Skocz do zawartości

onlajnok

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Hornet 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wlkp

Osiągnięcia onlajnok

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Do 98'-02' są trzy sztuki. Najtańsza jest tak zorana, zarzygana rdzą, że podziękuje ;) środkowa, jak dzwoniłem to gość nie jest pewien czy cicho chodzi, a 130zł to jednak dużo, skoro od f3ki są po sześć dyszek.
  2. Witam, strasznie wyje, piszczy wentylator chłodnicy. Rozkręciłem wszystko prawie w drobny mak i ta tulejka co obraca skrzydłami wydaje taki dźwięk. I teraz pytanie. Wentylator działa jak należy tylko piszczy, trzeszczy nie da się jechać po mieście z takim dźwiękiem. Na internecie niestety tylko jedna sztuka wentylatora i to stan pozostawiajacy wiele do zyczenia. Ktos wie czy pasowalby od innego motocykla? Chociaz ta czesc ze zdjec: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Na123756.jpghttp://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Sew23858.jpg Moj motoHornet 600S
  3. Ok dzieki panowie jutro sprawdzę. W oleju nie ma śladów benzyny więc tak jak piszecie,nie zaciąglo Panowie posprawdzalem, zagrzałem go i parę razy przepaliłem. Stukania już przy dodawaniu gazu nie ma. Jest tylko na jałowym biegu, po takim delikatnym rzeklbym minimalnym dodaniu gazu takie delikatnie pukniecie, raczej w okolicy skrzyni. To normalne i olać czy coś działać w tym temacie? Dosłownie jak delikatnie rusze manetka o minimetr dwa
  4. dziekuje jutro zerkne http://img36.staticclassifieds.com/images_tablicapl/162637349_1_644x461_kranik-paliwa-honda-cb-600-hornet-2004-krakow.jpg z kranika sa dwa wyjscia, to wieksze (wyzej na zdjeciu) podlaczylem poprawnie do gaznikow. To mniejsze (nizej na zdjeciu) powinno byc podlaczone w blok silnika czy jakos tak. Ja to mniejsze wyjscie zostawilem niepolaczone, a w blok silnika wpialem wezyk odpowietrzajacy z baku i zaciaglo tam paliwo
  5. Witam, kupilem niedawno Horneta 600, mial wgnieciony bak, wiec postanowilem dzis go wymienic. Prosze sie nie smiac ale niestety pomylilem wężyki, otóż Wężyk od paliwa w kraniku podłączylem dobrze do gaznikow, ale wężyk odpowietrzajacy (przelewowy?) wychodzący z baku podlaczylem w blok silnika, tam gdzie powinien byc wlozony drugi wezyk z kranika (podcisnienia?). moto odpalilem i pochodzil z 2 minuty, zorientowalem sie ze cos jest nie tak bo zaczal kopcic na niebiesko. Wylaczylem silnik i poprawilem podlaczenie wezykow. Teraz sprzet chodzi ale niestety przy odkrecaniu manetki na jalowym biegu od dolu obrotow jest takie metaliczne pukniecie.... co jest grane....
  6. Witam, motocykl Honda Hornet 600, 2001 rok. Czy mógłby mnie ktoś ukierunkować w czym może tkwić problem? W trakcie jazdy motocykl nagle łapie muła. Przykładowo wczoraj jadę 9000 na obrotomierzu, nagle łapie muła obroty spadają do 5000 przy trzymaniu manetki gazu, jak odpuszczam manetkę to patrzy zgasnąć i spać do zera. Przejadę z minutę na tych 5000 obrotach - dodanie gazu nie powoduje ich wzrostu, a odjęcie powoduje, że patrzy zgasnąć. Motocykl nie ma mocy, a po minucie gaśnie. Trochę pokręce i odpala i mogę jechać dalej normalnie. Motocykl przed, jak i po tym złapaniu muła spisuje się normalnie, więc tym bardziej to mnie dziwi. Sprawdziłem świece i są ok. Mam mały problem z wydechem, otóż jest to ori, ale ma wycięte wnętrzności i coś tam w środku się oberwało (po odkręceniu i trzęsieniu trochę "gruchocze"), a podczas jazdy na wysokich obrotach dość mocno pierdzi i strzela przy każdej troche mocniejszej przegazówce. Czy to może mieć wpływ? z początku działo się to sporadycznie, na przykład raz na 3 jazdy, a teraz już niemalże każdorazowo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...