piter19850207 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Witam! To znów ja ze swoją "zjawą" :( A otóż mam taki oto problem: odpalam, wsiadam na moto i jade z 500 metrów na maxa z prędkością 150 km/h i potem obroty spadają wraz z prędkością tak jaby się dusiła. Redukuje z 4 na 3 potem z 3 na 2 jade z 200 metrów na wolnych obrotach na 2 biegu potem odkręcam manete i jade z 400-500 metrów znów normalnie na maxa i potem znów sie dławi, dusi prawie staje i tak wkoło Co się mogło stać? Gaźnik, filtr powietrza jest ok, bo już rozkręcałemNie wiem czy kranik czasem nie jest zatkany, ale nie wiem też czy by się tak działo? Dusiła by się?Ma za mało powietrza albo za dużo? Naprawde nie wiem! Pomożcie, bo już mam tego dosyć! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 ja miałem też kiedyś podobny przypadek, u mnie był przytkany kranik, ja jak jechałem to musiałem robić dłuuuuuuugie odstepny podczas zmiany biegu, no a potem jak się rozbujałem no to musiaęłm mu robić przerwy żeby zassał coś(nie wiedziałem wtedy jeszcze dlaczego to tak) no ale okazało się że to kranik :( pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Witam. Lub zaniski poziom paliwa Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 (edytowane) Ja mialem podobnie w DT. U mnie moto spadal z obrotow i gasl tak jakby nie odstawal paliwa. Co sie okazalo - PADNIETA SWIECA (iskra wydawala sie dobra ):( POZDRO Edytowane 19 Sierpnia 2006 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 poziom paliwa w gazniku lub kranik zatkany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 A ja dzisiaj mialem taki przypadek u siebie w DT, okazało się że to była dysza w gaźniku pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Piter, a te 150 km/h to czasami nie za dużo?Chyba jednak za ubogą masz mieszankę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Witam. Lub zaniski poziom paliwa PozdrawiamGdyby mial za niski poziom paliwa to by mial klopoty z mca przez caly czas. Najprawdopodobniej paliwo ze zbiornika do gaznika doplywa z za mala predkoscia dla pelnego obciazenia. Wniosek : przytkany kranik lub zanieczyszczony filtr paliwa o ile jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 (edytowane) Jak masz filtr paliwa to go wywal i spróbuj czy nadal to samo. Jeżeli się nie poprawi to rozbierz kranik bo najprawdopodobniej rozpadła się uszczelka z otworkami w kraniku i kawałki gumy blokują przelot. Filtry paliwa często mają za duże opory przepływu i na pełnym zbiorniku jest ok ale jak jest niski poziom przestają przepuszzcać wystarczającą ilość paliwa. Edytowane 21 Sierpnia 2006 przez Browarny Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerlst Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Ewentualnie zatkana dziurka w korku od baku, ale pewnie to kranik miałem podobne objawy, teraz mam kranik od WSK 125 i jest git. Nie radze dorabiac samemu tą uszczelke w kraniku z byle jakiej gumy bo po czasie puchnie i objawy są takie same... z tym 150km/h to chyba przesadziłeś ;-) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter19850207 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 (edytowane) Sprawdze kranik, bo kiedyś też tak miałem! A z tym 150 km/h to nie przesadziłem bo moja Jawa jedzie nawet 160 km/h, bo mam dwa gaźniki + dwa filtry stożkowe i większe cylindry i tłoki i przerobiony korbowód ;) :icon_twisted: I co powiesz ?? A zbiera się superancko Pozdro! Edytowane 22 Sierpnia 2006 przez piter19850207 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerlst Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 (edytowane) Większe cylindry tzn.? a jak jedziesz 160km/h to jakie masz obroty? wzmocniony korbowód tzn.? filtr stożkowy za 30zł to lipa chyba, że masz coś lepszego, ale i tak nie jestem do końca przekonany do tych 160km/h musiałbym to zobaczyć. Na fotce widać, że masz jakies inne wydechy chyba nie od 4T? pzdr Edytowane 22 Sierpnia 2006 przez nerlst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Może być to swiecą o nie odpowiedniej wartości cieplnej lub gaźnikiem iglica nie puszcza wystarczającej ilości paliwa lub za niski poziom lub też cewką zapłonową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romek.RR Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 (edytowane) Rozbierz kranik, ja miałem identycznie jak opisujesz. Pół roku szukałem usterki ;) Te kraniki mają to do siebie że sie uszczelki w środku sie rozłażą i otwory na paliwo robią sie przymałe, nawet jeśli wydaje ci sie że paliwo płynie z durzą prędkością. Ja poszerzyłem otwory rozgrzanym gwoździem, wyrównałem żyletką i wszystko gra. :icon_twisted: PS Jeśli miałeś przeróbki w silniku to możliwe że ten kranik sie poprostu nie nadaje i potrzeba jakiś z szerszymi kanałami. Edytowane 22 Sierpnia 2006 przez Nyx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter19850207 Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 (edytowane) Witam! Jednak to był kranik! Guma w nim zdechła ;) A z moimi przeróbkami to wrzuce za kilka dni fajne fotki i napisze co dokładnie było zrobione :flesje: Dzięki i pozdro Ps. a te wydechy to normalnie... ech... zobaczysz kolego kiedyś indziej! Ale nie od 4T tylko z pewnego samochodu! Pzdr! Edytowane 24 Sierpnia 2006 przez piter19850207 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.