Skocz do zawartości

ceramic

Forumowicze
  • Postów

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ceramic

  • Urodziny 02/07/1970

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha Bulldog
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    centrum

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia ceramic

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Witam jestem własnie po przegladzie serwisowym mojego moto tzn. regulacje zaworów, synchro gaźników i płynów oraz rozmowie z mechanikiem na temat ewentualnych poprawek w gaźniku ( dysze) i co: no właśnie stwierdził aby dać sobie spokój z większymi dyszami ponieważ świece mają ładny kolor, a ewentualna wymiana wpłynie napewno na podwyższenie spalania jednocześnie w przypadku mojego moto nie dając raczej nic biorąc pod uwagę, że nie zależy mi na podwyższeniu mocy tylko na poprawnym funkcjonowaniu silnika doradził mi jednocześnie abym jeśli chcę pozbył się użądzenia które odpowiada za dostarczenie dodatkowej ilości powietrza za zawory wydechowe podobno miało ono za zadanie dostarczenie tlenu w celu rozproszenia i ewentualnego dopalenia spalin. Ale w moim wypadku po wymianie wydechów jest raczej zbędne należało by to wyżucić i w miejsce pozostałych otworów wstawić jakieś broczki no i odpięcie przewodów o d gaźnika i puszki filtra powietrza to na tyle. Jesli ktoś ma jakieś opinie na ten temat to proszę...:icon_mrgreen: Jeszcze jedno małe sprostowanie ten filtr powietrza to nie KMC tylko BMC sorki za pomyłkę>
  2. Witam. Już je mam tzn. tłumiki i przy okazji nowy filtr KMC, i co?? brzmienie świetne basowy dźwięk może trochę przygłośny, ale to kwestia odczuć w porównaniu do orygiału jest ogromna różnica. Jeśli chodzi o moc to wydaje mi sie, że napewno nie jest mniejsza i to od niskich obrotów minusem jak narazie jest to, że czasami lubi sobie strzelic w tłumiki no i jeszcze nie zaglądałem do świczek, ale na dnaiach jade do serwisu więc cos tam pokąbinujemy i myslę, że pewne regulacje pozwolą dopieścić silniczek. Narazie jestem baaardzo zadowolony...
  3. Po tych wszystkich opiniach wyrobiłem sobie wstępny plan działania po wymianie i myślę, że chyba najpierw zobaczę jak to będzie chodziło, a potem i tak jadę do serwisu na przegląd więc jak coś będzie nie tak to myślę, że na początek przeregulujemy układ zasilania( fabryczny) jeśli to nie da efektów będę musiał kupić nowe dysze...
  4. Wracając do shoeia multitecka to we wcześniejszych postach którys z kolegów pytał czy nie jest głośny muszę powiedzieć, że jak na szczękę to pewnie nie bo wiadomo, że szczękowce są głośniejsze i pewnie muszą ze względu na swoją budowę i tego raczej chyba sie nie przeskoczy. Idealnym rozwiązaniem była by zapewne funkcjonalność szczęki i pozimo hałasu integrala, ale czy można mieć wszystko?? u mnie i tak jest dość głośno od powietrza bo mam moto praktycznie bez owiewki, ale pomimo tego czasami słychać jakieś świsty mimo to jestem z niego bardzo zadowolony i szczerze polecam.
  5. Chciałbym jeszcze jedno dodać może to nie na temat, ale jeśli chodzi o regulacje gaźników to pewnie tak może ktoś wie gdzie można kupić książkę serwisową z budowa i regulacjami do yamahy bulldoga z góry dziękuje.
  6. Święte słowa o tym też słyszałem i nawet przeglądałem wykres krzywych momentu obrotowego i mocy odnoszący sie do mojego oryginalnego wydechu i akrapovica i tam widac ałaśnie to o czm piszesz, że w zakresie obrotów bodajrze do 3tys moc i moment sa na akrapovicach mniejsze dopiero powyżej wyraźnie wzrastają i ma to pewnie związek z tym o czym pisałem. Odnośnie miszenki to też sie zgadzam ekologia robi swoje i dlatego ustawiają tak ubogo, ja osobiście zrobię chyba tak, że najpierw zamontuję wydechy, a potem podjadę do serwisu aby zobaczyli jak to wszystko wygląda i czy ewentualnie da sie to podregulować tak jak pisałeś. Jeśli tak to ok jeśli nie to trzeba będzie kombinować dalej. Natomiast jeśli chodzi o wytrzymałośc i nowoczesność mojego silnika to ta konstrukcja pochodzi jeśli się nie myle chyba z lat 80 tych jeśli jest inaczej to poprawcie bo z tego co wiem silniki 1100 były juz ładnych pare lat wcześniej montowane w innych modelach motocykli. Następna sprawa nie mam serwisówki więc tak szybko nie mogę powiedzieć jakie rozmiary dzysz mam zamontowane jeśli ktoś ma takie dane to poproszę, a już było by ekstra jak by ktoś zmieniał i zjakich na jakie. Dzięki i pozdrawiam :icon_biggrin: Jeśli ktoś z czytelników tych postów chciałby zobaczyc wybrany przezemnie wydech i pomogło by to w wyrażeniu swojej opini to tutaj w tych linkach sa te wydechy http://www.akrapovic.com/product-catalog/m...haust/?puid=122 następny http://www.tlumiki.pl/manufacturer.php?id=15 Jeśli ktoś z czytelników tych postów chciałby zobaczyc wybrany przezemnie wydech i pomogło by to w wyrażeniu swojej opini to tutaj w tych linkach sa te wydechy http://www.akrapovic.com/product-catalog/m...haust/?puid=122 następny http://www.tlumiki.pl/manufacturer.php?id=15
  7. Możesz też zanim zaczniesz wiercić sprubować najpierw pobijakiem podobnej średnicy uderzyć od czoła a następnie napunktować na obwodzie i pobijając punktak sprubować ja wykręcić jak nie jest zapieczona to powinno się udać jeśli nie to tak jak radził poprzednik rozwiercić i jeśli miałbyś wykrętaki sprubować wykręcić. Jesli i to nie pomoże toTylko trzeba zrobić wiercenie precyzyjnie wywiercić pod nominalny geint i sprubować gwintownikami takimi jaka masz tam śrubę ostatecznie rozwiercić na rozmiar więszy i nagwintować na nowo życzę owocej pracy.
  8. Witam wszystkich i serdeczne dzięki za odzew ;) Jak wcześniej pisałem głownym celem jaki zamierzam osiągnąć poprzez wymianę tłumików w moim bulldogu to poprawienie brzmienia, a słyszałem, ża na akrapach brzmi podobno nie ziemsko i to sobie stawiam za głowny cel ich wymiany. Radzicie abym narazie nic nie kupował i trak chyba zrobię bo napewno ze standardowych 65 kucy nie będę chciał robić 90 czy 100 bo to nie ta liga i chyba nie ten typ moto. ja zamierzam nim jeździć raczej spokojnie i nawet te 65 mi wystarczy jeśli zmiana wydechu na dedykowane przez akrapovica doda mu momentu obrotowego którego już w standarcie nie brakuje to ekstra, jeśli i kilka kucy to wspaniale, ale najważniejsze aby ładnie basowo brzmiał i aby to wszystko nie było ze szkodą dla silnika, zaworów... Zmieniając standardowy wydech na akcesoryjny stawiałem sobie taki cel. Czytam w waszych radan różne porady i podpowiedzi i to jest ekstra bo wiem w jakim kierunku mogę pójść dalej lub pozostać na tym poziomie. chciałbym aby po tej wymianie własnie nie było czegoś takiego jak buchające płomienie bo to podobno i tutaj cytuję wypowiedź z jednego z wcześniejszych postów( może się mylę), że to może wpływać na wypalanie się zaworów, a tego chciałbym uniknąć.Jeśli natomiast chodzi o zużycie paliwa to prawda jest taka, że wsumie każde z tych naszych sprzętów wypije tyle ile im się wleje, no i oczywiście wszystko zależy od sposobu obchodzenia sie z manetką i nie ważne w tym wypadku jest ile to ma mocy tylko jak się jeździ( ale to jest moja opinia- może mam rację, a może nie). jeszcze raz serdeczne dzięki i prosze dzielcie się opiniami ;)
  9. szukałem tych dysz w naszych sklepach internetowych i w kilku znalazłem jest tylko różnica w cenie od około 290 do chyba 400 zł za komplet czyli iglice dysze paliwa i powietrza( dlaczego taka różnica??). Zastanawiałem się nad pozostawieniem oryginalnych dysz ponieważ powiedziano mi, że można pokąbinować coś ze sprężynami w gaźniku, ale nie wiem o co chodzi, a jeśli chodzi o filtr to dzięki za radę bo też miałem go wymienić, ale skoro lepiej pozostawić oryginalny to i lepiej bo kasa zostanie i pewnie dla moto lepiej skoro tak piszą. Jak będziesz cos miał nowego to pisz z góry serdeczne dzięki pozdrawiam :biggrin:
  10. Witam dzięki za odzew, obejrzałem, posłuchałem i to jest to... więc pasowało by po wymianie wydechu wymienić też i dysze? jeśli możesz polecić jakiś sklep to będę wdzięczny. Chętnie bym poczytał więcej Twoich spostrzeżeń i ewentualnie jak byś mógł mi coś doradzić czy odrazu wymienić te dysze, czy może sprubować przeregulować gaźniki... no z jakimi kosztami dokładnie u Ciebie to się wiazało mam na myśli dysze i regulacje( sam to robiłeś czy może jakiś sewis?) pozdrawiam.
  11. Czekam ,czekam i już nie mogę się doczekać kiedy wreszcie moje moto będzie miało ten wydech, ale mam nadzieję, że warto...
  12. Dokładnie masz racje szkoda nerwów jak założę to się okarze jeśli bedzie dobrze to fajnie jeśli nie to trzeba będzie trochę zainwestować- skoro powiedziało sie a to będzie trzeba w razie potrzeby powiedzieć i be, a jeśli chodzi o dzwięk to w 100% się zgadzam i głównie dla tego się na taki wydech zdecydowałem :)
  13. Ja po zakupie shoia multiteca jestem z niego bardzo zadowolony przejeździłem w nim cały sezon i jedyna wada jaką w nim dostrzegłem to zbyt głębokie zamocowanie pasków zapięcia które czuć na szyi mogły by być trochę wyżej i to tyle ale może ja mam dziwną budowę ciała :) a poza tym ekstra kask pozdrawiam
  14. Tak właśnie jest firma akrapovic te tłumiki które zamówiłem produkuje do tego motocykla ma to oczywiście związek z dopasowaniem rur łączących tłumik z oryginalnym kolektorem. Te same słowa powiedzano mi w firmie grandys która sprowadz i ma mi je też zamontować, a z takimi fachowcami nie chciał bym polemizować. Jest jednak druga strona medalu z której wyniak(fora internetowe), że mimo wszystko jakieś regulacje podono są wymagane- pisano o wymianie dysz na większe w celu wzbogacenia mieszanki bo mogą wystąpić wypalenia zaworów, ża należało by wymienić przy okazji filtr powietrza na sportowy np. K&N. W związki z czym w tym gąszczu informacji szczerze mówiąc sam juz nie wiem co tak naprawdę powinienem zrobić. Ale wydaje mi sie, że najrozsądniejszym wyjście będzie szczera rozmowa przy montarzu z mechanikiem który bedzie to robił tylko, że jeśli tak jak piszesz nie potrzeba będzie nic robic niechciałbym robić dodatkowych kosztów dysze to koszt około 300zł filtr ponad 200 i do tego regulacje i synchronizacja gaźników, a kupując ten wydech nie nosiłem sie z myślą o podniesieniu mocy tylko głównie o poprawienie brzmienia wydechu. Dzięki za odzew i proszę o kolejne porady. :)
  15. Czyli rozumiem, że jeśli po wykręceniu świec będą bardzo jasne to należało by wstawić większe dysze, a po tym regulacja. Tylko w razie czego jakie dysze zastosować? i czy można to jakoś zbatać , że tak powiem nie na oko tylko porzez jakieś urzadzenia pomiarowe mam na myśli jakiś analizator spalin... Acha jeśli chodzi o tłumiki to szczerze mówiąc nie zanm sie na tym aż tak dobrze i zamawiając je nie zapytałem czy są przelotowe czy nie, ale może ktoś by mi wyjaśnił jak róznica przelotowe- nie przelotowe mogę tylko napisać, że tłumiki są przez akrapovica dwdykowane do tego motocykla jako jedyna nie ma innego wyboru poza tylko rodzajem materiału carbon- tytan bądź tytan. Jeszcze jedno śa to tłumiki akrapovic slip on i pytając przy zakupie powiedziano mi, że mogę coś tam wyjąć z środka ale ja jednak chciałbym to wszysko pozostawić w puchach narazie wiem tyle i jak ktos może dodać coś ciekawego to proszę :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...