Jackuzy Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Mysle ze chyba ludzie co to wymyslili jednak beda tworzyc częsci które sie nie rozpadna i które bedą miały odpowednią wytrzymałośc.....co do dużego wstępnego sprezania to czy ja wiem zwróc uwage że to jest podobne jak wstepne sprezanie w skrzyni korbowej kwestia tego kiedy otwierają sie okna dolotowe...wedug tego co autor projektu pisał to masa tłoków i jazma w tym układzie X 4 cylindrowym ma mieć mase taka jak normalny tłok i korbowód w klasycznym silniku....co do obrotowosci to tak bedą to silniki nisko obrotowe ( a przynajmniej na poczatku)ale za to przebieg krzywej momentu obrotowego będzie najpewniej tak kozystny że np przy kręceniu na 3000 będzie to ciagnąc tak jakbys w klasycznym 2T wykręcał się na 8000.....w tym układzie X masz 4(!!!)suwy pracy na 1(!!!) obrót toz to bedzie miało nieziemski ciag :icon_question: nie wiem jak to będzie w układach singlowych i V ale mozliwe że bedzie miało charakterystyke bardziej zblizoną do klasycznego 2T....ale nie wiem :icon_exclaim: (wszystko co napisałem jest na podstawie tego co wyczytałem i obejzałem na powyzszej stronce :icon_razz: ) Pomysłów na rozwiazanie układu 2T jest caaaaaała masa :icon_razz: przeciez wielkie silniki okretowe to dwu suwy wysokopręzne :wink: napedzaja statek i np osiagaja moc maxymalna przy 800 czy 900 obrotach na minute....niesamowite sprzety :offtopic: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek2 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Ta zasada dzialania byla znanajuz dawna i byly prototypy bmw i angielskiej firmyAriel Arow.TE silniki uzyskują stosunkowo malą moc.wątpie aby sie to sprawdzilo i weszlo gdziekolwiek do seryjnej produkcji.Mam Ksiazke ABC dwusowu z roku bodajrze 81 i tam juz byl taki silnik jak i wiele innych rownie ciekawych. Ta wypowiedź wprawiła mnie w niezły humor - może DiboS60 zakończył tę stójke ze zdjęcia na plecach i coś mu sie porąbało - DiboS60 może podasz więcej szczególów na temat tych prototypów BMW i Ariela, jakoś dziwnie posiadam wszystkie książki o 2-suwach swiętej pamieci prof. Tadeusza Rychtera i nie znalazlem tam rozwiązania takiego jak JJ2S ale to jest ta współczesna PIS-owska retoryka - mówic, mówic, mówic im więcej się będzie mówiło tym będzie to bardziej prawdziwe a prawda jest najmniej istotna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 nie wiem kto robil ta stronke, wypisywal te hasla, ale lozyskowanie na panewkach dwusuwowych silnikow (smarowanie pod cisnieniem), czy tez "oddzielenie przestrzeni wymiany ladunku od skrzyni korbowej" to zadne odkrycie. Takie cos od dawna sie juz stosuje w silnikach dwusuwowych diesla i dziala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 nie wiem kto robil ta stronke, wypisywal te hasla, ale lozyskowanie na panewkach dwusuwowych silnikow (smarowanie pod cisnieniem), czy tez "oddzielenie przestrzeni wymiany ladunku od skrzyni korbowej" to zadne odkrycie. Takie cos od dawna sie juz stosuje w silnikach dwusuwowych diesla i dziala. No i masz jak najbardziej racje ale tru nie chodzi o odkrycie ale o złozenie tego w jedna całośc i praktyczne zastosowanie w silnikach zasilanych benzyną o małej pojemnosci....diesle dwusuwowe to oooolbrzymie maszyny okrętowe na przykład....a to że działa tam to tylko bardzo dobrze bo i zadziała tutaj prawda?:biggrin:...najfajniejsza sprawą jest to ze to jest polskie i może pojawimy sie na rynku motoryzacyjnym nie z jakims tam samochodem czy motocyklem ale włąsnie z nową konstrukcja silnika :biggrin: Jeszcze odnosnie odzielenia przestrzeni wymiany łądunku od skrzyni korbowej.....w silnikach diesla stosuje się rpzepłukiwanie za pomoca wymuszonego ruchu mieszanki przez sprzezarke....w standardowych małych dwusówach za sprezarke robi skrzynia korbowa...nie musze mówic jak skomplikowało by konstrukcje zbudowanie małego silnika o konstrukcji takiej jak duzy 2T diesel... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Aby to zostalo wprowadzone w produkcje i pojawilo sie na rynku to jeszcze hoho ... Chcialbym sie mylic, ale znajc rzeczywistosc moze to nienastapic, ale ze wymyslil to czlowiek z Polski to chwala mu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Moim zdaniem ten projekt sie nie przyjmie. Fakt jest to bardzo oryginalne i rzeczywiście pracuje jednak mam pewne ale. Silnik taki przy większej pojemności (albo w układzie czterech cylindrów) będzie duży i masywny a co za tym idzie w motocyklu raczej nie przydatny... Do tego potworna masa tłoka (przy wiekszej pojemności) i problemy z jego wymianą. I jak ktroś już wspomniał mogą sie okazać problemy z chłodzeniem. Może to i ma szanse wejść na rynek ale nie uważacie że to będzie skąplikowane użądzenie i trudne w serwisie? Ponad to jak już ktoś wspomniał mogą się okazać problemy z uszczelnieniem tego wszystkiego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 pomysł bardzo ciekawy zobaczymy czy coś z tego wyjdzie, chciałbym być dobrej myśli :icon_mrgreen: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Moim zdaniem ten projekt sie nie przyjmie. Fakt jest to bardzo oryginalne i rzeczywiście pracuje jednak mam pewne ale. Silnik taki przy większej pojemności (albo w układzie czterech cylindrów) będzie duży i masywny a co za tym idzie w motocyklu raczej nie przydatny... Do tego potworna masa tłoka (przy wiekszej pojemności) i problemy z jego wymianą. I jak ktroś już wspomniał mogą sie okazać problemy z chłodzeniem. Może to i ma szanse wejść na rynek ale nie uważacie że to będzie skąplikowane użądzenie i trudne w serwisie? Ponad to jak już ktoś wspomniał mogą się okazać problemy z uszczelnieniem tego wszystkiego... Z jednej strony masz rację ale przyjzałeś się dokładnie temu ukłądowi X4? tam nie ma co byc cięzke....tłok który w sumie jest wywiniętym zwykłym tłokiem na lewą strone, i jażmo które w sumie ma masę normlanego korbowodu....a co do skomplikowania to ten silniczek jest prostrzy od jakiegokolwiek czterosuwa :icon_mrgreen: tam nie ma nic skomplikowanego....co jawyżej może skomplikowanym byc układ wtryskowy....ale takie układy już działają sprawnie w skuterach więc widać jest to skuteczne rozwiązanie. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 ja wierze ze to wypali.Silnik nie musi byc potwornie duzy.Chlodzony ciecza sam korpus i cyinder niebedzie zajmowad duzo miejsca.zresztą cylinder moze byc pochylony pod roznym kątem.Wszystko da sie rozpracowac.Wierze w tego pana!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 POLAK POTRAFI!!! :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 pytanko jak pierscienie mi dzwonią co mam zrobic ?? zrobiłem juz tą linke wszystko łądnie ponaciagane kopci nie za mocno ale taki metaliczny dzwięk z silnika kumpel mówił ze to pierscienie mozliwe ?? co zrobic ? Z tego co z nimi gadałem cały osprzęt ma być elektryczny :) tzn pompa oleju lektryk, pompy widy po jednej na kazdy cylinder elektryczne...:crossy: bardzo interesujący projekt motocykla mają :banghead: Jak ktoś ma ochote to tu jest z nim tapetka :cool: : TUTAJ Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 O to jest ładne:) Jeśli wypali to biore:P Może to na prawde jednak wypali!!! Jak ktoś już pisał polak potrafi:))) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Kwidzyn Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Witam!Zapraszam wszystkich zainteresowanych przyszloscia polskiego przemyslu motoryzacyjnego, do odwiedzenia nowej strony http://www.jjsdesign.netPozdrawiam serdecznieMaciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blady Hassel Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 ja trzymam kciuki, powodzenia, jezeli juz powstanie w co mocno wierze wpisuje sie jako pierwszy na liste do przetestowania:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Siemka ! O ile mnie pamiec nie yli to ktores z PL czasopism zamiescilo o tym artykol chyba 1,5 - 2 lata temu ? Zobaczymy co z tego wyniknie. pozdrawiam :bigrazz: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.