nowy street Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Witam jest to moj pierwszy post na tym forum wiec prosze o wyrozumialosc :biggrin: Mam mozliwosc kupienia calkiem ladnej CBR z zatartym silnikiem jako ze niegdzie w internecie nie moglem znalezc sklepu z czesciami do silnika mam pytanie do was jaki bedzie koszt remontu tego motocykla i czy moge miec jakas pewnosc ze reszta bedzie w dobrym stanie oto link http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=123016976 z gory dziekuje za odpowiedzi i pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 (edytowane) Pewności nie możesz mieć żadnej, że reszta bedzie w dobrym stanie, a co do kosztów, to wiele zależy od tego czy bedziesz robił to sam czy też zlecisz to serwisowi. Edytowane 30 Sierpnia 2006 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy street Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Chodzi mi tylko o ceny czesci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 (edytowane) Nie wiadomo ktora to panewka ? ale wal korbowy do wymiany, i ...Moze lepiej rozejrzec sie za sprawnym w 100% silnikiem, bo ostatnio wlasnie to oplaca sie najbardziej. W takim streecie (o ile byl uzywany zgodnie z jego przeznaczeniem) moze byc o wiele wiecej uszkodzen. Edytowane 30 Sierpnia 2006 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Nie wiadomo jakie inne niespodzianki Cię będą czekać oprócz zatartej panewki...Ja bym się w to nie pchał. Napewno nie za cbrę z 92, przerobioną na streeta, zatartym piecem, za 5000 pln.Ale to twoje pieniądze... A tak nawiasem mówiąc, to czasem lepiej się opłaci drugi silnik kupić, ale też nie będziesz miał pewności, że wszystko jest oki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 nie dość że fotki fonem to moto jest trzymane w jakiejś siłowni i prawdopodobnie właściciel to dres(kawałek osoby kumpla na zdjęciu?) ja bym się nie pchał, chyba że masz sprawny silnik na stanie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Nie wiadomo jakie inne niespodzianki Cię będą czekać oprócz zatartej panewki...Ja bym się w to nie pchał. Napewno nie za cbrę z 92, przerobioną na streeta, zatartym piecem, za 5000 pln.Ale to twoje pieniądze... A tak nawiasem mówiąc, to czasem lepiej się opłaci drugi silnik kupić, ale też nie będziesz miał pewności, że wszystko jest oki. Pozdrawiampopieram, najlepiej kupic drugi silnik. nie powinno byc wiecej niz 1000/1500zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 moto ma wstawionego bara i zapewne od smigania na kole sie panewka udupiła ,nie polecam bawić sie w naprawy główne silnika-wiem coś o tym i dlugo toto nie jezdzi,jak Ci sie uda dorawc silnik jak piszą koledzy za 1-1,5 tys zł to moze warto ,ale to juz twoja decyzja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy street Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Dzieki chlopaki za odpowiedzi hmmmmmmmm teraz to juz sam nie wiem co o tym myslec wyobrazalem sobie to troche inaczej szlif walu nowe panewki jezeli mialbym sporo szczescia i gora byla by w dobrym stanie to jeszcze nowe pierscienie wiec wydawalo mi sie ze koszta zamkna sie w granicy 1000-1500zl z tego co sie rozgladalem to ceny silnikow zaczynaja sie od 2.5 kola w gore wiec cena motocyklu stanowczo rosnie niechcialbym sie wpakowac w jakies gow** albo studnie bez dna..... a jeszcze jedno czemu myslicie ze po remoncie to za dlugo nie pojezdzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 (edytowane) Dzieki chlopaki za odpowiedzi hmmmmmmmm teraz to juz sam nie wiem co o tym myslec wyobrazalem sobie to troche inaczej szlif walu nowe panewki jezeli mialbym sporo szczescia i gora byla by w dobrym stanie to jeszcze nowe pierscienie wiec wydawalo mi sie ze koszta zamkna sie w granicy 1000-1500zl z tego co sie rozgladalem to ceny silnikow zaczynaja sie od 2.5 kola w gore wiec cena motocyklu stanowczo rosnie niechcialbym sie wpakowac w jakies gow** albo studnie bez dna..... a jeszcze jedno czemu myslicie ze po remoncie to za dlugo nie pojezdzi?? Bo w takich silnikach remontów się nie robi. Po prostu kontruktorzy tego nie przewidują. Nie ma nadwymiarowych panewek i nie jest przewidziany szlif wału. Zresztą odnoszę wrażenie, że nie masz zbyt dużego pojęcia co i jak. "Sklepów z cześciami" jest kilka ale za 1000-1500 pln to za dużo tych części się nie kupi. Sam wał to kilka tys PLN. Na Twoim miejscu dysponująć kwotą 600-7000 tys PLN kupiłbym motocykl na chodize za 6000 PLN a za resztę (1000 PLN) "pakiet startowy". Tak bedzie taniej i wieksza szansa, że motocykl będzie jeździł. Edytowane 31 Sierpnia 2006 przez Pompka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 za 6-7 koła mozna znalezc calkiem przyzwoitego b6.zastanow sie.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 moto wygląda fajnie tak rasowo ale silnik... wiesz jak to jest póniej możesz miec ciagłe problemy i jeszcze raz problemy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Witam jest to moj pierwszy post na tym forum wiec prosze o wyrozumialosc :notworthy: Mam mozliwosc kupienia calkiem ladnej CBR z zatartym silnikiem jako ze niegdzie w internecie nie moglem znalezc sklepu z czesciami do silnika mam pytanie do was jaki bedzie koszt remontu tego motocykla i czy moge miec jakas pewnosc ze reszta bedzie w dobrym stanie oto link http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=123016976 z gory dziekuje za odpowiedzi i pomocŹle szukałeś bo nie ma problemu z zakupem części do hondy poprzez internet tylko masz inny problem bo nawet jeżeli ktoś da Ci za darmo taki motocykl to i tak koszty Cię przerosną. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Przyglądając się fotkom to 12 o`clock bar nie był używany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy street Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 No to powiem tak Pompka faktycznie duzego pojecia o motocyklach nie mam ale to dlatego ze nigdy go nie mialem w samochodzie robilem nie raz remont silnika i myslalem ze w moto jest to samo jednak dzieki za uswiadomienie i widze ze motocykl to calkiem inna bajka :notworthy: Czyli ze remont odpada.... A jeszcze jedno pytanie silnik od jakiej Hondy bedzie pasowal jeszcze do tego motocykla?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.