fv Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Czytam sobie od czasu do czasu różne wypowiedzi, testy na temat motocykli turystycznych. O wielu z nich panuje opinia, że "jadą dopiero od 7-8tys". Z drugiej strony są potwory typu Yamcia MT-01 czy 1100 Bulldog, dysponujące solidnym wypierdem od 100obr/min ;) Czy któryś z producentów motocykli, nie koniecznie japoński, spróbował wypośrodkować sprawę? Czy powstał motocykl, który nie oszałamia mocą, ale mając silnik ~600-750 jednocześnie oferuje elastyczność? Tak żeby powiedzmy w miarę jechać np. od 3,5 tys? Krzywa momentu obrotowego niezbyt stroma.... coś jak w dieslu... PS: na pewno odkrywam Amerykę, na pewno :) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Niewysilone jednostki w motocyklach typu CB 750, GSX 750 , czy TDM oferuja takie cus :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 VFRką można spokojnie jechać juz przy 2000tys obrotów a nawet mniejszych ,do słabych takze nie nalezy bo ma od 100KM w góre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dungood_ Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 (edytowane) Buell XB9S/R, 84KM i 86Nm, na pewno nie brakuje mu elastyczności, krzywa momentu jak w Dieselu, od 2000 obr/min jest już dostępnych ponad 90% momentu obrotowego. Edytowane 13 Sierpnia 2006 przez Dungood_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 od 2000 obr/min jest już dostępnych ponad 90% momentu obrotowego...ta o częstotliwości 2Hz ;), jak pojeżdzisz V-ałką w taki sposób to dopiero dawaj ludziom rady ;) Niby dlaczego V jest elastyczniejsze od R :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 bo v-ki mają wiekszy moment obrotowy i nie kręcą sie az tak wysoko jak R jezeli szukasz elastycznosci to polecam V-kę , ale czesto doskwiera "szybko" konczący sie zakres obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dungood_ Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 ...ta o częstotliwości 2Hz ;), jak pojeżdzisz V-ałką w taki sposób to dopiero dawaj ludziom rady ;) Niby dlaczego V jest elastyczniejsze od R ;)Chłopcze, ja jeżdżę V-ka Buella o pojemności 1200ccm i wiem co znaczy bardzo wysoki moment obrotowy od samego dołu, więc nie pouczaj mnie proszę! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Niestety dla Madafaki to chlopcem chyba juz przestal byc :)Moja BSA ( twin) tez to ma, mimo ze tylko 650 ccm. Wydaje mi sie ze ten typ silnika daje dobru moment od dolu ( podwojny singiel, czyli British Twin ) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Suzuki Vstrom 650 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 (edytowane) Jakiś czas temu dopadłem lekko stjuningowanego FAT BOY-a - poniżej 3000 tyś kulturalny to on nie był :) . V-ałkom (V2) mam za złe pulsację momentu obrotowego w silnikach na sztywno przykręconych do ramy i nikt mi nie powie, że jest to fajne. Pees. Mój thunderace miał 96Nm przy 5 tyśMoja RSV Mille 100Nm przy 7tyśNo faktycznie duużo większy moment przy duużo mniejszych obrotach ;) Edytowane 13 Sierpnia 2006 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dungood_ Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Jakiś czas temu dopadłem lekko stjuningowanego FAT BOY-a - poniżej 3000 tyś kulturalny to on nie był :) . V-ałkom (V2) mam za złe pulsację momentu obrotowego w silnikach na sztywno przykręconych do ramy i nikt mi nie powie, że jest to fajne.Całą swoją opinię o V2 opierasz na jednej przejażdżce stuningowanym Fat Boyem? Skąd wiesz czy był dobrze stuningowany? Z dużą dozą prawdopodobieństwa można założyć że modyfikacje to był dolot powietrza i wydech, ale już nie mieszanka, co właśnie objawia się dużymi wibracjami bo silnik pracuje bardzo ubogo na wolniejszych obrotach.Oczywiście że kiedy jedzie się V2 czuć wibracje, ale, na Boga, nie są to wibracje typu tankslapper, tylko jest to po prostu odczuwalne w dłoniach i w tyłku "mrowienie". To że na jałowym biegu trochę wibruje moto to chyba nie jest problem - na moto chyba się raczej jeździ a nie siedzi, no chyba że "pod kolumną". Co do danych technicznych to ważny jest przebieg momentu, nie tylko jego nominalna wartość maksymalna. Zupełnie inaczej jeździ się na moto z płaskim i wysokim przebiegiem momentu obrotowego, a inaczej na takim które ma tylko desperacki "peak" przez 100 obr/min... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Moja XJ ciągnie spokojnie na 6 biegu od 3000obr/min , wtedy mam na liczniku 60km/h . od 2500 obr. tez da rade ale juz czuć , ze to nie jest to . Kopa ma najwiekszego od 8000 a dobrze sie zbiera już od 6000 .Pozdrawiam Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Cb750 Sevenfifty ciagnie już od 2000obr/min ,a dobry pociag masz już od 3500obr/min az do samej góry . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volks Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 mój bandzior też ładnie ciągnie od samego dołu (3000-3500 obr). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Zaraz dojdziemy do tego, że NSR125 ma niezłe kopyto od 1500obr/min :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.