Skocz do zawartości

kleber

Forumowicze
  • Postów

    105
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kleber

  • Urodziny 01/04/1982

Osobiste

  • Motocykl
    xtz 660
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5071028
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    bielsko

Osiągnięcia kleber

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Ja mam tego polandexa i jest rewelacyjny polecam. Naprawde dobra rzecz.
  2. kleber

    Dakar 2007

    A ja takie pytanko zapodam co myślicie o starcie Dąbrowskiego- chodzi mi o to że chyba nie jest w pełni sił już raz pojechał Dakar z kontuzją i zdaje się że dość szybko się wycofał. Ja wolałbym zobaczyć jakiegoś młodego gniewnego w akcji zamiast kontuzjowanego weterana z nazwiskiem. Osobiście śledze i kibicuje Carlosowi Sainzowi w VW moj ulubiony kierowca jeszcze z WRC mam nadzieje że nieźle się spisze. Pozdrowienia dla wszystkich miłośników Dakaru.
  3. A teraz najlepsze dla Was w firmie MAXIM można zamówić DARMOWE próbki pastylek czytników itd. Dallas Mam nadzieje że ktoś skorzysta :) :)
  4. A ten laptimer z jaką dokładnością miałby działać? I dataloger rozumiem że jest to coś co pozwoli zrzucić uzyskane wyniki okrążeń na kompa(tel) sorki za może banalne pytania ale nie wiem. I jeszcze jedna sprawa czy start/stop dokonuje kierowca czy sam układ w momencie przejechania obok wybranego miejsca na torze. A i jeszcze ile wyników czasów okrążeń na wyświetlaczu.
  5. No wiec mamy już niejaki zarys. Na początku chciałbym zacząć od rzeczy najprościej dostępnych i programowalnych. Czyli zegar, data, obroty, temperatura zewnętrzna silnika, pastylka dallasa jako klucz do zapłonu + prosty alarm. Następnie przemyślana rozbudowa. Układ będzie (prawdopodobnie) na jakimś procku AVR napisany zdecydowanie w C, wyświetlacz LCD typowy 4*20znaków napewno nie z komórki- może graficzny ale raczej alfanumeryczny. Chciałbym rozpocząć projekt od prostej wersji funkcjonalnej którą udoskonalałbym w miare potrzeb i możliwości.
  6. Wiem ks-rider że na pewno będzie lepiej dla wiekszości zastosować komputerek rowerowy. Ja chce zrobić to bardziej pod kątem mojej pracy dyplomowej za rok i może wtedy doda się jakiś interfejs na USB + program prosty na kompa który pozwoliłby zczytać dane z odbytej jazdy(trasy) i pozwoliłby stworzyć swoiste archiwum jazd. Myśle że byłoby to użyteczne dla wielu osób. Zdaje sobie sprawe że czeka mnie duuużo pracy, a chciałbym żeby komputerek był w miare uniwersalny co dodatkowo komplikuje sprawe.
  7. Chce zaprojektować i wykonać coś w rodzaju komputera do moto. Bardzo brakuje mi w moim sprzęciku takich info jak godzina, data, itp. Komputerek pełnił by też funkcje alarmu (pastylka Dallas) jako drugi klucz do odpalenia. I teraz moje pytanie co Wy chcielibyście jeszcze w czymś takim mieć, jakie funkcje powinien jeszcze mosiadać. Ponieważ chce wykorzystać wyświetlacz ciekłokrystaliczny LCD z podświetlaniem będzie dużo miejsca do wyświetlania wszelakich informacji.
  8. kleber

    Stopka centralna

    Nie jest to przypadkiem stopka z WSKi. Pozdrawiam (moge sie mylić).
  9. To może od tej strony zadam pytanie. Dlaczego producenci samochodów nie montują seryjnie takich urządzeń(zazwyczaj) ??? Przecież przy kwotach rzędu kikudziesięciu tyś 400zł to śmiech. Prosze o ciekawe i dobrze uargumentowane teorie spiskowe. :D
  10. Nie mowie że wiem lepiej ale koledzy Janciownik i Buba6 czy nie zauważacie że piszecie o ekstremalnym tuningu gdzie moce osiągane przez silniki jak i koszt budowy - kupna takiego pojazdu są ogromne. W takich wypadkach zapewne urządzenie to staje się nieozownym elementem pojazdu. Ale nie sądze że jest ono super konieczne w NORMALNEJ eksploatacji.
  11. olek89 jeśli tunig będzie profesjonalny to powinien objąć również hamulce i zawieszenie. Ale sens tuningowania Simsona, chyba że ktoś lubi :bigrazz: PS.Miałem malana który jeździł 150-160km/h ale już jestem wyleczony z tego typu wynalazków.
  12. Yamaha XTZ 660 Tenere ale mam nadzieje zmienić już niedługo.
  13. Ja może nie wniose nic do wątku ale nigdy przenigdy nie siadłbym na moto w kasku typu otwartego. Moja dziewczyna miała poważny wypadek wprawdzie na rowerze ale teraz nawet na rowerze jeździ w kasku z ochrona na szczęke. Nikomu nie życze tego typu przygód.
  14. Dla dociekliwych :icon_rolleyes: :icon_mrgreen: :) A-STYLE
  15. U mnie to wyglądało tak że jak mam zaczynać egzamin maszyna zapalona głowa w lewo, 1 wbity ruszam a kolo prosze jeszcze raz ja :biggrin: , no to ok jeszcze raz ruszam a kolo dziekuje nie zdał pan nieprawidłowo pan rusza bo zawsze ma pan mieć prawą noge na podnóżku na mieście też na to patrzył i ulał jednego gościa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...