Skocz do zawartości

Klasa "Pretendent" w MMP


cabaniero
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 tygodni później...

Wybiera się ktoś z Was na wyścig? Logistycznie klasa Pretendent wygląda teraz tak:

 

Wpisowe: 450 zł obejmuje kwalifikacje w piątek + wyścig też w piątek 27.07

Dodatkowe treningi: pojedyncze sesje treningowe można wykupić w czwartek, koszt około 80 zł/sesja

Wymagania techniczne: to samo, co na speed day, czyli kombinezon + motocykl spełniający ogólne normy techniczne + decybele

Wymagania zdrowotne: zaświadczenie od lekarza sportowego (mogę dać namiar na takiego, który sprawnie wykonuje "przegląd" i nie zleca badania moczu ;)

 

Zapisy: w czwartek 26.07 w biurze zawodów od 10:00

 

Jeżeli ktoś z Was by się zgłosił, to ja bym chyba też pojechał, powinienem ogarnąć robotę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz jakieś info odnośnie konieczności drutowania spustu oleju, filtra oleju oraz wlewu oleju? Kombi może być dwu-częściowe? Jeśli nie, to czy może być chociaż zszyte dwu-częściowe? Opony dowolne? Nie ma żadnych treningów w cenie wpisowego oprócz kwalifikacji?

 

Dla mnie teraz za wcześnie, ale we wrześniu i tak wystartuję, więc fajnie że ruszyłeś temat. Można się na spokojnie ogarnąć.

 

Na swoją poprawę, dodam, że trochę wprowadziłem w błąd linkiem do Automobilklubu. Docelowe info jest tu http://www.pzm.pl/motocykle (jeszcze się nie zagłębiłem w szczegóły).

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do AW, podali mi namiar na komisję techniczną - dzwoniłem - i sprawa wygląda tak:

- korki podrutowane - koniecznie!!!

- wanna zakorkowana - koniecznie !!!

- gąbka w baku - powinna byc

- kombi 1-cz. - powinno byc

 

Generalnie można zrobić 1 odstępstwo ( oprócz podrutowanych korków i wanny ) - czyli jeżeli jest wszystko i gąbka jest a kombi jest 2-częściowe to da rade; jeżeli wszystko jest, kombi 1-cz. a gąbki w baku nie ma - też jakoś da rade.

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dobre wieści :) . A o filtrze nic nie mówili? Bo jak masz zwykły, typu Hiflo to nie masz jak go zadrutować. Możesz zadrutować K&N bo on ma śrubę do przykręcenia go i jest w niej fabrycznie zrobiona dziurka.

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wanna? w motocyklu seryjnym?

 

przeczytajcie regulamin, odnośnie klasy pretendent nic nie ma gąbce, wannie

jest natomiast:

 

2.1.26.5. Motocykle startujące w Pucharze Polski w klasach Rookie i Pretendent – poza ogólną

sprawnością i bezpieczeństwem – muszą spełniać następujące wymogi:

 śruby spustowe i wlewowe oleju muszą być zabezpieczone drutem stalowym przed

samoczynnym odkręceniem

 kierunkowskazy, podstawki boczne i centralne, lusterka i bagażniki muszą być

zdemontowane

 szkła reflektorów i tylnych świateł muszą być zaklejone taśmą samoprzylepną lub

folią, jeśli nie zostały zdemontowane

 filtr oleju musi być zabezpieczony (np. opaską zaciskową) przed samoczynnym

odkręceniem

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...