Skocz do zawartości

dymiacy fazer


codrusldn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ok, problem jest taki: fazer o przebiegu rzedu 10tys km bardzo ciezko zapala, dymi przy tym na niebiesko, spaliny smierdza benzyna, to wszystko dzieje sie przy zimnym silniku, na ssanu lub na malych obrotach, po konkretnym rozgrzaniu jest ok. zmienilem swiece, przpedzilem go konkretnie po autostradzie kilka razy i bylo ok.

po okolo 2500tys km, problem powrocil. wykrecam swiece i widac ze 1 i 4 sa mokre.

co to moze byc?? moze ktos wie jak sie z tym rozprawic raz a dobrze.

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro dymi na niebiesko - ciagnie olej.

 

A czytaleś to ?? :

 

dymi przy tym na niebiesko, spaliny smierdza benzyna

 

Uważasz, że motocykl o przebiegu 10 tys. km będzie "brał olej"??? Nie wydaje mi się. Trzeba poszukać przyczyny w układzie zasilania dlaczego zalewa świece (za dużo benzyny, kłopoty z "prundem" itp.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za pomoc, podejzewam miedzy innymi gazniki, martwi mie ten dym, bo nie zauwazylem zeby ubywalo oleju a jednak dymi.

zastanawia mnie tylko dlaczego tylko na niskich obrotach, powyzej 6000 tys obr nie ma zadnego problemu a jak sie pozdnie rozgrzeje to nawet na niskich jest ok.

stawiam jednak na gazniki bo zalewa swiece paliwem ostro i nie przepala bo z rury wali niesamowicie benzyna.

dzieki jeszcze raz, jak ktos ma jeszcze jakies rady, bede wdzieczny.

 

ps. potrzebuje czache do tego fazera, model 2001 ale jeszcze ten stary typ, moze byc do malowania ale nie chce popekanej (taka juz mam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie ma co szukac dziury w calym - niedomykajace sie zaworki puszczaja paliwo w niewielkiej ilosci wiec na wolnych jest kupa, ale od srednich przy zwiekszonym zapotrzebowaniu na paliwo jest juz dobrze.

Mialem dokladnie to samo w moim Suzuki - maly wyciek paliwa nie zostawiajacy zadnych slaow zewnetrznym, ale calkowicie psujacy prace silnika na wolnych i przejscie. Wyklepana iglica zaworka - po wymianie ( $70 za oryginal ) inny motocykl.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Chyba nie ma co szukac dziury w calym - niedomykajace sie zaworki puszczaja paliwo w niewielkiej ilosci wiec na wolnych jest kupa, ale od srednich przy zwiekszonym zapotrzebowaniu na paliwo jest juz dobrze.

Mialem dokladnie to samo w moim Suzuki - maly wyciek paliwa nie zostawiajacy zadnych slaow zewnetrznym, ale calkowicie psujacy prace silnika na wolnych i przejscie. Wyklepana iglica zaworka - po wymianie ( $70 za oryginal ) inny motocykl.

 

Adam M.

po 10000km zaworki by już nie trzymały? trochę wcześnie moim zdaniem. Ale tak czy inaczej uważam, że koniecznie powinieneś (ty, lub mechanik) zajrzeć do gaźników. To raczej w nich problem. Przed tym moze sprawdź jeszzce połączenie kabli do cewki odpowiedzialnej za te cylindry..

pozdroo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...