vianooo Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 (edytowane) Dziękuje za informację i pomoc :)Np ściągając kable do świec..Olej zmieniony. Kluczem dynamometrycznym to mógł bym dokręcać śruby w głowicy a nie spustową oleju w misie..Kolektor wydechowy czysty, kostka brukowa też ;)Motocykl ma taki przebieg, po telikatnym ślizgu, kilka lat stał w garażu uszkodzony, miał jeszcze oryginalny filtr oleju, oryginalne prawie nie zużyte opony 2008r. Zapytam jeszcze: jaki olej Honda leje na pierwszy raz? Ja teraz nalałem Motul 7100 syntetyk 10W40, na piewszy rzut oka wszystko ok, ciśnienie zgasło momentalnie, silnik pracuje cichutko. Weszło 3l - czy to ok? Edytowane 10 Czerwca 2015 przez vianooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 (edytowane) Dziękuje za informację i pomoc :)Np ściągając kable do świec..Olej zmieniony. Kluczem dynamometrycznym to mógł bym dokręcać śruby w głowicy a nie spustową oleju w misie.. To nie kable tylko cewkofajki ... ściąganie ich i próba rozruchu to świetny sposób by je popsuć. Co innego wypięcie wtyczek z cewek.Co do klucza to radzę to następnym razem mimo wszystko przemyśleć. Nowoczesne motocykle, ich silniki mają wiele elementów wykonanych z lekkich stopów, które są bardzo wrażliwe i kruche. Twój Hornet może jeszcze ma stalową miskę, a na takiej to nie robi takiego wrażenia, ale przekręcenie śruby w elementach ze stopu magnezu kończy się często ich pęknięciem. Więc zabawa w przegwintowywanie otworu zamienia się w wymianę elementu. Koszt nowej miski (nie da się tego pospawać tak by nie było krzywe) to kilka ładnych stówek. Od 500 - 900PLN w zależności od modelu w przypadku motocykli suzuki. Klucze dynamometryczne są tańsze. Weszło 3l - czy to ok? jak poziom zawiera się między max a min to ok. Edytowane 10 Czerwca 2015 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Olej zmieniony. Kluczem dynamometrycznym to mógł bym dokręcać śruby w głowicy a nie spustową oleju w misie.. To powodzenia w odkręcaniu tej śruby przy następnej wymianie :biggrin: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Jajko chciało być mądrzejsze od kury :flesje: Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onlajnok Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Witam, motocykl Honda Hornet 600, 2001 rok. Czy mógłby mnie ktoś ukierunkować w czym może tkwić problem? W trakcie jazdy motocykl nagle łapie muła. Przykładowo wczoraj jadę 9000 na obrotomierzu, nagle łapie muła obroty spadają do 5000 przy trzymaniu manetki gazu, jak odpuszczam manetkę to patrzy zgasnąć i spać do zera. Przejadę z minutę na tych 5000 obrotach - dodanie gazu nie powoduje ich wzrostu, a odjęcie powoduje, że patrzy zgasnąć. Motocykl nie ma mocy, a po minucie gaśnie. Trochę pokręce i odpala i mogę jechać dalej normalnie. Motocykl przed, jak i po tym złapaniu muła spisuje się normalnie, więc tym bardziej to mnie dziwi. Sprawdziłem świece i są ok. Mam mały problem z wydechem, otóż jest to ori, ale ma wycięte wnętrzności i coś tam w środku się oberwało (po odkręceniu i trzęsieniu trochę "gruchocze"), a podczas jazdy na wysokich obrotach dość mocno pierdzi i strzela przy każdej troche mocniejszej przegazówce. Czy to może mieć wpływ? z początku działo się to sporadycznie, na przykład raz na 3 jazdy, a teraz już niemalże każdorazowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Zacznij raczej od przejrzenia wszystkich wtyczek. Szukaj zaśniedziałych styków i luźnych połączeń - jak znajdzies, napraw. Następnie skontroluj wszystkie połączenia masowe. Rozkręć, oczyść je i dokręć. Problem raczej elektryczny - wydech nie ma tu nic do tego.PS: od tego typu problemów jest dział Mechanika ogólna. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba89 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Witam, motocykl Honda Hornet 600, 2001 rok. Czy mógłby mnie ktoś ukierunkować w czym może tkwić problem? W trakcie jazdy motocykl nagle łapie muła. Przykładowo wczoraj jadę 9000 na obrotomierzu, nagle łapie muła obroty spadają do 5000 przy trzymaniu manetki gazu, jak odpuszczam manetkę to patrzy zgasnąć i spać do zera. Przejadę z minutę na tych 5000 obrotach - dodanie gazu nie powoduje ich wzrostu, a odjęcie powoduje, że patrzy zgasnąć. Motocykl nie ma mocy, a po minucie gaśnie. Trochę pokręce i odpala i mogę jechać dalej normalnie. Motocykl przed, jak i po tym złapaniu muła spisuje się normalnie, więc tym bardziej to mnie dziwi. Sprawdziłem świece i są ok. Mam mały problem z wydechem, otóż jest to ori, ale ma wycięte wnętrzności i coś tam w środku się oberwało (po odkręceniu i trzęsieniu trochę "gruchocze"), a podczas jazdy na wysokich obrotach dość mocno pierdzi i strzela przy każdej troche mocniejszej przegazówce. Czy to może mieć wpływ? z początku działo się to sporadycznie, na przykład raz na 3 jazdy, a teraz już niemalże każdorazowo miałem ten sam problem ... po dłuższej jeździe obwodnicą utrzymując jakies 8 k obrotów ... silnik potrafiło przymulić przy niskim stanie benzyny, wystarczyło przełączyć kranik na rezerwę i wszystko wracało do normy (lampka rezerwy łapie u mnie dopiero po kilku kilometrach utrzymywania wysokich obrotów przy niskim poziomie paliwa w baku od przełączenia na rezerwę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hetman83 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Witam, wczoraj wybrałem się na przejażdżkę i wszystko grało jak należy, po paru km zobaczyłem że nie działają kierunki, nie wyświetla sie elektroniczny przebieg, prędkościomierz i obrotomierz nie działają - wskazują "0". Działa tylko lampa przednia długie i krótkie, co to może być ? kostki sprawdzałem wydaja się ok, może jakiś moduł walnął albo jakiś bezpiecznik? Właśnie nie wiem gdzie one są więc liczę na pomoc, Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hetman83 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Witam, wczoraj wybrałem się na przejażdżkę i wszystko grało jak należy, po paru km zobaczyłem że nie działają kierunki, nie wyświetla sie elektroniczny przebieg, prędkościomierz i obrotomierz nie działają - wskazują "0". Działa tylko lampa przednia długie i krótkie, co to może być ? kostki sprawdzałem wydaja się ok, może jakiś moduł walnął albo jakiś bezpiecznik? Właśnie nie wiem gdzie one są więc liczę na pomoc, Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Śrubokręt do ręki i jedziesz. Może gdzieś jest zwarcie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Zaczyna się od bezpieczników, później kostki. Jeśli Bezpiecznik spalony to po włożeniu nowego sprawdza się wszystko szukając zwarcia. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hetman83 Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Okazało się że był to spalony bezpiecznik, włozyłem nowy i ok przez jakiś czas, znów to samo.... kolejny i za 300 metrow znow to samo .... wtf ? może mieć na to wpływ przerywacz? tzn prawy kierunek miga mi "normalnie" podczas gdy lewy bardzo szybko, wynika to z tego że żarówki różnią się mocą (możliwe że innym parametrem) dodatkowo jak włącze lewy kierunek i ruszam tylnym lewym kierunkiem to nieraz nie łączy.... tak poza tym jak najlepiej sprawdzić gdzie jest zwarcie itp? z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 To właśnie ten kierunek robi zwarcie. Wsadź żarówkę 12V zamiast bezpiecznika, włącz zapłon i ruszaj tym kierunkiem jak włączony i patrz na zarówkę. Jak zaświeci to znaczy, ze kierunek zrobił zwarcie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KiTaNeXt Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Witam. Jestem świeżym posiadaczem Hondy CB Hornet 600, jest to mój pierwszy motocykl, oraz pierwsza styczność z jakimikolwiek jednośladami, także proszę o wyrozumiałość. Problem polega na kłopocie ze zrzuceniem biegu. Po pierwszej przejażdżce około 100 metrów i zatrzymaniu się pojawił się problem zrzucenia biegu na luz. Wrzuciłem biegi wyżej, by sprawdzić czy idzie zredukować, niestety nie udało się. Gdy doszedłem do 6-tego biegu był problem, by zejść niżej. Można było poruszać się tylko i wyłącznie między biegami 6-5, nie niżej. Prosiłbym o pomoc, lub nakierowanie w czym jest problem. Z góry dziękuję ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba89 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Witam. Jestem świeżym posiadaczem Hondy CB Hornet 600, jest to mój pierwszy motocykl, oraz pierwsza styczność z jakimikolwiek jednośladami, także proszę o wyrozumiałość. Problem polega na kłopocie ze zrzuceniem biegu. Po pierwszej przejażdżce około 100 metrów i zatrzymaniu się pojawił się problem zrzucenia biegu na luz. Wrzuciłem biegi wyżej, by sprawdzić czy idzie zredukować, niestety nie udało się. Gdy doszedłem do 6-tego biegu był problem, by zejść niżej. Można było poruszać się tylko i wyłącznie między biegami 6-5, nie niżej. Prosiłbym o pomoc, lub nakierowanie w czym jest problem. Z góry dziękuję ;) To normalne, zawsze zrzucaj biegi dojeżdżając do skrzyżowania, jeśli się zatrzymasz będzie ciężko zrzucić z wyższych biegów do jedynki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.