Skocz do zawartości

Yamaha GTS1000 ( GTS 1000 )


Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio przeglądałem w internecie dostepność Yamahy GTS 1000.

Motocykl z ładnym kształtem i generalnie myły dla oka.

 

Z ciekawości zadzwoniłem do serwisu Yamahy co by się dowiedzieć po ile są części do przedniego zawieszenia z racji tego, że zawieszenie ma dość niespotykane.

Otóż ceny powaliły mnie na kolana.

Amortyzator na przód - około 9900 PLN

Przedni wahacz około 6000 PLN

O reszte części juz nie pytałem.

Motocykl z lat 96-99 można zakupić za około 16.000 PLN

 

Ktoś na forum ma taka Yamahę GTS? Jeśli tak to powiedzcie jak wytrzymałe jest przednie zawieszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzator na przód - około 9900 PLN  

Przedni wahacz około 6000 PLN

 

Ale chciałbys te elementy wymienic czy tak tylko sypiesz zlotowkami ?

Z reguły wymienia sie olej i ewentualnie sprazyny jesli czujesz ze zawiecha juz nie wyrabia. Ale zeby od razu wymieniac cały element ?

No chyba ze w kogos przydzwonisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chciałbys te elementy wymienic czy tak tylko sypiesz zlotowkami ?

Z reguły wymienia sie olej i ewentualnie sprazyny jesli czujesz ze zawiecha juz nie wyrabia. Ale zeby od razu wymieniac cały element ?

No chyba ze w kogos przydzwonisz.

Tak tylko sypie złotówkami bo motocykl mi sie podoba i zastanawiam się czy na przyszłośc kupić cos takiego czy tez ze względu na ceny części dac sobie spokój.

 

Chyba kolega nie wie jaka zwieche ma GTS.

Mój kumpel ma taki motorek. Jest super i z takimi rozwiązaniami technicznym, że auto niemiałoby sie czego powstydzić. A częsci, hhm trzeba wiedzieć gdzie szukać.

 

Ale o jakie auto ci chodzi bo ni kumam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, ja bym sie cenami czesci NOWYCH w serwisie nie przejmowal. Jakakolwiek czesc z autoryzowanego serwisu kosztuje majatek(chociazby glosna ostatnio sprawa na 4um z naklejkami do CBR za 2000 zeta...) Jak cos sie nawet stanie, to szukasz czesci uzywanych. BTW wydech do mejgo moto w serwisie kosztuje 8 tys zlotych. To wiecej niz kompletny ,tytanowy Akrapovic :) I co, mam sie z tego powodu przejmowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
  • 4 tygodnie później...

Witam. Niestety nie w pełni zgadzam sie z przedmówcą. Wprawdzie części (tylko niektóre) nie są tanie ale dostępność łatwa. Jak nie w Polsce to w Europie od czego jest ebay :) Posiadam ten model już dość długo i miałem wymiany różnych części, ani razu nie miałem problemów ze znalezieniem pożądanej części. Prostym przykładem jest część która niestety się wyrobiła w przednim zawieszeniu. W polskim salonie część kosztowała ok 1200zł, a ja sprowadziłem ją z Austrii za 480zł. właśnie dzięki ebay'owi. Motocykl jest bardzo trwały a przednie zawieszenie psuje się niezwykle rzadko. A przy tym motocykl nie nurkuje przy hamowaniu. Silnik oprócz wtrysku oraz kilka innych elementów nie różni się niczym od FZR 1000. Reszta części jest w takich samych cenach co do innych modeli (klocki, filtry itp. itd). Owiewki są również w cenach podobnych, począwszy od podróbek polskich (są takie :)) a kończąc na oryginalnych. ABS uważam że jest niepotrzebny więc warto zamontować wyłącznik (w oryginale jest na stałe). Pozdrawiam. Jeśli były by jakieś pytania chętnie odpowiem ;) :crossy: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam,

na wstępie, proszę nie podawać linków do bikez.com itp. bo już jestem po googlaniu :smile: Najchętniej poczytałbym opowieści ownerów, byłych i obecnych, ale również miłośników szperania w historii, bo kilka nieścisłości znalazłem, m.in. jak to w końcu jest z latami produkcji tego modelu, czy kiedykolwiek stosowany był inny napęd niż łańcuch.

Dzięki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 7 miesięcy temu...

Ostatnio przeglądałem w internecie dostepność Yamahy GTS 1000.

Motocykl z ładnym kształtem i generalnie myły dla oka.

Z ciekawości zadzwoniłem do serwisu Yamahy co by się dowiedzieć po ile są części do przedniego zawieszenia z racji tego, że zawieszenie ma dość niespotykane.

Otóż ceny powaliły mnie na kolana.

Amortyzator na przód - około 9900 PLN

Przedni wahacz około 6000 PLN

O reszte części juz nie pytałem.

Motocykl z lat 96-99 można zakupić za około 16.000 PLN

Ktoś na forum ma taka Yamahę GTS? Jeśli tak to powiedzcie jak wytrzymałe jest przednie zawieszenie.

Cześć!

Mam taką Yamaszkę od ponad dwóch lat. Faktycznie ładna i niepozorna, lecz jak się podejdzie do niej blisko, a jeszcze usiądzie na niej, no to wtedy... jest potężna! Dobra - konkrety: nic jeszcze się nie zepsuło i z tego co mi wiadomo prędko to nie nastąpi. GeTeSik ma przeleciane już ponad 100 tys km i nic się nie dzieje. Jak go kupowałem to miał maleńki luzik na sworzniu skrętnym przy przednim kole. Ale jak się później dowiedziałem w autoryzowanym serwisie, taki luz powstaje bardzo szybko i dalej już się zatrzymuje. Ten "mój" luz prawdopodobnie zrobił się już po 20-tu tys km. "Prześwietlili", zobaczyli i diagnoza - można śmiało ganiać jeszcze drugą setkę. Powiedzieli, że w czasie istnienia tego serwisu (16 lat) nie mieli żadnego przypadku jakiejkolwiek naprawy tego motorku, poza jakimiś serwisowymi sprawami, czyli wymiany płynów itd. Nie ma co się przejmować cenami części, bo te które się wymienia podczas eksploatacji są dostępne za przyzwoitą kaskę, a te o których wspominałeś...po prostu nie ulegają awariom (chyba, że dzwon). Zawieszenie przednie niweluje shymmy i nie nurkuje podczas hamowania. Bardzo trwałe wszystkie podzespoły (przód też) i chyba niezniszczalny silnik. Wspaniale się prowadzi, wchodzi w zakręty jak po szkle, nic nie wozi, nie ma efektu lisiego ogona, ABS działa do dzisiaj, komputer działa, odpala na dotyk. Nie miałem jeszcze tak bezawaryjnego sprzętu, a miałem ich dosyć dużo. Co tu dużo "gadać"? Swego czasu był to najdroższy, seryjnie produkowany motocykl na świecie z tego względu, iż użyto w nim najlepszych dostępnych ówcześnie materiałów. Jedyne wady jakie zauważyłem to zbyt mały rozstaw lusterek i ciężki dostęp do świec. Trzeba mieć orginalny klucz albo kombinować z dopasowaniem. Nie będę się już rozpisywał bo w sieci jest o nim trochę wiadomości, ale mogę go polecić z czystym sumieniem. Jak będziecie mieli jakieś pytania odnośnie GTS-a to piszcie.

P.S. Manuale, katalogi można ściągnąć z sieci. Jak będą potrzebne to podam link.

Pozdrawiam - Małpa

 

Witam,

na wstępie, proszę nie podawać linków do bikez.com itp. bo już jestem po googlaniu :smile: Najchętniej poczytałbym opowieści ownerów, byłych i obecnych, ale również miłośników szperania w historii, bo kilka nieścisłości znalazłem, m.in. jak to w końcu jest z latami produkcji tego modelu, czy kiedykolwiek stosowany był inny napęd niż łańcuch.

Dzięki i pozdrawiam.

Cześć!

Owszem, stosowany był inny napęd. Pasek. Jest na Allegro taki GTS chyba policyjny bo jednoosobowy (biały) i właśnie z takim napędem (chyba, że sobie sam ktoś wykombinował). Tylko coś mi się nie zgadza data produkcji. Z tego co mi wiadomo to GTS-y były robione tylko do 1999 r (a szkoda)

Pozdrawiam - Małpa

Edytowane przez malpa1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...