykrecil by ze 13-14 tys obr :rolleyes: łuuuu Siekiera:D Edytowane 11 Listopada 2006 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Simsony seryjnie osiągały 60km/h S70-75 km/h to sa dane pod pełnym obciązeniem i do tego zdolne do osiągniecia przez każdy egzemlarz predkosci do 100km/h na simsonie nie sa takie nieosiągalne, gożej z wiekszymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek91 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 2000 za NOWIUTKI silniczek 60cm (złożony na niemieckich częściach) to jest całkiem rozsądna cenaLepsze coś takiego niż ma kupić sima za 1500zł i wrąbać osiem stów w tuning ---> to tylko dwie stówki różnicy a skrzyni V-cio biegowej i tak nie będzie miałNówka jest pewnaA co do silniczka kartingowego to se go można wsadzić w d... bo ani części do niego ani nie będzie dobrze do sima pasowałmoże tylko 2 stówki różnicy ale dolicz do tego rame pewnie każdy chce z papierami pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Owszem, po pełnym i profesjonalnym tuningu Simson może i osiągnie 100km/h, ale nikt kto ma choć trochę wyobraźni nie będzie tyle jechał, gdyż rama nie jest stworzona do takich prędkości. To tak jak by stuningować malucha żeby jechał 150km/h- trzeba być szaleńcem i samobójcą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Bo hamowniki słabe :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 jechalem simsonem niecale 90km/h i juz bylo ciekawie...:cool: zalozylem zamiast magneta krzywke samą, i ogolnie felgi mam proste, ale wtedy juz lecitutko podskakiwal, przy 75km/h wogole tego nieczuc, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleber Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 olek89 jeśli tunig będzie profesjonalny to powinien objąć również hamulce i zawieszenie. Ale sens tuningowania Simsona, chyba że ktoś lubi :bigrazz: PS.Miałem malana który jeździł 150-160km/h ale już jestem wyleczony z tego typu wynalazków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.