dodi Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Hey Czy ktoś posiada info jakie ciśnienie powinno być w cylindrze w honda crf 450 2002r. ? Pytam poniewaz pare postow temu pisalem o tym ze nie moge zapalic CRF-y, okazalo sie ze skasowal sie luz na zaworach dolotowych (nie mam pojecia czemu) a byl na 100%, zdjalem walek rozrzadu i widze ze pomimo zamknietych wszystkich zaworow daj sie kopac motor. Nie wiem czy mam cos z piersieniami czy moze zawory cos daja popalic, dlatego chce sprawdzic jakie ma sprezanie tylko potrzebuje info jakie powinno byc. z gory thx dodi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Hey Czy ktoś posiada info jakie ciśnienie powinno być w cylindrze w honda crf 450 2002r. ? Pytam poniewaz pare postow temu pisalem o tym ze nie moge zapalic CRF-y, okazalo sie ze skasowal sie luz na zaworach dolotowych (nie mam pojecia czemu) a byl na 100%, zdjalem walek rozrzadu i widze ze pomimo zamknietych wszystkich zaworow daj sie kopac motor. Nie wiem czy mam cos z piersieniami czy moze zawory cos daja popalic, dlatego chce sprawdzic jakie ma sprezanie tylko potrzebuje info jakie powinno byc. z gory thx dodiA czy jak są zamkniete wszystkie zawory to czy silnik posiada kompresje czy spreżynuje czy gdy go powoli kopiesz cisnienie jakby uciekało musisz sprawdzić czy siewieca jest dokrecona i czy nigdzie nie dmucha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Jak bedziesz powoli kopał to zawsze sie tą komprsje ominie. Jeśli padły ci zawory (co w CRFie jest czeste u nas sa 3 x 450 rocznik 03,04 i 05 i w kazdej padly juz zawory :biggrin: ) Zawory tez moge tanio zalatwic jakby co pisz na gg. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 zdjalem walek rozrzadu i widze ze pomimo zamknietych wszystkich zaworow daj sie kopac motor. a dlaczego ma sie nie dac kopac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Witam ja ostatnio swojej CRF 450 -04r tez nie idzie tak latwo ODPALAC...a gdy kopie to co jakis czas delikatnie podstrzeliwuje.. tez nie wiem co jest z nia..czy ja zalewa moze???ale przez co..? co moze byc tego przyczyna ze nie pali i moze zalewa..silnik nie rozkrecany byl jeszcze przezemnie, nie regulowalem nic procz srubka od OBROTOW, nie ma przeciekow... mysle tez o swiecy.. moze za slaba iskra?? chce olej wymienic teraz ale nie za bardzo orietuje sie gdzie sa zlewy oleju z silnika i ze skrzyni..podpowiecie?? POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 odkręć świece jak nie będzie chciała odpalić i zobacz czy nie jest zalana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 a dlaczego ma sie nie dac kopac ? Bo CRF to nie komarek i nie dasz rady go przekopać jeżeli zawory są szczelne. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 O ile się nie mylę , CRF ma automatyczny dekompresator więc kopie w miare lekko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 no ok odkrece i napisze co tam w swiecy slychac..a moze przy okazji kupic nowa..bo po co stara moze juz zuzyta wkrecac z powrotem...wiem wiem ze to nie komarek:))) a gdzie sa spusty oleju z silnika i skrzyni w CRF450?? bo jestem nowym posiadaczem tego sprzetu od niedawna i nie za bardzo jeszcze sie w HONDZIE orietuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 to co jak mówisz "strzela" podczas kopania to dekompresator, tak ma byc. Po drugie częsty serwis szczególnie luzu zaworowego tez normalne w crf, i dbaj o to bo moto skończy tragicznie. kłopoty z paleniem tez standart w tych Hondach. Jeśli nie chce palić i wyraźnie lżej się kopie to na 99% zniknął ci luz na zaworach ssących prawdopodobnie, zawory są cały czas uchylone i stąd brak kompresji. Crf to niewdzięczny motor, ja swoją sprzedałem po pierwszym wypadzie do lasu. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 no wczoraj wymienilem olej..do swiecy zajrze w tygodniu.. no strzela mi z tlumika podczas kopania..tylko teraz czy strzela w kolanku czy w cylindrze?? wlasnie myslalem juz o sprawdzeniu luzu na zaworach( moze ktos ma serwisowke do crf 450 z 2004roku? lub wie jaki powinien byc luz na zaworach??) bardzo bym byl wdzieczny gdyby ktos mi pomogl..a moze macie kontakt do Bartka Brendlera?? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 wymianilem swiece na nowa i olej w silniku i skrzyni I nadal mi nie chce pali dobrze..na pycha go odpalilem ale po rozgrzaniu i zgaszeniu przezemnie JUZ NIE CHCIAL MI ODPALIC NA KOPA:((((( poradzcie CO ROBIC co moze byc z nia!!! dziekuje za kazda pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 a luz zaworowy sprawdziłeś? to jest pierwsza rzecz którą się sprawdza w crf-ie jak palić nie chce! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 no wlasnie MAJOR nie sprawdzalem jeszcze, ale chyba juz mi to zostalo, bede oddawal dla fachowca motor do sprawdzenia luzow..ale nie mam SERWISOWKI do 2004 roku i wlasnie w tym PROBLE ze nie znam jakie tam LUZY powinny byc..moze ktos mi pomoze , zna sie na tym ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 ustaw ssące w przedziale od 0,10 do 0,15mm . wydechów prawdopodobnie nie bedzie trzeba ruszać ale mają mieć w granicach 0,20mm. pozatym jeśli to fachowiec to powinien wiedzieć jakie luzy mają byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi