Mati155 Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 No czyli do Husky moge spokojnie stosowac!No własnie nie wiem czy moge półsyntetyk bo jak wczesniej byl lany mineralny to co wtedy? Huska nie ma filtra olej jest bardzo wazny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati155 Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Panowie mam jeszcze pytanie...! Jakie dokladnie uszczelniacze do przedniego zawieszenia do husky TE 610 1994r. Jaki i ile oleju do lagi!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 ja uzywalem ateny do przedniego zawieszenia.p.s do sprzedania huska te 610e z 2000roku,info pw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati155 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 a wie ktos moze jakie dokladnie maja byc uszczelniacze do Husky Te 610 1994r! Wymienial ktos moze w tym moto juz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Panowie, mam pytanie. CB juz mi sie serdecznei znudzila, chce kupic supermoto do latania po miescie. Na allegro stoi dosc pokazna ilosc husqvarn TE 610 SM, w większosci chyba latanych po torach, pewnie dlatego takie tanie. Jak takie moto sprawuje się w normalnym uzytkowaniu? duzo jezdze, tak do 200km tygodniowo więc zalezy mi na niezawodnosci. Sami kupili byscie taką husqvarne?pobieżnie przewertowalem caly temat, jednak nie znalazlem odpowiedzi.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fajka Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Panowie, mam pytanie. CB juz mi sie serdecznei znudzila, chce kupic supermoto do latania po miescie. Na allegro stoi dosc pokazna ilosc husqvarn TE 610 SM, w większosci chyba latanych po torach, pewnie dlatego takie tanie. Jak takie moto sprawuje się w normalnym uzytkowaniu? duzo jezdze, tak do 200km tygodniowo więc zalezy mi na niezawodnosci. TE610 to motor najlepszy z Husek do miasta. Na torze bardziej ludzie ścigają się na TC/SMR/TE 510/450. 610 jest zbyt ciężka na tor dlatego wybierają inne o bardziej dynamicznym silniku. Może cena mała bo Huska nie miała wygórowanych cen. Dopiero teraz widać, że nowe modele gonią ceną konkurencję.Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATEUSZ788 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 witamnie dawno kupiłem HUSQVARNE SM 125 z 2001 roku i powiedźcie mi gdzie ma blokady i jak ją ODBLOKOWAĆ bo troszke mało mocy (ma podobno 15ps) może jakieś schematy itp z góry dziękuje za odpowiedź pzdr moje gg 6288392 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 (edytowane) Witam, czy TE610 miała cylinder na tulei? Z `91 Edytowane 16 Sierpnia 2008 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Witam, czy TE610 miała cylinder na tulei? Z `91tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlodyrider Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Co nalezy wymienic w silniku husqvarny sm/wre 1999 zeby miala tyle mocy co wr? Czyli zeby miala te 5-6 koni wiecej. Prosze o odp. pewnie nie tylko mi sie to przyda. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Co nalezy wymienic w silniku husqvarny sm/wre 1999 zeby miala tyle mocy co wr? Czyli zeby miala te 5-6 koni wiecej. Prosze o odp. pewnie nie tylko mi sie to przyda. :wink:Cylinder(zawór), w sm gaźnik jest dellorto/wre keihin jak i w wr/cr(oprócz dysz, pokrywa+cały mechanizm zaworu wydechowego, zapłon jest inny(sama podstawka ma w innym miejscu znaki niż w wr/cr), moduł. Reszta silnika jest ta sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlodyrider Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 (edytowane) ok, dzieki. Jaki mniej wiecej byl by koszt tych czesci? Tak dokladniej to mam SM. Edytowane 18 Sierpnia 2008 przez mlodyrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Nie bardzo opłaca się dać 1-2k za części które dają całe 3KM. Najlepszym i najprostszym sposobem na dodanie mocy jest kupno tuningowej tuby rezonansowej+końcówki od cr(huski). W przypadku wydechu moc może być ta sama co w wr a żywotność silnika prawie nie naruszona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlodyrider Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 (edytowane) Mozesz jakos inaczej nazwac te rzeczy bo na allegro nac takiego nie widze, gdzie moge znalezc? Edytowane 19 Sierpnia 2008 przez mlodyrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Mozesz jakos inaczej nazwac te rzeczy bo na allegro nac takiego nie widze, gdzie moge znalezc?Moto33 zapewne chodziło o dyfuzor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.