MOC Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Rany Boskie, przesiadasz sie ze 125ccm i juz twierdzisz, ze za slabe, wez i pojezdzij zanim zaczniesz takie glupowy wypisywac.... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygus213 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 (edytowane) Troszke źle mnie zrozumiałeś. Nie twierdze ze np taka z750 jest za słaba to takiego poszalenia, bo jak kto chce to i GSem sie może wyszalec:) Ale głównie chodzi o to żeby np na autostradach (oczywiscie nie polskich;) ) prędkośc przelotowa 160km/h nie robiła na moto za wielkiego wrażenia. a co do VFR750 to chyba wolałbym takie typowo turystyczne moto na wtrysku. Więc jak VFR to raczej tylko 800 Edytowane 28 Sierpnia 2006 przez zygus213 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gringo77 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Troszke źle mnie zrozumiałeś. Nie twierdze ze np taka z750 jest za słaba to takiego poszalenia, bo jak kto chce to i GSem sie może wyszalec:) Ale głównie chodzi o to żeby np na autostradach (oczywiscie nie polskich;) ) prędkośc przelotowa 160km/h nie robiła na moto za wielkiego wrażenia. a co do VFR750 to chyba wolałbym takie typowo turystyczne moto na wtrysku. Więc jak VFR to raczej tylko 800Masz zamiar tę turystykę uprawiać sam czy z pasażerem???Bo jeśli z pasażerem to możesz być pewien że na każdej obładowanej sześćsetce prędkości przelotowe rzędu 160km/h bedą robić wrażenie,a największe na stacji benzynowej po wyliczeniu spalania :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygus213 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 No to w takim razie co proponujesz?? Raczej sam będe jeździł, może od czasu do czasu jakiś dłuższy wypad z plecaczkiem. To jaka jest różnica w spalaniu na 100km??:D) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osito Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Tyle że jak raczej za 14tysi nie dostane jakiegoś pożądnego egzemplarza VFR 800 E tam. Szukajcie a znajdziecie :biggrin: Ale: ja oczywiście będę Cię namawiał na VFR 800, bo to świetny sprzęt, jestem z niego bardzo zadowolony, co jest przyczyną powaznych problemów, bo nie mam pojęcia, co następne :biggrin: , ale z tego co piszesz CBRka powinna Ci wystarczyć; jest jednak lżejsza i nie ma promienia skrętu jak Titanic... Faktem jest, że VFRkę łatwiej znaleźć w dobrym stanie, bo to generalnie nie jest motocykl do katowania, ale z kolei CBRek na rynku więcej... Myślę, że z obu opcji będziesz zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gringo77 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 jak głównie bedziesz sam jeździć to spokojnie CBR starczy,bez problemu sam się zapakujesz i sprzet nie bedzie tego zbytnio odczuwać,na dwie osoby lepsza bedzie VFR 800 z 3-ma kuframi ;-) pozdrW. No to w takim razie co proponujesz?? Raczej sam będe jeździł, może od czasu do czasu jakiś dłuższy wypad z plecaczkiem. To jaka jest różnica w spalaniu na 100km??:biggrin:) Jeśli chodzi o różnice w spalaniu to kiedyś jak miałem ZX6R'00 w dwie osoby z bagażami przy prędkości przelotowej 120-130 spalanie wynosiło ok. 5-5,5l/100;natomiast przy przelotowej 160-170 ok 9l/100.Jakiś człowiek z forum ostatnio jechał obładowany do Anglii i uzyskał podobny wynik na swojej CBR 600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zygus i reszta. Macie dużo racji w tym co piszecie. Macie swój tok rozumowania, i dobrze.Wydaje mi się, że chodzi o turystyka i to jest problem zasadniczy.Tak samo jak problemem są gabaryty motocyklisty.Z życia wiem jedno: gabaryty motocyklisty nie mogą kłócić się z gabarytami moto, inaczej po 100kmboli cię dupa, albo dostajesz skurczu mięśni.Nie chcę nic polecać, bo nie wiem Zygus jakiej jesteś postury. Jak chcesz dużo jeżdzić to sprzęt dopasuj do siebie. W tym przedziale cenowym naprawdę jest w czym wybierać, masz całą zimę.Pozdro :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygus213 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Co do gabarytów to raczej nie bede miał problemów. Mam 177 i 80kg więc raczej na żadnym moto nie będe wyglądał jak bym na psie jeździł:biggrin: Wole żeby moto było za duże niż za małe. Na CBR-ke jestem w sam raz, a VFR jest ciutek chyba za duża, ale to sie da:) A więc powoli zaczne szukać albo CBR albo VFR:) Dziękuję wszystkim za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Jedno mnie w tym wszystkim zaciekawilo: - po jakich autostradach ty chcesz jechac 160 km/godz ?Nigdzie w Europie nie jest to w tej chwili mozliwe, nawet w Niemczech gdzie teoretycznie prawo pozwala ilosc robot drogowych jest duza i po krotkim odcinku szybkiej jazdy wleczesz sie 80 km/h. Nie mowiac o ruchu, ktory cie wszedzie moze o wiele bardziej ograniczyc..Poza tym i u nich zalecana szybkosc to nie wiecej jak 130 i tablice o tym stoja wzdluz wszystkich autostrad.Drugie zadziwienie, ktore mi sie trafilo to ze VFR gaznikowa "sie nie nadaje" bo jest gaznikowa a nie "na wtrysku". Dobrze wiedziec ze wrazie klopotow z wtryskiem to sa naprawde duze pieniadze, a gazniki choc teoretycznie latwiej sie psuja to sa o wiele tansze w naprawie. Poza tym gazniki dobre, albo odpowiednio obslugiwane sa prawie tak samo pewne jak wtrysk, a na pewno te w VFR takie sa. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygus213 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Widze że VFR 750 to jednak nie jest taki zły pomysł:biggrin: Tymbardziej że wyczytyałem że VFR-ki na gaźnikach palą mniej niż te na wtrysku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 a moze Fazerek?? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygus213 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 A ile wynosi v-max fazerka, i do ilu płynnie przyspiesza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 ja mam vfr 750 z 95 roku . bierz a bedziesz mnie po rekach calowal. a vfr 800 jest tez fajna ale jezeli chcesz miec radosc z tego wtrysku to musisz zamontowac power commander (to takie elektronicne cudo ktory ma mapy zaplonu) wtedy naprawde fajnie chodzi. ale to wydatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoroSK Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Po kiego siakes Power Commandery, bez tego to i tak lata jak glupie ale w turystyce to nie jest najwazniejsze. Chcesz sport turyste wez VFR 800. Tyle w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 fazer v-max 230 płynnie przyspiesza do 200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.