Skocz do zawartości

gsx1100F czy FJ1200??


Rekomendowane odpowiedzi

witam..nosze sie z powaznym zamiarem kupna ktoregos z w/w modeli i rodzi sei problem..na oku mam upatrzonego GSXa oraz Fjuta..rok ten sam(89`), stan podobny..cena podobna...ktory bardziej sie bedzie nadawal do turystyki?ktory trwalszy?jakie spalanie (glownie GSX bo FJuta to znam)...od razu mowie ze nei chodzi mi o podawanie Vmax bo te mnei zupelnei nie interesuja..bardziej chodzi mi o wspomniane spalanie,elastycznosc silnika,mozliwosci regulacji zawiechy,czestotliwosc przegladow, podatnosc na shimy przy obciazonym na maxa motocyklu...itp,itd...czyli to co przy turystyku wg mnie najwazniejsze...z gory dzieki i pozdrawaim :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sie chyba zdecydował na GSX 1100 , ktoś kiedyś na 4um pisał , ze ze spalaniem zszedł do 5 l/100km , a tak w ogóle to podaj maila , coś Ci prześle ale po niemiecku (chyba) Pozdrawiam .

 

a tak w ogóle to nie myslałeś jeszcze nad CBR 1000F ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam GSX 1100F z 88 r. Spala mi około 5,5 litra przy jeździe około 120 km/h we dwie osoby. Chociaż jechałemi i 230 we dwoje. W tylnym amortyzatoże można regulować tłumienie. W przodzie, przynajmniej u mnie nie ma żadnej regulacji. Chociaż ponoć są modele z pompowanym przodem. O ile dobrze pamiętam to modele od 93 roku miały wzmocnioną ramę, dodatkowe kształtowniki obok cylindrów. Sprzęt dla mnie jest super, chociaż trochę ciężki. Kilka fotek na mojej prowizorycznej stronie http://www.motorbike.kgb.pl/W razie pytań pisz [email protected] Jak już kupisz to się zapisz na: http://gsxf-1100.phorum.pl/

Edytowane przez makumba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>a tak w ogóle to nie myslałeś jeszcze nad CBR 1000F ???

 

nad cebra 1000 rowniez myslalem ;-) "problem" polega na tym ze zarowno gsx jak i fj ktore mam na oku sa z kpl duzych kufrow ..no i oba sa po dosc atrakcyjnej cenie ;-) w kazym razie dzieki za odpowiedzi..w weekend bcy moze dokonam zakupu ;-) niach niach ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym kupił FJ ponieważ GSX z tego roku miał małe problemy ze sztywnością ramy, a jak chcesz obładowywać maszynę dużym balastem, to jednak FJ lepiej zniesie duży ciężar na swoim grzbiecie. Również wizyualnie bardziej podoba mi się FJ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GSXF ma jedną potężną wadę - koła 16-tki!

 

FJta też.

Ja tam wolę suzuki :clap:

W FJcie są problemy z kłami zębatki II biegu i jest to dość drogie w naprawie. Oba sprzęty lubią łyknąc olej ale za to suzuki jest bardziej odporna na przegrzanie - FJta w miescie lubi się przegrzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FJta też.

Ja tam wolę suzuki :clap:

W FJcie są problemy z kłami zębatki II biegu i jest to dość drogie w naprawie. Oba sprzęty lubią łyknąc olej ale za to suzuki jest bardziej odporna na przegrzanie - FJta w miescie lubi się przegrzać.

 

Dużo motocykli ma problemy z kłami drugiego biegu zwłaszcza przy odpowiednim katowaniu

i w każdym przypadku jest to drogie chyba że się potrafi to samemu wymienić.

Polecam FJ 1200 od 92 roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak do turystyki to zdecydowanie Fjuta 1200... człowiek imieniem Tadziu u nas w Białymstoku ujeżdża taką...nie wiem ile nawinął już...ale to wartość baaaaaardzo duża.... no i zaliczył FJą Bajkał... i wrócił...chociaż Fjut musiał być troszkę w drodze reanimowany... zresztą cała wyprawa była opisana na łamach Świata Motocykli... tak więc Fjut to turysta pełną gębą...z niezawodną mechaniką...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no witaj maniek.nie odezwales sie od dawien dawna .widze twoje auto w strzelinie ,wiec chyba jeszcze mieszkasz tam.

a co do moto to na pewno gsxf .poczciwa maszynka. o olejaku to juz cale tomy napisano.do turismo ok.

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Olejak do wszystkiego jest OK, ale decyzje co kupic musisz podjac sam na podstawie stanu tech. i twego >samopoczucia podczas jazdy danym egzemplarzem. Motocykle sa porownywalne i oba maja jakies wady i ?zalety.

 

a no wlasnie...wybrac sam..ehh..ale to chyba najtrudniejsze...co do stanu technicznego to oba sa w bardzo podobnym..oba sprowadzone,oba do rejestracji,oba z kuframi,oba tu przytarte,tam przytarte(oryginalny lakier ponoc ..zobaczymy...)...w kazydm razie wielkie dzieki za odpowiedzi i za poglebienie w glowie zametu pt"ktory wybrac" ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...