..:maniek:.. Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 witam..nosze sie z powaznym zamiarem kupna ktoregos z w/w modeli i rodzi sei problem..na oku mam upatrzonego GSXa oraz Fjuta..rok ten sam(89`), stan podobny..cena podobna...ktory bardziej sie bedzie nadawal do turystyki?ktory trwalszy?jakie spalanie (glownie GSX bo FJuta to znam)...od razu mowie ze nei chodzi mi o podawanie Vmax bo te mnei zupelnei nie interesuja..bardziej chodzi mi o wspomniane spalanie,elastycznosc silnika,mozliwosci regulacji zawiechy,czestotliwosc przegladow, podatnosc na shimy przy obciazonym na maxa motocyklu...itp,itd...czyli to co przy turystyku wg mnie najwazniejsze...z gory dzieki i pozdrawaim :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Ja bym sie chyba zdecydował na GSX 1100 , ktoś kiedyś na 4um pisał , ze ze spalaniem zszedł do 5 l/100km , a tak w ogóle to podaj maila , coś Ci prześle ale po niemiecku (chyba) Pozdrawiam . a tak w ogóle to nie myslałeś jeszcze nad CBR 1000F ??? Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 (edytowane) Mam GSX 1100F z 88 r. Spala mi około 5,5 litra przy jeździe około 120 km/h we dwie osoby. Chociaż jechałemi i 230 we dwoje. W tylnym amortyzatoże można regulować tłumienie. W przodzie, przynajmniej u mnie nie ma żadnej regulacji. Chociaż ponoć są modele z pompowanym przodem. O ile dobrze pamiętam to modele od 93 roku miały wzmocnioną ramę, dodatkowe kształtowniki obok cylindrów. Sprzęt dla mnie jest super, chociaż trochę ciężki. Kilka fotek na mojej prowizorycznej stronie http://www.motorbike.kgb.pl/W razie pytań pisz [email protected] Jak już kupisz to się zapisz na: http://gsxf-1100.phorum.pl/ Edytowane 10 Sierpnia 2006 przez makumba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 >a tak w ogóle to nie myslałeś jeszcze nad CBR 1000F ??? nad cebra 1000 rowniez myslalem ;-) "problem" polega na tym ze zarowno gsx jak i fj ktore mam na oku sa z kpl duzych kufrow ..no i oba sa po dosc atrakcyjnej cenie ;-) w kazym razie dzieki za odpowiedzi..w weekend bcy moze dokonam zakupu ;-) niach niach ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Ja bym kupił FJ ponieważ GSX z tego roku miał małe problemy ze sztywnością ramy, a jak chcesz obładowywać maszynę dużym balastem, to jednak FJ lepiej zniesie duży ciężar na swoim grzbiecie. Również wizyualnie bardziej podoba mi się FJ. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 GSXF ma jedną potężną wadę - koła 16-tki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 GSXF ma jedną potężną wadę - koła 16-tki! FJta też.Ja tam wolę suzuki :clap:W FJcie są problemy z kłami zębatki II biegu i jest to dość drogie w naprawie. Oba sprzęty lubią łyknąc olej ale za to suzuki jest bardziej odporna na przegrzanie - FJta w miescie lubi się przegrzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 FJta też.Ja tam wolę suzuki :clap:W FJcie są problemy z kłami zębatki II biegu i jest to dość drogie w naprawie. Oba sprzęty lubią łyknąc olej ale za to suzuki jest bardziej odporna na przegrzanie - FJta w miescie lubi się przegrzać. Dużo motocykli ma problemy z kłami drugiego biegu zwłaszcza przy odpowiednim katowaniui w każdym przypadku jest to drogie chyba że się potrafi to samemu wymienić.Polecam FJ 1200 od 92 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Jak do turystyki to zdecydowanie Fjuta 1200... człowiek imieniem Tadziu u nas w Białymstoku ujeżdża taką...nie wiem ile nawinął już...ale to wartość baaaaaardzo duża.... no i zaliczył FJą Bajkał... i wrócił...chociaż Fjut musiał być troszkę w drodze reanimowany... zresztą cała wyprawa była opisana na łamach Świata Motocykli... tak więc Fjut to turysta pełną gębą...z niezawodną mechaniką... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 no witaj maniek.nie odezwales sie od dawien dawna .widze twoje auto w strzelinie ,wiec chyba jeszcze mieszkasz tam.a co do moto to na pewno gsxf .poczciwa maszynka. o olejaku to juz cale tomy napisano.do turismo ok. Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Olejak do wszystkiego jest OK, ale decyzje co kupic musisz podjac sam na podstawie stanu tech. i twego samopoczucia podczas jazdy danym egzemplarzem. Motocykle sa porownywalne i oba maja jakies wady i zalety. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 >Olejak do wszystkiego jest OK, ale decyzje co kupic musisz podjac sam na podstawie stanu tech. i twego >samopoczucia podczas jazdy danym egzemplarzem. Motocykle sa porownywalne i oba maja jakies wady i ?zalety. a no wlasnie...wybrac sam..ehh..ale to chyba najtrudniejsze...co do stanu technicznego to oba sa w bardzo podobnym..oba sprowadzone,oba do rejestracji,oba z kuframi,oba tu przytarte,tam przytarte(oryginalny lakier ponoc ..zobaczymy...)...w kazydm razie wielkie dzieki za odpowiedzi i za poglebienie w glowie zametu pt"ktory wybrac" ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 (edytowane) mam opis i dane gsxa ze SM.jak bys mial GG to przeslalbym ci scana Edytowane 12 Sierpnia 2006 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolekFJ1100 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 A niemiałbyś opisu FJty??:clap: bo ponoć była kiedyś w ŚM i nawet dziawer na kole jeździł.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 gdzies widzialem .jak znajde to przez GG ci przesle Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.