pawelekmal Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Ta kontrolka sugeruje coś z olejem. Sprawdziłaś poziom oleju na zimnym siniku? Poziom oleju w naszym moto sprawdza się na NIEWKRĘCONYM bagnecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Co to znaczy na niewykreconym? A jesli jest za malo to jaki kupic? to znaczy, że do kontroli poziomu nie wkręcasz korka z bagnetem (wystający pręcik z podziałką), tylko po oczyszczeniu (żeby widzie ile się zaznaczy na podziałce) przykładasz do otworu a kupić taki, jaki jest wlany. jak nie wiesz, jaki jest - zapytaj poprzedniego właściciela. jak nie masz takiej możliwości - zmień; z zasady i tak powinno się zmieniać po zakupie. jak nie potrafisz, to są co najmniej dwa (jeśli nie więcej) znane i polecane forumowe warsztaty - informacja w odpowiednim dziale. a, przy zmianie oleju zmień też filtr, jeśli nie wiesz jaki ma przebieg BTW kiedy kupiłaś ten motocykl? kiedy ostatnio był na takim solidnym, pełnym serwisie (którego jesteś pewna)? jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Najprawdopodobniej może być taki sam. Sprawdź sobie w serwisówce jaki masz tam wlać, pewnie standardowo 10w-40. Jak masz kase to kup syntetyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 10w40: oznaczenie dolnej i górnej granicy temperatur powietrza, do których dostosowany jest skład i parametry oleju. producent wskazuje zalecany dla swojej maszyny syntetyk jak sama nazwa wskazuje jest olejem w całości wyprodukowanym metodami sztucznymi, a półsyntetyk jest częściowo mieszany z olejem pochodzenia naturalnego. po szczegóły odsyłam do dyskusji o olejach w dziale mechanika ogólna w40? pewnie chodziło o wd40: najgorszy pomysł z możliwych. do łańcucha stosowane są odpowiednie smary, co do wyboru i porad odsyłam do działu co, jak kupić - dla motocykla; nawet w ostatnich dniach ciągnęła się dyskusja czym kto smaruje jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 WD-40 można co najwyżej umyć łańcuch, następnie wytrzeć i nasmarować prawdziwym smarowidłem- np. biały smar, specjalny smar do łańcuchów lub tanim olejem przekładniowym. Olej jest chyba najlepszym wyjściem(i najtańszym). Ale to rzeczywiście dyskusja do innego tematu. Manual/serwisówka tutaj: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=56392 W jakimś dziwnym języku :bigrazz: lub tutaj do cb 500, silnik ten sam: http://www.ridehard.co.uk/04/cb500/honda-c...ce-manual-free/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 WD-40 można co najwyżej umyć łańcuch, (...) ...a potem zdemontować i wyrzucić. ten środek zawiera rozpuszczalniki, więc uszkodzi gumowe o-ringi - czyli de facto zniszczy łańcuch łańcuch myje się najlepiej naftą i pędzelkiem, ew. odpowiednimi środkami (np. w sprayu) jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 do łańcucha stosowane są odpowiednie smary, co do wyboru i porad odsyłam do działu co, jak kupić - dla motocykla teraz lepiej widoczne? no dopsz, będę miły... linka do wyników z szukajki. w razie gdyby było mało, to wpisanie "łańcuch" da kilka stron wyników do przejrzenia jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Łańcuch smarujesz i myjesz środkami o których koledzy napisali wcześniej. Ja smaruję olejem przekładniowym, tradycyjnym tanim Hipolem lub jak kto woli olejem przekładniowym GL 80(obecne oznaczenie oleju). Metoda bardzo tania i skuteczna, jednak ma wadę. Brudzi na czarno tylnią felgę. Jeżeli nie zależy Ci na wyglądzie(w szczególności kół), a trwałości motocykla(jego napędu) to polecam. Musisz zaopatrzyć się w oliwiarkę z końcówka typu dysza i pompką na wieczku(tanie, do dostania w każdym sklepie z narzędziami) i tym sposobem bez zbytniego brudzenia podłoża(zawsze trochę nakapie) dobrze nasmarujesz łańcuch. Rób to po zakończonej jeździe, kiedy moto odstawiasz na noc, tak aby olej miał czas na spenetrowanie ogniw. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Zapraszam Wszystkich na nowo założone forum poświęcone modelom CBF. forum CBF Co prawda na początku zostało pomyślane jako forum CBF1000, ale oczywiście mniejsze pojemności również mile widziane - z czasem jak się forum rozwinie zrobimy odpowiednie działy np. dla mechaniki CBF500, CBF600, CBF1000. Forum działa dopiero od niecałego miesiąca. Jeszcze raz zapraszam :icon_biggrin: Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 (edytowane) Czy w waszych cbf'ach też sprzęgło chodzi znacznie ciężej niż w innych motocyklach? Sprawdzałem na cbf600 kumpla i różnica jest znaczna. W takim stopniu, że ciężko mi nacisnąć klamkę tylko dwoma palcami. Edytowane 11 Października 2010 przez pawelekmal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Mały update - forum cbf przeniesione pod adres www.cbf1000.pl Jeszcze raz zapraszamy użytkowników "mniejszych" cbf-ek. Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomicb500 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Witam też niedawno zakupiłem CBF500A. Wcześniej śmigałem 2 lata CB500S i byłem zadowolony z moto. Niektórzy byli zaskoczeni że po CB nie kupiłem czegoś większego ale przy zaletach CB nie było sensu. Pierwsze wrażenie to twardy tył no i nie ma owiewki. Co do forów to dużo znajdziecie na CB500.pl. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Witam też niedawno zakupiłem CBF500A. Wcześniej śmigałem 2 lata CB500S i byłem zadowolony z moto. Niektórzy byli zaskoczeni że po CB nie kupiłem czegoś większego ale przy zaletach CB nie było sensu. Zdrowe podejście do tematu. Nie zawsze to co większe, mocniejsze daje na tyle więcej frajdy i chyba nie o to chodzi. Motocykl w moim mniemaniu ma być praktyczny. W moim przypadku jest wołem roboczym na codzienne dojazdy do pracy praktycznie w każdej porze roku, na bliższe wypady i dalszą turystykę letnią, zawiezienie żony do teściowej czy nawet podrzucenie gdzieś mamusi żony i wiele innych rzeczy na które nie zawsze można skazać moto z wysokich półek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Motocykl w moim mniemaniu ma być praktyczny. No ja również lubię jak moto praktyczne jest i tzw. "do wszystkiego". Ale jest mnóstwo ludzi, którzy uwielbiają motocykle stricte przeznaczone do określonego celu - a to totalny zapierdalacz żywcem z toru wyścigowego, a to hard-enduro co to po każdym błocie i wertepach polata, itp. Dla każdego coś miłego :icon_biggrin: Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Law_PL Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 podłączę się do tematu z racji tego że CBF-ke 500 nabyłem dzisiajmoje pytanie związane jest z naklejkaminaklejka hondy na baku jest ok pod lakierem jednak cbf500 po obydwu bokach na zadupku to zwykłe naklejki...czy tak jest w oryginalnie czy powiniennem się martwić? honde kupiłem używaną :)z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.