Skocz do zawartości

Suzuki GSX750 Inazuma


Rekomendowane odpowiedzi

Przedmówcy dobrze zauważyli, sprzęt wisi ileś już czasu, na fotkach wygląda ładnie i sam któregoś dnia zastanawiałem się czy nie podjechać i nie obejrzeć ale cena straszna. Ładną fałeferę można dorwać trochę taniej i z młodszego rocznika.

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbyhu! A czemu nie pomyślisz o reichu? Nie to że tam nie przekręcają liczników, może i przekręcają, ale 50k po tamtych drogach to jak 15k po naszych. A z Rybnika AŻ tak daleko nie masz. Albo co ja mówię, ty raboczij angliczanin, da? No to tam coś poszukaj. Ja naprawdę nie kupowałbym nic w Polsce, no chyba że znam poprzedniego właściciela.

 

No, ale to ja. Ale cała zima przed tobą. Spoko, spoko.

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

V-max odpada ;).

Fakt, przebieg maly w tej VFR z allegro. Ale na fotkach tarcze hamulcowe wygladaja wporzo - z przebiegiem 128tys.km bylyby chyba w gorszym stanie :notworthy:. Chyba, ze wymienione...

Mysle, ze pojade obejrzec maszyne w niedziele. W Wawie stoi jeszcze jedna niebrzydka VFRka, wiec moze obejrze obie na raz :icon_mrgreen:.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

96r. i 28000 przebiegu?

Z WLOCH?

to co ,on tam stal na wystawie?

przeciez sezon na poludniu trwa dluuugo.jak rok!

ja u nas w tym sezonie przelatalem juz 8kkm.

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbyhu a tdm 850?? ma tu koles u mnie w miescie podobno ekstra jeden tez ma zamiar kupic jak sie przejechal i spzredaje swoja virago 1100

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=124941184

Edytowane przez rybson13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbyhu!

No przyznaj się, kupiłeś TDM. I co? Jak chodzi? Mówią że silnik nie do zajechania..... Jak to porównasz do CB?

 

Pozdro!

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam, przetrząsając archiwum pod kątem informacji o tym motocyklu można znaleźć same superlatywy i zdaje się, że jedyną jego wadą jest to, że nie był oferowany do sprzedaży w Polsce. Dlatego chciałbym trochę podrążyć temat i zapytać obecnych i przeszłych użytkowników Inazumy (dla purystów upierających się, że GSX 750 to nie Inazuma - użytkowników tego motocykla), jakie wady tego motocykla przetestowali na własnej skórze. O zaletach też można pisać, ale jak w "Misiu", "chodzi o to, żeby te plusy nie przesłoniły nam minusów". :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wady, zbyt wielu się nie doszukam:

- Nazwa: Gdziekolwiek czegoś szukam, muszę się przebić przez setki materiałów dla GSXRów 750 i GSXFów 750. Części nie są tak popularne jak np. do CB750.

- Ładny, ale rdzewiejący na łączeniu wydech 4w1

- Kultura pracy silnika jak to w olejaku suzuki - kiepska. Trochę wprawy wymaga operowanie ssaniem przy rozgrzewaniu. CB750 ma tutaj przewagę.

- Rdzewiejący zbiornik paliwa - u mnie tak jest i ponoć nie tylko. Nie wiem czy to kwestia użytkowania przeze mnie, czy egzemplarza, czy tak jest ogólnie, ale rdza się tego sprzęta łapie.

 

Poza tym wady/zalety gatunkowe czyli:

- brak owiewek

- "tylko" 86KM w nowym pojeździe

- ciężko rozgrzać sprzęt zimą (olejak)

 

Generalnie mam 3 lata i nie mam zamiaru wymieniać na nic innego (najwyżej dokupię jeszcze jednego ściga żeby poczuć większego kopa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z istotnych minusów tego tego motocykla mogę wymienić ten że moto nie jedzie poniżej 4000 obr\min ale ja się przesiadłem z vfr'ki więc mój punkt widzenia jest nieco inny:)

 

poza tym warto wsadzić szerszą kierownicę co poprawia komfort manewrowania oraz stalowe oploty. mam i wiem co mówię.

Edytowane przez tomhagen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Wita! Ja jestem nowym, bo od poczatku tego sezonu uzytkownikiem SUZUKI GSX750 inazuma i szczerze polecam! Z reszta wiernym, bo przesiadlem sie na gsx-a z gs500e i naprawde w tym i tym przypadku nigdy jeszcze na tych motorach sie nie zawiodlem i wydaje mi sie, ze SUZUKI pozostanie juz ze mna do konca fascynacji i przygody z moto. Nie jestem jakims tam fachowcem, bo w sumie nabywca gs500e stalem sie z przypadku i tak oto sie zafascynowalem motorami, i wydaje mi sie, ze bez nich nie potrafie juz zyc! To moj sposob na nude! Gdy sie nudze zwyczajnie wsiadam i jade gdziekolwiek z rozkrecona maneta w pelni swiadomy konsekwencji rozwijanej predkosci! Jezeli zgine, to zgine robiac to, co kocham i wiem, ze w ciagu 5 minut na moto przezywam wiecej niz niektorzy przez cale zycie, ale posiadacze tego sprzetu tylko potrafia to zrozumiec! :) Wybor nalezy do Ciebie!

Pozdrowki i z fartem! MMAniak Piła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

 

Inzaumkę oczywiście polecam gdyż sam posiadam (dwa posty wyżej detale).

 

Mam pytanie do posiadaczy GSX750 którzy pewnie tutaj zerkają, i mają założone gmole. Chodzi mi o to, jakiej firmy mają gmole, i czy na zakrętach łapią asfalt szybciej niż podnóżki i centralka, bo z moimi aktualnymi nie jestem w stanie zamknąć opony, bo ocierają.

 

P.S.

na starym forum dało się wyszukać użytkowników po motocyklu jakim jeżdżą - na nowym chyba się nie da? Jeśli się da dajcie znać jak.

Edytowane przez _SB_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Siemka koledzy,mam pytanie odnośnie inazumy.Podczas jazdy przy zmianie biegów obroty bardzo wolno spadają tzn trwa to kilka sekund ok 4.Ma ktoś jakiś pomysł co jest nie tak.Aha i jak odpalę to tak samo wbije sie gdzieś na 2 tys obrotów i po chwili zejdzie na 1000/1100.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...