Budyn Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 A więc było tak W garażu odkrecilem kranik zeby odpalic moto ale zanim kopnalem zaczelo sie przelewac paliwo z gaznika jednym z przewodów. zakreciłem i zaczalem kopac na zakreconym. nie zagadał wiec z popychu. udało sie ale jak podczas pracy odkreciłem kranik ponownie polalo sie paliwo.Zakreciłem i odpaliłem na zakreconym jeszcze raz tym razem z kopa. Pochodził troche i dopiero odkreciłem. Juz sie nie lało i chodził normalnie. Zaczalem sie ubierac a tu nagle plym sie przepełnił i wylalo sie z 50ml. chodził z 4-5 minut Zgasiłem i odkreciłem korek od chlodnicy a tu bara buch. CO O TYM SADZICIE? CO MOGLO SIE STAC? POZDRAWIAM i prosze o wypowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 4-5 minut to stanowczo za szybko jezeli odpalałeś na zimnym silniku. W kazdym moto po takim czasie to chlodnica robila sie dopiero ciepła. Sytuacja wystepuje tylko na postoju? Podczas jazdy silnik trzyma normalną temperaturę pracy? Czy po tym zdarzeniu nie probowales jezdzic? Benzyna powinna się z wezyka chyba tylko wtedy, gdy moto jest przechylone (wywrotka itp.) Przeciez nie bedziesz co chwile odkrecał i zakrecał kranika "bo sie leje :wink: " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Może brak obiegu? Coś zapchane w układzie chłodzenia? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Odpal silnik. Na zimnym silniku odkręć korek i sprawdź, czy płyn się bąbli. jeśli tak - jest obieg. Pytanie za 100 punktów - co masz wlane do chłodnicy. Jeśli zwykłą wodę lub bardzo rozrzedzony płyn (np przez dolewania), to moto będzie się bardzo szybko grzało. Do endurz do polecam wlewać koncentrat bez rozcieńczania wodą. Po prostu w chłodnicach jest relatywnie mało płynu, więc lepiej nie obniżać jego właściwości chłodzących przez rozrzedzanie. Po zagotowaniu w terenie zawsze 2 wyjścia:albo natychmiast zgasić i sytudzić silnikalbo zrobić szybką i dłuższą przelotkę .pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Co do lejacego sie paliwa to pewnie zaworek ingicowy sie podwiesil, a co do chlodnicy to jak juz wyzej pisano sprawdz czy jest obieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budyn Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Nie jezdziłem jeszcze po tym zagrzaniu. Dzisiaj dolałem 120ml płynu do chlodnic shella.Odpaliłem i paliwo juz nie leje się. Wody nigdy nie dolewałem, a od tej pory jak go kupiłem ok 15 h temu sprawdzałem stan plynu i był zawsze ok.Troche sie boje wyjechac teraz na nim. Jeszcze sprawdze dzisiaj to bablenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszon Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 4T mają tendencje do zagotowywania się - wczoraj na zawodach widziałem na własne oczy jak goscie stawali z przegrzania motoru. Twoja sytuacja natomiast wydaje się być conajmniej dziwna , tak jak już ktoś wyżej napisał po 4-5 min to niemożliwe zeby sie zagotował z zimnego silnika przy sprawnym układzie. Sprawdz pompke i najlepiej wylej i wlej ponownie plyn. Przejedz sie troche blisko domu i sprawdz czy coś pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budyn Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 No wlasnie sprawdzxilem i plyn sie babli jak odpalilem, ale przed odpaleniem poziom był 1-2 cm od korka a po odpaleniu podniósl sie do poziomu korkai troche sie wylewał. Po zgaszeniu opadł do poziomu wyjsciowego. NO I CO ROBIĆ ??? :wink: Moze być cos z termostatem?? A moze wymienic cały płyn??? na nowyJAK tak to jaki polecacie? POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszon Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 No wlasnie sprawdzxilem i plyn sie babli jak odpalilem, ale przed odpaleniem poziom był 1-2 cm od korka a po odpaleniu podniósl sie do poziomu korkai troche sie wylewał. Po zgaszeniu opadł do poziomu wyjsciowego. NO I CO ROBIĆ ??? :wink: Moze być cos z termostatem??A moze wymienic cały płyn??? na nowyJAK tak to jaki polecacie?POZDRAWIAM Ja od zimy jak wlałem płyn Castrol'a to do tej pory jest ten sam stan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Takie objawy mial kolega w crf :wink: Pompka wody sie zatarla :bigrazz: wymiana pomoże :clap: Drogi koszt niestety :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 na zimnym stan powinien być ok 1-1,5cm pod korkiem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 a powiedzcie mi jak sie mogła zatrzec pompka wodna?? Czy wydaje mi sie czy tam jest to smigiełko osadzone na wałku rozrzadu i poprostu kreci sie w aluminiowej obudowie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 no 4-5 min to troche za szybko, ale ja kiedys po jezdzie w lesie stanalem na skrzyzowaniu ( z zapalonym moto bo panowie P... nas szukali i w razie gdyby wyjechali nie bylo czasu na odpalanie) patrze a tu mi sie leje plyn chlodniczy, ale ze nagle sie pojawili to byla bardzo szybka przelotka, wiec sie udalo. Gdy moto ostyglu za 2 dni sprawdzilem poziom płynu i był bez zmian :O: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 jezeli po odpaleniu moto i dodaniu gazu zmniejsza sie poziom plynu w chlodnicy (odkrec korek i patrz) to pompa jeszcze daje rade, zastanawiam sie czy nie strzelila ci uszczelka pod glowica bo jest to taki objaw ze moto nawet zimne po odpaleniu wywala plyn (do zbiorniczka jak jest, a jak nie ma to przez korek). Co do zapchanego termostatu to czy tak owy wogole wystepuje w crossach?? bo u mnie w klxie w wersji R sie tego pozbyto bo nie ma malego obiegu cieczy przez gaznik.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 znajomy miał podobny problem, ale w VF 750, na postoju się gotował, wymieniał uszczelkę pod głowicą :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.