thefex Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 hejmam kawasaki klr 250, odblokowany.moc 24 km, czerwone pole zaczyna sie na 9500 a konczy na 12 000 obr/min.silnik zamyka obrotosciomierz nawet na 2gim biegu, na reszcie nie probowalem.w terenie jezdze w przedziale od 5000 do 9000, czasami (rzadko) dochodzi nawet do 11 tys jak powerslide`a dlugiego wale.dol jest mocny, ale dopiero od ok 3000 obr, bo od 1500 do 2500 strasznie klekocze.olej mam zalany semisynt castrol gps 10w40, troche mi go spala - ok 50-100ml na 1000 km. czy nie zarżne silnika jezdzac w taki sposob?stan oleju kontroluje co jazde przebieg moto to 16 000 km wg licznika, w co mozna uwierzyc, bo silnik jest igla, a w srodku widac ze nikt nie gmeral. rok 1992 drugie pytanie: chce zamontowac gniazdo zapalniczki jak w aucie. kupilem za 15 zl na stacji takie cos razem z ta zapalarka do papierosa, pisalo na opakowaniu zeby zamontowac to razem z opornikiem 20-30A.jak to najlepiej zamontowac? bezposrednio pod klemy akumulatora? dac dodatkowy awaryjny wylacznik, bo moj moto sie wody nie boi.. Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Czerwone pole jest po to, by na nie za często nie zaglądać. Tak więc jak masz 9500 to dawaj bieg w górę i tyle :-). Pawel PS. Jazda na zbyt niskich obrotach też nie służy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 drugie pytanie: chce zamontowac gniazdo zapalniczki jak w aucie.Mój ojciec miał to w ZXR, przez to padała mu elektryka, zlikwidował to i teraz już nie ma problemów :D Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Moge tylko odnosnie tej zapalniczki pomoc :D.....to 30A to nie opornik a bezpiecznik a to roznica....wystarczy jak sie wepniesz między plus a mase i przewodami które wytrzymaja te 30A do bezpiecznika (zeby ni ebyło że zjarają ci sie przewody a bezpiecznik zostanie cały...) potem możesz zrobic przełącznik lub nie (wozić ten wkład zapalniczki np w schowku....) to juz twoja wola :crossy: ale na te 30A przełacznik nie bedzie łatwo znaleść :clap: lepiej weż zrób jak mówie przewody dośc grube bepiecznik 30A (tak jak napisane) i zapalniczka między + a mase (nie musi byc bezposrednio do akku) i masz gotowe a wkład do schowka...tylko że wiesz twój akumulator dużo razy nie wytrzyma grzania tej zapalniczki i spodziewaj sie ze raz dwa sie rozładuje (na postoju oczywiscie z wyłaczonym silnikiem) więc radze na to uwazać....w sumie to ten bezpiecznik nie musi byc tak duży ale i tak zapalniczka będzie wyciagac caly prąd z twojego biednego akumulatorka..... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 co do kręcenia to najlepsze są obroty gdzie moment obrotowy jest największy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 co do zapalniczki.. chodzi mi bardziej o ladowanie komorki, bo czasem na trasie padnie.. czasem tez nie mam czym fajki odjarac :Dmacie pomysl gdzie zamontowac to gniazdo? gdzies przy kierownicy chyba, co? albo pod bakiem... co do jazdy, to zakres obrotow jakich uzywam w moto to 3000-10 000 tysnie mam pojecia skad wziac wykres krzywej momentu w wersji odblokowanej (bo skoro zamyka obrotosciomierz, to musi miec glokade zdjeta, nie?)najlepszy moment wyczuwam wlasnie w przedziale 6-8 tys. Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Jesli masz pustą(w srodku) glowke ramy to tam mozesz zamontowac, taki patent ale w MZ-tce jest opisany na stronie mzrider'a Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 (edytowane) Jesli masz pustą(w srodku) glowke ramy to tam mozesz zamontowac, taki patent ale w MZ-tce jest opisany na stronie mzrider'a Pozdro. zapodaj linka jak mozesz, bo na kacu nie chce mi sie szukac :D EDIT: ok, juz znalazlem Edytowane 17 Sierpnia 2006 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Jak do telefonu to zamiast bawic sie z zapalniczką lepiej zamontowac gdzies pod siedzeniem ładowarke albo nawet sam układ z ładowarki z małym hebelkowym przełcznikiem i tylko przewód sobie wyprowadzac i podpinac do komórki....no chyba że bardzo ci zalezy na tym odpalaniu fajek to wtedy juz inaczej :icon_question:.....ja bym zrobił własnie tak jak mówie czyli sam ukald z ładowarki samochodowej do telefonu + przełaczniczek pod siedzenie i sam kabelek tylko wyciagasz i podpinasz do fonu :icon_exclaim: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 nie.... odpalanie fajki musi byc :icon_question:skumaj jaki to bylby szpan na zlocie :icon_exclaim:juz wiem co i jak zrobic dam go gdzies kolo kierownicy albo lepiej pod bakiem, miedzy + z aku a zapalniczka bedzie opornik 25A i wylacznik Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 przy kreceniu silnika na czerwone pole moze wystarczy pradu aby obsluzyc ta zapalniczke, tylko swiatla zgas :icon_question: .PS. ten Twoj "Opornik 25A" to bezpiecznik. Jak bedziesz kupowal w sklepie to nazywaj rzeczy po imieniu bo sprzedawca zrobi tak :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E-mil Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 bałbym się montować zapalniczkę pod bakiem :icon_question: jakoś mi nie pasuje benzyna i wysoka temperatura (co innego w cylindrze:P ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 kiedyś leciał film na tvp1 gdzie koleś włożył zapalniczkę do zbiornika(quad) i jak koleś chhiał odpalić sprzęta to go ciut rozerwało Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 hehe.. dobre :)nie pomysallem ze mam benzyne w baku :D ale ostatnio w trakcie czyszczenia gaznika zgasilem fajka w rozpuszczalniku i obylo sie bez eksplozji :biggrin: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_pl Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 ale ostatnio w trakcie czyszczenia gaznika zgasilem fajka w rozpuszczalniku i obylo sie bez eksplozji ;) Nie wybuchło, bo jak uczyli, nie pamiętam już w której klasie podstawowej szkoły, pali się i wybucha nie ciecz, tylko jej pary. I to właśnie zjawisko zostało wykorzystane do napędzania Twojego motorka :D A zapalniczkę sobie odpuść, zbyt duży pobór prądu. Tak jak koledzy wcześniej pisali, wymaga to grubych przewodów (im krótszych tym lepiej) i zabezpieczenia bezpiecznikiem o dużej wartości. Załóż co najwyżej samo gniazdo z klapką zabezpieczającą przed brudem i ładuj z niego awaryjnie komórkę. Wtedy wystarczą cienkie przewody i zabezpieczenie 5A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.