Skocz do zawartości

Yamaha Midnight Star (Roadliner, Stratoliner)


johny
 Udostępnij

Midnight Star  

250 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceniam jako:

    • ładna
      201
    • brzydka
      34
    • nie mam zdania
      16


Rekomendowane odpowiedzi

Nie zdarza się abym zostawił motocykl z gratami "na ulicy" i poszedł zwiedzać. Staram się najpierw do hotelu, potem bez gratów motocyklem na zwiedzanie i zakupy. Jeżeli jest konieczność wstąpienia na trasie do marketu, a jeździmy w kilka motocykli to zawsze ktoś zostaje przy motocyklach.

Tak na marginesie - to jaka różnaca ukraść przypięty kufer czy przypięty worek żeglarski?

Jeżeli chodzi o niepraktyczność kufra to leży ona w swerze idiotycznego wyglądu. Wyobraź sobie 2 lub 3 facetów w spodniach skórzanych w hotelu z "kuferkiem". Już zdążyłem się przyzwyczaić że wszyscy nas za pedałów biorą, szczególnie jak się na 3 facetów bierze 1 apartament małżeński bo nie ma nic innego - to nie wyobrażam sobie sytuacji żeby ktoś mówił że 3 pedałów z "kuferkiem" przyszło..... :banghead:

Edytowane przez Soft
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ergo: z workiem masz tylko wybór pomiędzy zwiedzaniem w miejscu docelowym, albo "ukaraniem" kogoś z kolegów przymusowym stróżowaniem w trakcie postoju na trasie. kufer i jego zawartość są jednak lepiej zabezpieczone

różnica zasadnicza jest taka, że kufer jest przypięty zamkiem, podczas gdy worki i inne sakwy - w zasadzie stoją otworem dla złodzieja. w zasadzie gdyby worki były takie doskonałe, nikt przy zdrowych zmysłach nie męczyłby się z dodatkowymi kilogramami plastiku i rurek przy kufrach...

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Borewit polecam tylny kufer firmy DRP,tylko bez cwieków,przykręcasz go do oparcia od środka.

 

5555555555, rzeczywiście fajna rzecz. Tak to sobie mniej więcej wyobrażałem. Firmy DRP nie znam (sakwy i kufer do poprzedniego moto kupiłem w Terysie i muszę przyznać, że byłem z tego zakupu zadowolony - do jakości trudno mieć jakieś większe zastrzeżenia). Czy użytkujesz ten kufer? Jeśli tak to jak go oceniasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5555555555, rzeczywiście fajna rzecz. Tak to sobie mniej więcej wyobrażałem. Firmy DRP nie znam (sakwy i kufer do poprzedniego moto kupiłem w Terysie i muszę przyznać, że byłem z tego zakupu zadowolony - do jakości trudno mieć jakieś większe zastrzeżenia). Czy użytkujesz ten kufer? Jeśli tak to jak go oceniasz?

Jest OK,ale powinna być sztywniejsza podłoga,bo przy wypchaniu go po brzegi i namiocie na wierzchu trochę go przegina na boki.Ja mam ten sredni,ale są jeszcze większe.Przy zamówieniu możesz podać że chcesz sztywniejszą podłogę,cała nazwa firmy to:KULT MOTOR DRP.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już ich znalazłem. Ta firma to inaczej Dudziak. Słyszałem, że robią solidnie. Widzę, że ten kufer jest w dwóch wersjach - ze skóry licowej 3-5 mm i z dwoiny bydlęcej 1,9-2,1 mm. Różnica w cenie prawie dwukrotna. Ale tu chyba nie warto oszczędzać. Kiedyś miałem piórnik z dwoiny. Po pierwszym poważnym deszczu był do wyrzucenia. Dzięki za opinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Jestem posiadaczem Stratolinera od dwóch miesięcy. Patrzę i podziwiam to cudo. Mam jeden problem /nie znalazłem tego wątku we wcześniejszych wpisach/ - jak wyregulować tylne ramię dźwigni zmiany biegów????

Wcześniej jeździłem DS 1100 Classic i nie było problemu. W obecnym przypadku tylne ramię jest dla mnie zbyt wysoko. Jestem przyzwyczajony do operowania przednim ramieniem opierając obcas buta na podeście i odwrotnie operując /naciskając/ na tylne ramię - opieram przód buta na podeście.

Może to brzmi dość zawikłanie ale zależy mi na obniżeniu tylnego "pałąka".

Luzowanie śruby i próba zmiany położenia nie dała rezultatów.

Będę wdzięczny za radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie.

Nie jest to niestety takie proste. Nie ma możliwosci zdjęcia z wieloklina samego tylnego ramienia, ponieważ opiera się o skrzynię i dalej nie pójdzie . Poza tym w dalszej częsci trzpienia jest pojedyńczy klin utrzymujący położenie ramienia. Obawiam się, że trzeba rozebrać główne mocowanie ramion.

To na tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam panowie do Was pytanie -

w instrukcji jest napisane że - przy wymianie oleju należy spuścić olej dwoma korkami z silnika-karterów i ze zbiornika oleju w sumie trzy spusty

moje pytanie brzmi - w którym miejscu znajduje sie korek spustowy ze zbiornika oleju ?

 

wszystkich Was pozdrawiam i życze tyle samo wyjazdów co powrotów szczęśliwych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam do tematu dziwnych dźwięków wydawanych w trakcie pracy mojego silnika. Wygląda na to że przyczyną będzie alternator. Poniżej na zdjęciu zaznaczyłem kółko kolorem czerwonym z którego miejsca się te dźwięki wydobywają. Mechanik przesłuchał silnik stetoskopem, i stwierdził że z tej kopułki którą zaznaczyłem słychać wyraźnie ten dźwięk. Planuje w najbliższym czasie odkręcić ten dekielek. Nie wiem dokładnie co znajdę w środku gdy już go odkręcę, bo z service manuala nie potrafię się za bardzo rozeznać. W każdym razie inny mechanik stwierdził że jest tam jakaś śruba związana z alternatorem, która się mogła poluzować, i być może jest to przyczyną tych dźwięków. Stwierdził również że do samego alternatora dostać się nie można, i jeśli przyczyną nie będzie ta niedokręcona śruba, to nic więcej nie będzie można zrobić.

Niech to cholera te japońskie niezawodne motory.

Jeśli macie jakieś sugestie, propozycje, komentarze to z chęcią wysłucham.

Aha... zapomniałem dodać, że gdy pojawiają się te zgrzyty, nieznacznie przygasają żaróweczki świateł pozycyjnych w migaczach.

Edytowane przez lr1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...