Skocz do zawartości

Mati155

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Mati155

  • Urodziny 04/25/1992

Osobiste

  • Motocykl
    KTM SXC 540 lc4
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9674353
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Trzebnica

Osiągnięcia Mati155

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. świeca ma kolor brązowy jasny, nie jest ani mokra może troszkę okopcona. odpalam go prawidłowo wiem ze lc4 na ciepłym wymaga techniki i wkładu odrobiny siły. Spróbuje jeszcze z ustawieniem mieszanki bo on trochę strzela w tłumik, a lc4 potrzebuje właściwego ustawienia bardzo czuła jest ta regulacja i zbyt duza ilosc powietrza/paliwa powoduje ze ciezką z odpaleniem. Musze cos probować bo w moim przypadku cała reszta jest juz sprawdzona wiec to chyba wina gaźnika
  2. Witam. Trochę mnie tutaj nie było ale niestety brak czasu. Zdążyłem zmienić moja Huske na KTM-a. I od jakiegoś czasu mam z nim problem, a mianowicie nie odpala jak się zagrzeje. Na zimnym silniku odpala normalnie bez problemu za pierwszym strzałem, gdy motorek się zagrzeje jest problem nie odpali na kopa. Oczywiście znam procedurę odpalania lc4 z ustawieniem kopniaka itd., mimo to nici. Zaskakujące jest to że, wystarczy pchnąć kawałek kata i odpala dosłownie jeden obrót i silnik pracuje równo trzyma wolne obroty itd. Próbowałem wszystkiego zmiana świec, regulacja zaworów, sprawdzony łańcuch rozrządu, czyszczenie gaźnika(złożony według książki serw) ssanie ustawione, nawet rozebrałem tłumik przy okazji i wymieniłem środek na nowy. Zastanawiam się nad elektryką, ponieważ robiłem w nim już dwa razy SEM ale teraz niby wszystko jest dobrze. Nie mam pojęcia gdzie szukać , proszę o porady może ktoś miał taki przypadek? z góry dzięki, pozdrawiam:)
  3. Witam! Mam problem z moja Huska TE 610 z roku 1994! Motocykl przygasa na wolnych obrotach i ogolnie jak przygasnie to pozniej ciezko go odpalic(pali tak jakby nie mogl zlapac wolnych obrotów po prsotu nie moze odpalic bo nie moze sie wkrecic)) trzeba mu dac zimne ssanie, zagada wyłaczyc i odpali pochodzi troche i sam zgasnie a jak mu odkrece gaz(jak jeszcze chodzi na wolnych) troche bardziej agresywnie to syknie i sie zadusci(zgasnie)! a jezeli odpali i bedzie chodzil na wolnych obrotach i pomalumu dam gaz i sie wkreci to pozniej normalnie moge gazowac i nic i tak samo jest podczas jazdy na wysokich obrotach chodzi normalnie tylko jak puszcze gaz i wcisne sprzeglo zejdzie do niskich obrotów i zgasnie! Jakis czas temu zauwazylem to pierwszy raz! ale udalo mi sie to wyregulowac jest takie pokretlo od obrotow po lewej stronie gaznika i tym pomalu ustawialem i trafilem na odpowiedni moment lecz nie do konca bo jak chodzil na wolnych obrotach i agresywnie odkreciłem mu gaz to dusił sie i zdychał! Ale zostawilem tak bo podczas jazdy bylo to nieodczuwalne czasami jak dalem malo gazu to zdarzalo mu sie przygasnac ale odpalałem i normalnie jechał dalej! I teraz jakos na dniach znowu tak sie zrobilo takie same objawy...! Prosze o pomoc moze ktos mial taki przypadek! Nie znam silników czterosówowych poniewaz dopiero zaczynam zabawe z tym moto dotychczas smigalem 2t...! Moze nalezy zerknac do zaworów, mała regulacja bo gdy jade to tak mi sie wydaje jakby cos tam w nich stukało moze to to? P.S Jeszcze jedno pytanko na pokrywie zaworów (tej duzej na głowicy) jest taki otwór i tam wychodzi wezyk do takiej prostokatnej malej puszeczki ktora pozniej wchodzi do ramy i od czasu do czasu pocieknie tam plyn chlodniczy gdy motocykl sie zagrzeje czy to jest przelew? motocykl wyrzuca nadmiar płynu?z gory dziekuje i czekam na odpowiedz! pozdrawiam!
  4. a wie ktos moze jakie dokladnie maja byc uszczelniacze do Husky Te 610 1994r! Wymienial ktos moze w tym moto juz?
  5. Panowie mam jeszcze pytanie...! Jakie dokladnie uszczelniacze do przedniego zawieszenia do husky TE 610 1994r. Jaki i ile oleju do lagi!?
  6. No czyli do Husky moge spokojnie stosowac! No własnie nie wiem czy moge półsyntetyk bo jak wczesniej byl lany mineralny to co wtedy? Huska nie ma filtra olej jest bardzo wazny!
  7. dzieki! A wie ktos moze jak z olejem do tego moto bo nie wiem jaki byl lany wczesniej to teraz wlac mineralny? jesli tak to jaki polecacie? A te plyny i oleje mozna sotosowac do wszystkich typów filtrów!(pytam bo do tej pory tego nie uzywałem)
  8. Witam! Mam kilka pytań dotyczących Husqvarny TE 610 z roku 1994! Jezeli ktos wie cos o tym moto prosze o odpowiedz na moje pytania: 1. Czy mozecie mi powiedziec cos ogolnie o tym moto, na co zwracac uwage! 2. Jaki dokładnie olej do niego(nie wiem jaki byl wczesniej lany czy mineralny czy polsyntetyk czy moze syntetyk) wiec jaki teraz, jakiej firmy najlepiej, jak czesto go zmieniac bo w Huskach nie ma filtra( jeżdze amatorsko) 3. Jakie cisnienie powinno byc w oponach crossowych(kostka) 4. Jakim olejem zalac lagi, przy wymianie uszczelniaczy 5. Czy filtr powietrza mozna jakos umyc, czy sa do tego specjalne plyny? Prosze o odpowiedz. dziekuje i pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...