Skocz do zawartości

wszystko na temat kawasaki kmx


Rekomendowane odpowiedzi

 

Rezerwy ja mam ok 1,6L jezeli masz oryginalny kranik to masz pewnie podobnie....

 

 

dziwna sprawa, w moim kmxie na rezerwie przejechać 10 km graniczyło z cudem(kończyło się pchaniem na stacje), co przy spalaniu ok 7l wychodziło ok 0.5l wachy

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz zmienie temat bo mam maly problem. dzisiaj jak zwykle siadlem na motor, odpalilem i pojechalem, po okolo 40 min jazdy zatrzymalem sie zeby przystanac i wyrzucilem na luz obroty motoruna tychmiast wzrosly do okolo 5tys. wiec go szybko wylaczylem spojrzalem na gaznik i zobaczylem ze cieknie mi wacha z wezyka po lewej stronie i szybko zakrecilem kranik zeby nie leciala, motor mial duze problemy z odpaleniem, a jak sie lalo z gaznika tak sie leje. teraz mam pytanie nie wiecie co moze byc tego przyczyna :biggrin: blokujacy sie plywak???

pomozcie

 

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawiesił ci sie pływak i paliwo nie dochodzilo juz do cylindra i dostawal wiecej powietrza i stąd te obroty, najprostrzy sposób na naprawę to odpalenie moto na pych, bo z kopa raczej nie zapali i wyjechanie calej benzyny z gażnika na zamkniętym kraniku i po tym postukac jakimś kamieniem lekko w gaźnik,a po tym rura.:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wlasnie zrobilem na popych i ognia ale jadac dalej sie lalo wiec zakrecilem krnik i co chwile odkrecalem go zeby dochodzilo paliwa, ale da sie cos z tym zrobic zeby sie nie zawieszal???

Tak jak mówiłem, zamknij kranik i jedż tak długo aż ci stanie z braku paliwa i potem postukaj czymś w ten gażnik. Powinno byc dobrze po tym.

Edytowane przez endurowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie moge gdzie was uczyli stukac kamieniem w moto jak cos nie działa ?? skoro sie zawiesza wyjmujesz gaznik sprawdzasz co jest i likwidujesz przyczyne problemu a nie tłuczesz kamieniem w gaznik z nadzieja ze pomoze!!!! juz nie przesadajmy!! rozbierz na spokojnie gaznik dmuchaj w wężyk od paliwa i ruszaj pływakiem wtedy bedziesz wiedział czy otwiera i zamyka a jak działa to wyjmij pływak włoż go do paliwa i sprawdz czy tonie czy wypływa:) Ile to roboty gaznik wyjac?? 15minut ?? Czy lepiej tłuc kamieniem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprzedam DR to chyba to kupie ale jeszcze zobaczymy...:biggrin: Jak sobie KMX radzi w lesie?? I jak go odblokować moze ktoś ma linka na strone gdzie kolo mówi jak rozblokować kmx albo dt. Jak ktosma nie c poda thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprzedam DR to chyba to kupie ale jeszcze zobaczymy...:biggrin: Jak sobie KMX radzi w lesie?? I jak go odblokować moze ktoś ma linka na strone gdzie kolo mówi jak rozblokować kmx albo dt. Jak ktosma nie c poda thx

http://www.kmx-125.de/ fajna stronka szkoda tylko ze po niemiecku

 

a co do radzenia sobie w lesie to nie jest najgorzej bo zebranie ma ladne i pod wiekszosc gorek w chodzi bez wiekszego problmu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam!!

 

jak zwykle mam problem!!wczesniej mi sie lalo z gaznika bez powodu teraz sie nie leje wogole nawet jak poloze motor na ziemie.ale to mi nie tak przeszkadza jak to ze gdy odkrece manetke to motor muli i gasnie szczegolnie jak jest rozgrzany, trzeba go trzymac na obrotoch zeby moc jechac, czy to jest ciag dalszy zacinajacego sie plywaka???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko czy w kmx wymienia się tłoki jak w krosie (30h i nowy) czy też mniejwięcej po 10 000km

i drugie pytanko jaki olej do skrzyni bo przeczytałem na stronie http://www.kmx125.de/ że 10w- 40

W kmx zmienia sie tłoki mniej więcej po 10 000km, i zalezy to od stylu jazdy. Olej 10w-40 mutul.

 

jak zwykle mam problem!!wczesniej mi sie lalo z gaznika bez powodu teraz sie nie leje wogole nawet jak poloze motor na ziemie.ale to mi nie tak przeszkadza jak to ze gdy odkrece manetke to motor muli i gasnie szczegolnie jak jest rozgrzany, trzeba go trzymac na obrotoch zeby moc jechac, czy to jest ciag dalszy zacinajacego sie plywaka???

Sprawdź zawór wydechowy, bo może sie nie zamyka, lub już pomału masz tłok do wymiany, bo może mieć słabą kompresje.

Edytowane przez endurowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...