erde Opublikowano 10 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2003 jestem deczko załamany. nie moge nic zrobić z najprostrzą wieską! problem jest tego typu, że wsk nie wchodzi w obroty, a jak się zakręci wachę, to łapie lepsze, ale zaraz potem gasnie. jesli ktoś wie, to jak mam ustawić w niej zapłon i gaźnik? mam nadzieję że pomożecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 10 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2003 To pewnie źle ustawiony gaźnik.Spróbuj zubożyć mieszankę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 10 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2003 Po zakręceniu paliwa chyba zawsze przyspiesza obroty.Ja bym stawiał na zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_10 Opublikowano 11 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2003 Walnięty kondensator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 11 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2003 Jeżeli się zakręci kranik i motocykl wychodzi na obroty to jest to sprawa prawdopodobnie z gaźnikiem. Jeżeli byłby walnięty kondensator silnik w ogóle nie chciał by wychodzić na obroty. Ma tylko wolne i w dodatku nie równe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kac Opublikowano 11 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2003 Cześć.Myślę, że Stasiu dobrze mówi. W momencie zamknięcia dopływu paliwa zmienia się skład mieszanki stąd te objawy. Musisz zmienić położenie zawleczki na iglicy w gaźniku. Jeżeli masz czarną świecę (powinna być brązowa) to na 90% będzie to.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 12 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2003 Cze...Spróbuj ustawić przerwę na przerywaczu max 0,2mm i przejedz się Pozdr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erde Opublikowano 12 Czerwca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2003 okazało się że to był krzywy czop wału i nie da się dobrze zapłonu ustrawić bo ciagle jest za późny. trzeba robić regenerację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 12 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2003 Trafiony zatopiony :P Czasami udaje się na krzywym czopie ustawić bardzo małą przerwę i silnik kręci ale dalsza jazda nie ma sensu jeśli chodzi o żywotność układu korbowo-tłokowegoPozdr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eric Trax Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Jeśli problem nie dotyczy gażnika to jest to napewno zapłon ustaw odpowiednią przerwe i będzie spox.. :) Cytuj Yamaha MT 03 ----> Suzuki GSXR 750 k6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 O ja odswiezyles tez i temat z 2003 roku :) Teraz i ja sobie posty ponabijam <lol> Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 O ja odswiezyles tez i temat z 2003 roku :D Teraz i ja sobie posty ponabijam <lol>no z tym to musisz udać sie do kogoś kto kuma sie na takich sprawach bo usterek moze byc zarówno kilka jak i jakas pierdółka moze to być gażnikiem lub zapłonem a to do niech jest sporo rzeczy które mogły sie wydarzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Człowieku!!!! Spójrz na daty! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.