>DANIEL< Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 WitamCo sądzicie o tym motocyklu w tym roczniku! Jak jest z awaryjnością, różnicami omiędzy nowszymi modelami, częściami(bo coś słyszałem ze do starszych ktm'ów częsci są trudniej dostepne) I co by było lepiej szukać takiego KTM czy Huske Wr bądz Honde HM cre 125, mam jednego takiego ktm'a na oku po generalce za cene ok 6000 zł, mysle ze bym coś urwałWiem ze były tematy o EXC, ale chodzi mi dokładnie z tego rocznika! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Ja tam bym wolał HMa. EXC 96 to jeszcze stare silniki w setach ogólnie średni motorek jeżeli chodzi o wyczyn a utrzymanie bedzie kosztowało tyle co CRE lub nawet drożej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 ENDUROWIEC z forum chyba takiego ma zapytaj Go :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 ENDUROWIEC z forum chyba takiego ma zapytaj Go :biggrin: Wiem o tym i dlatego pytam, czyli jednak nie?? lepiej szukac cre A huska wr??Lepiej cre czy Wr??Ostatnio mówili tu w moim temacie o CRE ze remonty jak w crossie, a taka huska pzrelata sezon na tłoku, przy mojej jezdzi z 1,5 sezonu :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 (edytowane) z tymi ktm to jest tak ze ciezko jest dostac plastiki a z reszta jest normalnie z dostepem napewno z oryginalnymi czesciami nie ma problemu , a z huskami jest tak ze co jakies pol sezonu dobrej jazdy i trzeba tlok wymienic tak jak w ktm exc 125 (nie jest tak pieknie ) napewno nie ma co liczyc ze 1,5 sezony przejezdzisz na tloku z drugiej strony jak nie bedziesz jej za bardzo poganial to pohusa moze z 1 sezon ale to juz bedzie strasznie slaba ;/wiec jak chcesz cos co minimum 1 sezon przejezdzi na 1 tloku to polecam kawasaki kdx troszke mniej kucy ale za to remonty rzadziej masz :biggrin:pozdrawiam Edytowane 29 Sierpnia 2006 przez czarczi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 mialem takiego ktm exc125 z roku 96, raczej niemiło go wspominam, ciagle mialem z nim jakies problemy, no ale moze trafiłem na taki trefny egzemplarz :biggrin: A tak pozatym to tylko takie gadanie z tymi tłokami w setach, znam kolesi co śmigają na setkach (CR,YZ), uzywaja ich bardziej do enduro i sezon na tłoku przelatają, co innego na torze, wtedy tłoczki sie częściej zmienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Ja już latam od zimy na 1 tloku i nie ma zadnego spadku mocy itp :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 uzywaja ich bardziej do enduro i sezon na tłoku przelatają, co innego na torze, wtedy tłoczki sie częściej zmieniaAha czyli pi*dy w lesie nie dają -śmiech na sali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 no sory szefie nie wiedziałem ze w lesie trzeba cały czas gaz do konca, musze im o tym powiedziec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Aha czyli pi*dy w lesie nie dają -śmiech na sali zastanów sie czasem co mówisz, nie kazdy jest takim wymaitaczem jak ty i nie utrzymuje przez kilkanascie minut wykreconego 6 biegu po waskich leśnych przecinkach, no ale Tobie gratuluje techniki i obeznania z moto, chyba zaczne sie od Ciebie uczyc jak tylko zechcesz mi udzielic kilku lekcji :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Ktm-em exc125 da sie spokojnie rok jeżdzić na tłoku. Ja na poprzednim tłoku jeżdziłem nawet ponad rok, a moto dostawało nawet nieżle, tylko żadko jezdzilem na pełnym gazie na 6 bo toakie coś to niszczy tłok. A części do tego ktm z 96 dostaniesz każdą oryginalną z tym że troche trzea sie naczekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Dobry motorek, tez szukam czegos takiego :biggrin: A nie wiecie jaka mocą dysponuje taki ktm?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 (edytowane) miałem takie moto :biggrin: bardzo fajny sprzeęt na którym zrobiłem cała mase kilometrów po trasach enduro. Moje moto z tego co mi w serwisach sprawdzali (katalogi, wiedza własna) miało 39KM. Te same silniki były od roku 1988 http://www.bikepics.com/pictures/609938/ do roku 1998 http://www.bikepics.com/pictures/529139/ a z koleji ten moj był z 1993 http://www.bikepics.com/ktm/125gs/93/pics.asp i od tego własnie rocznika to było dokładnie to samo moto oprócz kolorów i przedniej zawiechy do 98r i gwarantuje wam ze pasują do tych starszych modeli dokładnie wszystkie części z tego 97 czy 98r. Ten model ma troszkę swoich kaprysów i stałych mankamentów i pięt achillesowych ale to są naprawde drobiazgi :biggrin: A ten moj z 93r jest znów do sprzedania za 4300zł. Edytowane 30 Sierpnia 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 A tak pozatym to tylko takie gadanie z tymi tłokami w setach, znam kolesi co śmigają na setkach (CR,YZ), uzywaja ich bardziej do enduro i sezon na tłoku przelatają, co innego na torze, wtedy tłoczki sie częściej zmieniaChyba odwrotnie? Na crossie latasz raz/dwa razy w tygodniu łącznie góra godzinę dziennie, chyba że paliwo bierzesz ze sobą. Jak jedziesz na enduro to kilka godzin przelatasz taką crossówką w jeden wypad. Silnik się stosunkowo mniej zużywa ale pracuje dużo dużo dłużej. I sprzęgło dostaje bardziej jak na torze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 (edytowane) Chyba odwrotnie? Na crossie latasz raz/dwa razy w tygodniu łącznie góra godzinę dziennie, chyba że paliwo bierzesz ze sobą. Jak jedziesz na enduro to kilka godzin przelatasz taką crossówką w jeden wypad. Silnik się stosunkowo mniej zużywa ale pracuje dużo dużo dłużej. I sprzęgło dostaje bardziej jak na torze.no tak ale w jezdzie enduro nie trzyma sie moto na najwyzszych obrotach tak długo jak na torze gdzie np z długiego szerokiego podjazu po zakrecie przechodzisz na długą prostą przed chopą i robisz to na biegach 3 i 4 na max natomiast na długim podjezdzie "enduro" wąskim pomiędzy drzewami balansujesz ciałem i trzymasz moto na niskich obrotach i dodajesz tylko tyle gazu ile to konieczne zeby nie zdech motor (125ccm) i zeby nie stracic przyczepnosci. Bez wątpienia w jezdzie enduro mniej sie tłok zuzywa natomiast sprzegło od slizgania i ciągłych redukcji jest katowane tak jak i skrzynia biegów (mowa o crossach)Ja w swoim GS robiłem spokojnie sezon na tłoku (ale ten tłok nie wygladał potem za Ciekawie) tyle ze jak by sie czesciej go wymieniało to by nie zaszkodziło (mimo tak zadkich przekładek w 93 roczniku cylinder miał oryginalny nicasil w świetnym stanie) :biggrin: Edytowane 30 Sierpnia 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.