codrusldn Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 ok, problem jest taki: fazer o przebiegu rzedu 10tys km bardzo ciezko zapala, dymi przy tym na niebiesko, spaliny smierdza benzyna, to wszystko dzieje sie przy zimnym silniku, na ssanu lub na malych obrotach, po konkretnym rozgrzaniu jest ok. zmienilem swiece, przpedzilem go konkretnie po autostradzie kilka razy i bylo ok.po okolo 2500tys km, problem powrocil. wykrecam swiece i widac ze 1 i 4 sa mokre.co to moze byc?? moze ktos wie jak sie z tym rozprawic raz a dobrze.dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 zaworki iglicowe w gaznikach 1,4 ,jesli nie trzymają mogą zalewać Ci te cylindry ,sprawdź to. seba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Skoro dymi na niebiesko - ciagnie olej. Co do tych swiec - sprawdz czy czasami moto ci nie pracuje na tych garach (czy sie grzeja). POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Skoro dymi na niebiesko - ciagnie olej. A czytaleś to ?? : dymi przy tym na niebiesko, spaliny smierdza benzyna Uważasz, że motocykl o przebiegu 10 tys. km będzie "brał olej"??? Nie wydaje mi się. Trzeba poszukać przyczyny w układzie zasilania dlaczego zalewa świece (za dużo benzyny, kłopoty z "prundem" itp.). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
codrusldn Opublikowano 9 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 dzieki za pomoc, podejzewam miedzy innymi gazniki, martwi mie ten dym, bo nie zauwazylem zeby ubywalo oleju a jednak dymi.zastanawia mnie tylko dlaczego tylko na niskich obrotach, powyzej 6000 tys obr nie ma zadnego problemu a jak sie pozdnie rozgrzeje to nawet na niskich jest ok.stawiam jednak na gazniki bo zalewa swiece paliwem ostro i nie przepala bo z rury wali niesamowicie benzyna.dzieki jeszcze raz, jak ktos ma jeszcze jakies rady, bede wdzieczny. ps. potrzebuje czache do tego fazera, model 2001 ale jeszcze ten stary typ, moze byc do malowania ale nie chce popekanej (taka juz mam). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Chyba nie ma co szukac dziury w calym - niedomykajace sie zaworki puszczaja paliwo w niewielkiej ilosci wiec na wolnych jest kupa, ale od srednich przy zwiekszonym zapotrzebowaniu na paliwo jest juz dobrze.Mialem dokladnie to samo w moim Suzuki - maly wyciek paliwa nie zostawiajacy zadnych slaow zewnetrznym, ale calkowicie psujacy prace silnika na wolnych i przejscie. Wyklepana iglica zaworka - po wymianie ( $70 za oryginal ) inny motocykl. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_akros Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 (edytowane) Może sprawdź cewkę jedna właśnie odpowiada za 1 i 4 cylinder. Ale chyba jednak te zaworki. Edytowane 26 Stycznia 2008 przez Rafal_akros Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Też stawiałbym na cewkę i dla pewności można ją zamienić miejscami. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Chyba nie ma co szukac dziury w calym - niedomykajace sie zaworki puszczaja paliwo w niewielkiej ilosci wiec na wolnych jest kupa, ale od srednich przy zwiekszonym zapotrzebowaniu na paliwo jest juz dobrze.Mialem dokladnie to samo w moim Suzuki - maly wyciek paliwa nie zostawiajacy zadnych slaow zewnetrznym, ale calkowicie psujacy prace silnika na wolnych i przejscie. Wyklepana iglica zaworka - po wymianie ( $70 za oryginal ) inny motocykl. Adam M.po 10000km zaworki by już nie trzymały? trochę wcześnie moim zdaniem. Ale tak czy inaczej uważam, że koniecznie powinieneś (ty, lub mechanik) zajrzeć do gaźników. To raczej w nich problem. Przed tym moze sprawdź jeszzce połączenie kabli do cewki odpowiedzialnej za te cylindry..pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Koledzy !Nowicjusz Rafal wygrzebal wam temat sprzed 2 lat - pewnie wlasciciel juz go rozwiazal. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Nabrali sie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.