chomiczon Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Czytałem gdzies artukuł, że przy stowaniu benzyny bezołowiowej w starszych silnikach moze powodowac wypalanie gniazd zaworowych.Wypalanie bylo spowodowanie tym ze gniazada zaworowe nie sa dosc utwardzone i to jest przyczyna ich wypalania przy stosowaniu paliwa bezołowiowego.Jak to jest w japonczykach, czy silniki z lat 80-tych cierpia na ta przypadlosc i nalezy stosowac jakies dodatki do paliwa bezolowiowego zeby uniknac tego problemu ?? Pytam bo wlasnie w mojej VT500C mam do regeneracji gniazda i zawory. A w przyszlosci chcialbym uniknac tego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Witam.Ja śmigam na bezołowiowej już trzecim motocyklem!Nigdy nie miałem problemu z zaworami , gniazdami zaworów itp..Znajomin też śmigają na bezołowiu i jest tak jak powyżej!!Ja mam moto z 82r.! Może fachowcy się wypowiedzą! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Ja mam hondę z 81 i już wtedy honda stosowała jakieś am utwardzenia do zaworów/gniazd żeby to odpowiadało normom bezołowiowym. Wg. mojego forum (dla takich, ablo starszych hond) problemy MOGĄ (ale na ogół i tak nie ma) z motocyklami poniżej połowy lat 70. W skrócie - nie bój żaby, będzie dobrze! :bigrazz: Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Witam.Ja śmigam na bezołowiowej już trzecim motocyklem!Nigdy nie miałem problemu z zaworami , gniazdami zaworów itp..Znajomin też śmigają na bezołowiu i jest tak jak powyżej!!Ja mam moto z 82r.! Może fachowcy się wypowiedzą!uważam ze na bezynie ołowiowej jak i zarówno bezołowiówce nie powinny dziać sie takie rzeczy czyli wypalnie gniazd wszystko jest tak skonstruowane iz powinno spokoinie chodzic na obu paliwach bynajmniej ja miałe sporo motorków z różnych roczników i nie zdazyło mi się coś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 zawsze mozesz dolac uszlachetniacza :D Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 bynajmniej ja miałe sporo motorków z różnych roczników i nie zdazyło mi się coś takiego Heh, znawca z Ciebie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 To prawda - znawca, ale prawda jest rowniez ze japonia z lat 70 tych / 80 tych nie ma tych problemow bo reszta swiata ( oprocz obozu wschodniego ) jezdzila juz wowczas na bezolowiowej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudil Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 zawsze mozesz dolac uszlachetniacza :buttrock: Witam Uszlachetniacza czyli czegoPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiasnyBaniak Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 pewno ołowiu w kapsułkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PADRE Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Czytałem gdzies artukuł, że przy stowaniu benzyny bezołowiowej w starszych silnikach moze powodowac wypalanie gniazd zaworowych.Wypalanie bylo spowodowanie tym ze gniazada zaworowe nie sa dosc utwardzone i to jest przyczyna ich wypalania przy stosowaniu paliwa bezołowiowego.Jak to jest w japonczykach, czy silniki z lat 80-tych cierpia na ta przypadlosc i nalezy stosowac jakies dodatki do paliwa bezolowiowego zeby uniknac tego problemu ?? Pytam bo wlasnie w mojej VT500C mam do regeneracji gniazda i zawory. A w przyszlosci chcialbym uniknac tego problemu.A moze drodzy Panowie problem(z wypalonymi gniazdami i zaworami) tkwi w zupełnie innym miejscu?Może był zbyt mały luz zaworowy? Kiedyś-w latach 70-tych-przyczyną wypalonych zaworów w silnikach benzynowych,był dodatek oleju napędowego(tak to niektórzy kierowcy firmowi robili oszczędności) -co w efekcie podnosiło temperaturę spalin, no i zawory ulatywały kominem.-tu chyba możemy ten wątek pominąć. Ja szukałbym przyczyny we wklepanych zaworach. pozdro-PADRE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.