damian-kmx Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Sprawdź zawór wydechowy, bo może sie nie zamyka, lub już pomału masz tłok do wymiany, bo może mieć słabą kompresje. jest to nie mozliwe bo motor jest dopiero co na dotarciu!!!!!!!!!!1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Zalecana wymiana tłoka w KMX co 25 000km Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Czy ma ktoś może szprychę do tylniego koła wraz z tą częścią co jest w rawce do sprzedania. A dokładnie 3 szt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 TO ja mam teraz pytanko :) jak taki KMX sprawuje się w porównaniu do Dt 125? Jak jest z zawieszeniem? nie wytelepie sie przy ostrzejszej jeździe po lesie? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 (edytowane) Z tylu zawieszenie jest lepsze z tego co mialem okazje doswiadczyc - pelna regulacja i niezle sie spisuje nawet przy skokach. Za to z przodu... No niby jest zawieszenie... Jest,bo musi byc... Ale poza tym duzo wiecej nie oczekuj - bardzo miekkie chociaz wlanie gestszego oleju i podkladki pod sprezyny troche pomagaja. Dobre do lasu ale za to w przeciwienstwie do tylu do skakania sie juz mniej nadaje. witam!! jak zwykle mam problem!!wczesniej mi sie lalo z gaznika bez powodu teraz sie nie leje wogole nawet jak poloze motor na ziemie.ale to mi nie tak przeszkadza jak to ze gdy odkrece manetke to motor muli i gasnie szczegolnie jak jest rozgrzany, trzeba go trzymac na obrotoch zeby moc jechac, czy to jest ciag dalszy zacinajacego sie plywaka??? Moze jakis syf w dyszy czy gdzies ? Sprobuj przeczyscic gaznik,bo moze po prostu za malo paliwa dochodzi. Moze tez zle ustawiony plywak - za malo paliwa w gazniku i jak chcesz odkrecic manete to po prostu nie nadaza dolatywac paliwo. Lub tez Ci sie przycina w jakiejs pozycji - proponuje rozebrac,15min roboty a moze rozwiazac problemy. Edytowane 1 Października 2006 przez stormraider Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Rozumiem że ta twoja pełna regulcja to napiecie spreżyny hepozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 hmm dzięki. A jak jest z mocą i wagą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 hmm dzięki. A jak jest z mocą i wagą? ja mam w instrukcji obsługi ze wazy 115kg ale inni z forum mowia ze waz ok 125kg, co do mocy to seryjny blokowany ma 15 km a odblokowany 28km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Rozumiem że ta twoja pełna regulcja to napiecie spreżyny hepozdr. jezeli napiecie sprezyny to dla Ciebie regulacja tlumienia i wlasnie napiecia sprezyny to sie z toba zgodze Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Ja na zawieszenie nie narzekam, jak dla mnie super, przód jest mieki to fakt ale mi to nie przeszkadza, przynajmniej rece nie bolą jak sie dużo jezdzi po polskich drogach A DTke 125 00' objezdzam na przyspieche i na predkosc, pomimo tego ze jej kierowca wazy 30kg mniej niż ja.... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Jezeli patrzec na zawieszenie pod katem polskich drog to jest jak najbardziej w porzadku. Jednakze jezeli ktos ma zapeduy w strone toru czy ostrzego smigania to polecam rozgladniecie sie za czyms innym. Co prawda z kmx'a da sie sporo wycisnac i tez niezle latac ale to juz inna bajka. Na ten temat duzo moglby powiedziec @enduromaster ,ktory z kmx'a chyba wycisnal co tylko szlo. Pozdrawiam Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 chętnie posłuchał bym własnie czegoś o ostrym kataniu na KMX'e w terenie. W sumie przymierzam sie do jakiejś setki i.. no :buttrock: zobaczymy co z tego wyjdzie :icon_mrgreen: na zime powinienem coś kupić :biggrin: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 chętnie posłuchał bym własnie czegoś o ostrym kataniu na KMX'e w terenie. W sumie przymierzam sie do jakiejś setki i.. no :biggrin: zobaczymy co z tego wyjdzie :buttrock: na zime powinienem coś kupić :biggrin:pzdr Jak juz wyzej pisalem kolega enduromaster duzo moze na ten temat powiedziec. Ogolnie to to kmx do najlzejszych nie nalezy (115kg) ale ja po przesiadce z dt50 (jakies 80kg wazyla ta,ktora mialem - wazylem sam) nie odczulem tej roznicy... Na torze przy odrobinie umiejetnosci mozna sobie radzic i krecic czasy wcale nie takie zle. Jezeli chodzi o teren w sensie takim,ze oranie pol,przelatywanie przez blotka,ruchome piaski,lasy z korzeniami itd. to tez nie jest zle. Jedynie brakuje mocy przy wlasnie domniemanym oraniu tych pol,bo tak do 4biegu jakos to jedzie ale z calkowitym brakiem zapasu mocy. Po blotku i piachach sie fajnie smiga nawet na oponach enduro wiec na kostce bylby luksus wrecz. Na korzeniach wkurza zawieszenie z przodu. Pozdro :icon_mrgreen: Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Ja ja jade po bardzo grzaskim polu to na 3 przy 70km/h juz nie ma mocy praktycznie... Do minusów dodałbym jeszcze słaby przedni hamulec, przynjamniej zasłaby dla mnie, w Aprili miałem 4 tloczkowy zacisk i tarcze 320mm to sobie radziło wysmienicie , jednak 220mm i jedentloczek w KMX to troche mało... Ale ogolnie moto polecam bo jestem z niego w 100% zadowolony, a co najwazniejsze, wogule sie nie psuje :icon_mrgreen: Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 No przy bardzo grzaskim to juz na 3 nie ma mocy - racja. Ale napisalem w wersji optymistycznej,ze na 4 tez da rade :icon_mrgreen: Hamulec przedni nie zasluguje na pochwaly i sie zgodze ,ze jest conajmniej za slaby. Ale na to wszyscy uzytkownicy kmx'a narzekaja. Pozdro Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.