Skocz do zawartości

Darecki

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Darecki

  • Urodziny 03/05/1958

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Nadarzyn k./ Warszawy

Osobiste

  • Motocykl
    XV 1900
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Darecki

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Od wielu lat używam trzech kasków w zależności od celu jazdy i warunków atmosferycznych. Pierwszy, który kupiłem to: UVEX de ville - pięknie prezentujący się ale niestety tylko do jazdy dookoła komina, ponieważ przy większych prędkościach można się udusić. Jeszcze dodatkowa wada to przestrzeń tworząca się pomiędzy paskiem a częścią twarzy pod uchem. Raz mi tam zaparkował szerszeń i nawet nie chcę opisywać co się działo. Drugi to: SCHUBERTCH J1 - super, super. Przede wszystkim cichy i zakres widoczności jak w kasku otwartym a nawet lepiej. Jedyna wada to, że zakupiłem go w kolorze czarnym i stojąc w korku w słoneczne dni mózg paruje. Dlatego też zakupiłem: NOLAN air n43 w kolorze białym - dobre wietrzenie. Trzeba dokupić wkładkę na szybę przeciwpotliwą. Dla mnie olbrzymia wada, że jest bardzo głośny. To tyle w temacie, Adriatom wybór należy do Ciebie
  2. Dla odświeżenia tematu też się pochwalę: Smok w pełnej krasie
  3. Tylko śrubki, a ta część to bagażnik solo z akcesorii Yamahy.
  4. Tak się reprezentuje moja solówka: Darecki
  5. Mam pytanie do Dareckiego. Czy masz wszystkie elementy fabryczne czy coś tuningowego w silniku? (chodzi o to strzelanie) Wszystkie elementy mam fabryczne, przynajmniej taką mam nadzieję. Wczoraj zatankowałem benzynę na innej stacji i dzisiaj w drodze do pracy efektów akustycznych nie było i o dziwo nie grały mi zawory na rondach pokonywanych na "2". Chyba dam sobie rozbrat z pewną stacją paliw.
  6. Witam i mam pytanie do szacownego grona: Czy spotkaliście się z objawem strzelania z tłumika przy zmianie biegów??? Szczególnie przy zmianie z "1" na "2" Jeżdżę od niedawna Stratolinerem, oczywiście wersja amerykańska. Czy należy zmienić mapę zapłonu do naszej benzyny? i tak staram się tankować 95 nie więcej. Pozdrawiam
  7. Pewnie to znacie, to tak dla przypomnienia:
  8. Witaj G.R Proponuję jednak poniższe wziąc pod uwagę: http://moto.onet.pl/11687935,41828,4,filmy_specjalne.html?node=41828
  9. Dzięki wielkie. Nie jest to niestety takie proste. Nie ma możliwosci zdjęcia z wieloklina samego tylnego ramienia, ponieważ opiera się o skrzynię i dalej nie pójdzie . Poza tym w dalszej częsci trzpienia jest pojedyńczy klin utrzymujący położenie ramienia. Obawiam się, że trzeba rozebrać główne mocowanie ramion. To na tyle
  10. Witam serdecznie. Jestem posiadaczem Stratolinera od dwóch miesięcy. Patrzę i podziwiam to cudo. Mam jeden problem /nie znalazłem tego wątku we wcześniejszych wpisach/ - jak wyregulować tylne ramię dźwigni zmiany biegów???? Wcześniej jeździłem DS 1100 Classic i nie było problemu. W obecnym przypadku tylne ramię jest dla mnie zbyt wysoko. Jestem przyzwyczajony do operowania przednim ramieniem opierając obcas buta na podeście i odwrotnie operując /naciskając/ na tylne ramię - opieram przód buta na podeście. Może to brzmi dość zawikłanie ale zależy mi na obniżeniu tylnego "pałąka". Luzowanie śruby i próba zmiany położenia nie dała rezultatów. Będę wdzięczny za radę.
  11. Bardzo prosto można to zrobić wchodząc na stronę: http://www.yamaha-motor.com/ Wejść w dane techniczne danego modelu i wyświetlić obok siebie dwa typy motocykli, mogą być nawet z różnych roczników - taka opcja istnieje. Miłej lektury
  12. Darecki

    Yamaha Raider

    Pierwszy raz włączam się do dyskusji, witam na początku. Co do raidera, to obecnie w swojej ofercie ma ją firma Bogusławski ze Słupska i kosztuje 40.000 Pln. O firmie słyszałem dość dużo dobrego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...