kamikazze Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Pozwólcie, że odgrzeję kotleta.Proszę o info gdzie znajdę dane typu:- cennik wpisowego dla Pretendentów- kalendarz rund- wymogi (potrzebna licencja czy nie, itp.)Z góry dzięki! Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 http://www.aw.poznan.pl/ Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 WIELKIE DZIĘKI! :angry: Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Wybiera się ktoś z Was na wyścig? Logistycznie klasa Pretendent wygląda teraz tak: Wpisowe: 450 zł obejmuje kwalifikacje w piątek + wyścig też w piątek 27.07Dodatkowe treningi: pojedyncze sesje treningowe można wykupić w czwartek, koszt około 80 zł/sesjaWymagania techniczne: to samo, co na speed day, czyli kombinezon + motocykl spełniający ogólne normy techniczne + decybeleWymagania zdrowotne: zaświadczenie od lekarza sportowego (mogę dać namiar na takiego, który sprawnie wykonuje "przegląd" i nie zleca badania moczu ;) Zapisy: w czwartek 26.07 w biurze zawodów od 10:00 Jeżeli ktoś z Was by się zgłosił, to ja bym chyba też pojechał, powinienem ogarnąć robotę... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 (edytowane) A masz jakieś info odnośnie konieczności drutowania spustu oleju, filtra oleju oraz wlewu oleju? Kombi może być dwu-częściowe? Jeśli nie, to czy może być chociaż zszyte dwu-częściowe? Opony dowolne? Nie ma żadnych treningów w cenie wpisowego oprócz kwalifikacji? Dla mnie teraz za wcześnie, ale we wrześniu i tak wystartuję, więc fajnie że ruszyłeś temat. Można się na spokojnie ogarnąć. Na swoją poprawę, dodam, że trochę wprowadziłem w błąd linkiem do Automobilklubu. Docelowe info jest tu http://www.pzm.pl/motocykle (jeszcze się nie zagłębiłem w szczegóły). Edytowane 25 Lipca 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Ja to w przyszłym roku, ale kurde, wystartuję :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Dzwoniłem do AW, podali mi namiar na komisję techniczną - dzwoniłem - i sprawa wygląda tak: - korki podrutowane - koniecznie!!! - wanna zakorkowana - koniecznie !!! - gąbka w baku - powinna byc - kombi 1-cz. - powinno byc Generalnie można zrobić 1 odstępstwo ( oprócz podrutowanych korków i wanny ) - czyli jeżeli jest wszystko i gąbka jest a kombi jest 2-częściowe to da rade; jeżeli wszystko jest, kombi 1-cz. a gąbki w baku nie ma - też jakoś da rade. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 (edytowane) To dobre wieści :) . A o filtrze nic nie mówili? Bo jak masz zwykły, typu Hiflo to nie masz jak go zadrutować. Możesz zadrutować K&N bo on ma śrubę do przykręcenia go i jest w niej fabrycznie zrobiona dziurka. Edytowane 25 Lipca 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 (edytowane) Zwykły filtr drutujesz zaciskając na nim metalową opaskę a później za tą opaskę łapiesz, Edytowane 25 Lipca 2012 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 wanna? w motocyklu seryjnym? przeczytajcie regulamin, odnośnie klasy pretendent nic nie ma gąbce, wanniejest natomiast: 2.1.26.5. Motocykle startujące w Pucharze Polski w klasach Rookie i Pretendent – poza ogólnąsprawnością i bezpieczeństwem – muszą spełniać następujące wymogi: śruby spustowe i wlewowe oleju muszą być zabezpieczone drutem stalowym przedsamoczynnym odkręceniem kierunkowskazy, podstawki boczne i centralne, lusterka i bagażniki muszą byćzdemontowane szkła reflektorów i tylnych świateł muszą być zaklejone taśmą samoprzylepną lubfolią, jeśli nie zostały zdemontowane filtr oleju musi być zabezpieczony (np. opaską zaciskową) przed samoczynnymodkręceniem Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 co tak sie w tej polsce ta gabka w baku stresuja ?? lepiej powinni sie zainteresowac sliderami na bakach r6 :D Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Albo ja źle patrzę, albo wielkiego ruchu w tej klasie to nie ma ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Jedźcie chłopaki jedźcie, zarezerwuję sobie jakąś vipowską miejscówkę pod płotem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Dobrze patrzysz. W ogóle ostatnio wielu polskich zawodników się wycofuje z Pucharu Polski (sic!). Wystarczy spojrzeć na listy ilu jest obcokrajowców. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Trzeba zasilić listy. Doszły mnie informacje, że chcecie w przyszłym roku Rookie atakować, dobrze! Ja zacznę od Pretendenta ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.