janciownik Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 A patrząc na Twój wpis to co, CB750 ma zniszczalny olejaczek? Tu bym się spierał. Aha! A suz sucki ma hydrauliczną regulację zaworów? Pozdro!hmmm, ja mam CB 750 K0 - 69 rok, egzemplarz ktory zjechal z linii produkcyjnej jako jeden z pierwszych ... w ktory laduje kase jak wsciekly zeby wygladala na 100% oryginal ...Dla mnie to zabawka - klasyk ktoremu oddaje serce... ale do smigania nie widze innego moto niz olejaczek suzuki :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Ja po SF kupiłbym Fazera po 2003 r Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 A nie myślałeś o troszkę starszym ale z odrobię wyższej półki motocyklem, ze sprawdzonym dopracowanym oraz niezawodnym silnikiem?? Ja myślę, to CB 1000 Big One :) Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 janciowodnik, proszę Cie o jakiekolwiek zdjęcia owej Hondy :). Każdy szczegół, jakiekolwiek zdjęcie. To jeden z motocykli na mojej liście "to buy" :biggrin:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 (edytowane) janciowodnik, proszę Cie o jakiekolwiek zdjęcia owej Hondy :). Każdy szczegół, jakiekolwiek zdjęcie. To jeden z motocykli na mojej liście "to buy" :biggrin:. Jako zagorzały fan tego typu Hond, jeżeli cię temat interesuje (potrzebny english) to idź tutajhttp://www.sohc4.usNa tamtym forum jest ok 3000 posiadaczy takich hond. WSZYSTKIEGO się dowiesz.janciowodnik - jw. Dobre miejsce do szukania porad "co i jak" z tymi hondami. Pozdro. Edytowane 13 Września 2006 przez Buber Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Dzięki, tego linka jeszcze nie znałem. Sorki za :) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 ...Poczytalem, ze VFR jest ciezka w serwisie, bo trzeba pol motocykla rozbierac... Hmm... Ale musze pomyslec, a najlepiej zobaczyc taka zabawke :biggrin:....tylko nie siadaj i nie jeździj- bo jak zasmakujesz chocby kilkumetrowej jazdy to zakochasz sie w VFR i juz innego motocykla nie bedziesz chciał :biggrin: :) :biggrin: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Czołem Zbyhu,Jako użytkownik VFRy moge co nieco Ci powiedzieć. Co prawda nie przejechałem nią zbyt wiele, ale juz mam pierwsze spostrzeżenia, jakoże wczesniej też jeździłem z miesiąc czasu pożyczoną od kumpla CB750 Boldor z 81 roku, ktora jest pokrewna do Seven fifty to napisze pare rzeczy.Wiadomo, każdy swoje chwali, ale w przypadku VFRy jest co chwalić :) Kupiłem ją przypadkowo w sumie i nie żałuje. Najpierw wady. Ktoś pisał o drogim serwisie VFR, tak to prawda, lecz wydaje mi się że serwisuje się ją rzadziej niż inne motocykle, więc poroporcjonalnie może wyjsc podobnie jak w innych sprzętach, bo wymienia sie w innych częsciej i taniej, a w VFRce rzadziej i drożej. Wszystko za sprawą trwałego silnika , sztywnego rozrządu. Nie każdemu też się podoba dźwięk silnika V na wysokich obrotach (ja uwielbiam). Gdy kładłem ją do serwisu to zostało zrobione i wymienione: olej w lagach i simmeringi, płyn chłodniczy, regulacja zaworow, synchronizacja i czyszczenie gaźnikow, wymiana oleju (wchodzi bodajże 3,9L polsyntetyku), wymiana filtra oleju i filtra powietrza i coś tam jeszcze było. Zapłaciłem wtedy koło 650-700zł jakos tak. Tyle, że moto jest z 88 roku i stało rok czasu nieruszane. Pozycja za kierownicą nie jest sportowa typowo, ale też to nie jest kiera jak z CB. Mysle, że jest w porządku i w miare optymalnie. Jeśli chodzi o moc to czuć tą roznice, w końcu jest koło 30KM roznicy. Silnik VFRy bardziej żywotniejszy, przebiegi trzaskać mozna po 200.000-300.000 tys. km bezproblemowo. Znajomy ze stacji diagnostycznej (tez motocyklista) pokazywał mi arkykuł gdzieś, że gosc na VFR zrobił ponad 500.000 km do remotu głownego, być może to i prawda. Jakby co to sprobuje pożyczyc i zrobie skan. Co do spalania sprawa wyglada tak. Ja mam model Rc24, stary jak świat i on stosunkowo nieduzo pali. Największe spalania mają z tego co mi wiadomo te VFRy 800 na wtrysku, mają troszke wiecej tez koni i moment wiekszy. Rozmawiałem tez ze znajomym ktory smiga na VFRce z 1995 roku, to chyba Rc36 jest. Mi wyszło, przy dosyć ostrej jeździe po mieście około 5,6-5,7 litra. Na trasie nie sprawdzałem jeszcze, znajomy jednak mowi, że schodzi poniżej 5L przy prędkosci koło 120km/h. Jak bedzie przypływ gotowki to sprawdze i na trasie jak siorbie :biggrin: Co prawda szukasz sprzętu bez owiewek, ale można je pościągać i git. Jak coś to pytaj to moze uda mi sie odpowiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davgor Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 mogę nieśmiało zasugerować SV 1000, silnik super a do tego ten wygląd :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 13 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Czolem! Dzieki za pomysly :icon_mrgreen:.Juz wczoraj bylem zdecydowany na SF z Rymanowa - czarna, 99, za 12000zl. Ale jak dostalem fotki, to mi sie odechcialo. Porozwalana i ma duzo wiecej uszkodzen od tego, co w aukcji napisane. Dobrze, ze choc to wyslali mi, a nie przekonalem sie na miejscu...W pyte... Nie ma zadnej przyzwoitej SF na allegro :|.A do VFR nie jestem jakos tak bardzo przekonany, choc kusi nieziemsko ;). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Zalezy ile kasy chcesz przeznaczyć. Jak kręcą Cię nakedy, to wypadałoby to kontynuować, ale wskoczyć na coś większego, czyli wspomniana Inazuma 1200 lub XJR 1200 :icon_mrgreen: Wtedy będziesz prawdziwy maczo mając pomiędzy jajami taką lokomotywę :notworthy: Bandzior 1200 jest fajny, ale za mało kalsyczny moim zdaniem. Prawdziwy UJM, lub taki co naśladuje ten "trynd" powinien mieć z tyłu dwa klasyczne amortyzatory i oczywiście dwa piękne wydechy itp :D Ja bym brał XJR 1200 ewentualnie 1300 ;) Plastiki to fajna sprawa, owiewki to komfort, ale nie ma takiego stajlu jak w przypadku nakedów :biggrin: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 swiete slowa.ale troche sportowego stylu np.wydech 4w1 tez jest fajny .no i mozna latwo jakis fajny,ladnie dzwieczacy kumin hehe,zapodac.ja konsekwentnie ,dalej bede sie upieral przy gsxie,np .dlatego ze jest troche nizszy od konkurencji przez co jest latwiejszy w prowadzeniu i nawet po bezdrozach da sie spoko latac.a o omijaniu dziur niespodziewanych przy szybszych przelotrach juz nie wspomne .kumple smiali sie ze miedzy dziurami latam jak na enduro hehe.kolo na zlocie przejechal sie i byl mile zaskoczony porecznoscia[jechal po trawie]w porownaniu ze swoja cbr 1000.no i wyglad ma moim zdaniem najbardziej klasyczny.a wzgledem silnika to czysty supersport [gsxr 1100] a konkurencja?no,moze honda z sercem cbry.pozostale to juz historia,choc nie powiem ze zla.wrecz przeciwnie.jednak polecam inazume.a za taka kase [12000]to jakbym mial teraz odlozone co nieco oddalbym ci mojego sprzeta i latalbys ,latal i latal......i nie wiem czy mialbys dosc.ja nie mam i juz nastukalem 8 kkm.a w sobote lece najprawdopodobniej na zlot do lubska. Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 13 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Czolem! Krotka pilka.Ktos widzial moze tego sprzeta?http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M226048 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Wisi juz na necie dosyć długo to ogłoszenie. Wygląda fajnie, aż za fajnie a przebieg niezwykle optymistyczny. Trzeba obejrzeć, bo ze zdjeć trudno coś wywnioskować. Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 To jest pewnie motocykl od jakiegoś handlarza, pisze też ze w ofercie ma inne sprzęty.Motocykl wygląda na odpicowany na sprzedaż. Coś mi tu śmierdzi. 28.000 tys km przebiegu to jakas podpierdoła. W VFR jak jest 100.000 tys przebiegu licznik się przekręca i zaczyna się od zera. Wydaje mi się, że jest 128.000 tys km przejechane, to bardziej prawdopodobne, ale 28.000 tez nie mozna wykluczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.