Skocz do zawartości

powercruisery


harnas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hmmmm.

mnie osobiście powyżej 1500 ccm podoba się większość maszyn

jedne minimalnie bardziej drugie mniej

ale ponieważ pozycja za kierownicą jaka jest to wiemy to nie jestem pewien czy tak duża pojemność i moment jak i koniki są tutaj potrzebne - mam wrażenie że to tylo snobizm i teoretyczna sprawa - myślę że z maszyn do 1500 ccm spokojnie można wykrzesać tyle powera że dupę z siedzenia wyrywa.

pozdrawiam

klaus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki oki wszystko fajnie ale jak dla mniejest jedno pytanko ja przede wszystkim chce moto bo to kocham uczucie mocy pod siedziskiem jest super. Ale ile palą takie mocne siedzenia?? Oprócz tego że moto to moje życie ciesze sie że nie musze płacic za postoje i mniej pali większa przyjemnośc z jazdy i właśnie ta ekonomika. A co do cruiserów podoba mi sie HD V-Rod piękne cudo ale i tak wolał bym ROCKET III =]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 - 9 litrow zapewne

moj pali 6 - 7

ale to wiesz w trasie spali mniej niz mniejsza pojemnosc

a w miescie spali wiecej

pozatym jak chcesz zaoszczedzic na benzynie to kup sobie rower :lalag: albo skutera :icon_mrgreen:

 

klaus tylko chodzi o to ze zeby jechac 800 - tka ta przyzwoita predkosc na autostradzie na przyklad to trzeba ja krecic i wtedy spali wiecej niz taki powiedzmy 1600

 

sam wiem z wypraw jak koles jechal na 600 to mu spalal wiecej

pozatym moment, i moc osiagana na nizszych obrotach

wyglad , jednak taki kawal stali robi wrazenie a po 400 z garnka to jednak mniejsze,

wiadomo ze nikt motora nie kupuje dla oszczednosci paliwa :icon_mrgreen: bo te czasy sie skonczyly

ale jednak powiem z mojego doswiadczenia ze roznica komfortu jazdy jest ogromna, wygoda podrozowania i ten moment obrotowy jest taki ze nie strach wyprzedzac kolumny katamaranow

ale oczywiscie kazdy moze miec na to inny poglad

Edytowane przez Stan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doktor ty niepatrz tak bardzo na moce ale na MOMENT OBROTOWY bo tu jest zabawa a od VN 200 ma wiekszy tylko Rocket reszta nie dorasta do piet :icon_mrgreen:

 

 

Wszystko sie zgadza , ale jak by przybyło kucyków i i Newtony też by wzrosły :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pada desz - i nie jezdzimy - zaraz na forum to widać.

jak najbardziej uwaźam że motocykle w pojemności do 1000ccm nie są tymi które mi idealnie leżą, jednak już między 1500 a 1600-2300 ja nie widze tak porażającej różnicy dlatgo uważam że cruiser (moje subiektywne zdanie) z silnikiem 1300-1500 całkowicie wystarcza cała reszta to rzecz gustu ewentualnie poczucia że im więsze tym dla mnie lepsze.

pozdrawim

klausjava script:emoticon(':icon_mrgreen:', 'smid_7')

:icon_mrgreen:

Edytowane przez Klaus_Drifter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie klaus tylko widzisz jak sie to rozwija nowsze modele

wieksze pojemnosci

nowsze modele - lepsze rozwiazania techniczne

bardziej udoskonalone itd itd :icon_mrgreen:

 

oczywiscie ze sie wiele nie zmienia bo konstrukcje silnikow sa z lat tam 90 ale zawsze tu wtrysk

tu mocniejsze tarcze

tu cos tam

no i wyglad jednak widac roznice miedzy motorem z roku 95 a 2006 :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pada desz - i nie jezdzimy - zaraz na forum to widać.

jak najbardziej uwaźam że motocykle w pojemności do 1000ccm nie są tymi które mi idealnie leżą, jednak już między 1500 a 1600-2300 ja nie widze tak porażającej różnicy dlatgo uważam że cruiser (moje subiektywne zdanie) z silnikiem 1300-1500 całkowicie wystarcza cała reszta to rzecz gustu ewentualnie poczucia że im więsze tym dla mnie lepsze.

pozdrawim

klausjava script:emoticon(':icon_mrgreen:', 'smid_7')

:icon_mrgreen:

 

Całkiem się zgadzam. Ja osobiście nie planuję zakupu krążownika większego niż mój dragstar. Mimo, że nie ma on nawet tych 1300ccm.

Jak będe chciał czuć więcej mocy to sobie kupie jakiegoś dużego nakeda :lalag: i będę sie dalej bawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ladnie i pieknie, ale trza miec tez sile w kopytach, by nie zrobic zwyklej parkingowki z takim mastodontem :icon_mrgreen:

Mnie wystarczy 805 poj. i zrywny Dandus :icon_mrgreen: Tutaj przynajmniej wiem, ze przy zawracaniu nie padne z nim na glebe, czy tez nie potrzebna mi jest czyjas pomoc, by moc wyjechac ze sliskiej trawy, czy z lekkiego terenu ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na znak protestu odnosnie cen benzyny namalujmy sobie na czolach napis

Stan kochamy Cie

co wy na to ?

 

co do tych ogromnych rozmiarow itd to bajki ktore opowiadaja sobie ci co maja mniejsze motory by usprawiedliwic dlaczego nie kupuja wiekszego :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_mrgreen: Racja, miałem RoyalStara'98 i często żyłki od pierdzenia na czole :icon_mrgreen:

 

to racja z tymi żyłkami, miałem takie dwie sytuacje przy których pękała żyłka i nie tylko na czole, ale to było na samym początku kiedy nie miałem wyczutego sprzęta. teraz to ja jestem górą i royalowi pękają żyłki hahaha. a duże maszyny no wiadomo ujeżdżać praktycznie mogą osoby o ponad standardowym wzroście. mam 187cm wzrostu i na royal za swoimi warunkami jest dla mnie idealnie dopasowany, natomiast moja żonka ma draga 650 i to już dla mnie jest kurdupel, i po chwili jazdy na tym sprzecie cierpnie troszkę me ciało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem przyjemność na dniach otwartych przjechać się v-rodem i powiem że moto jest boskie. ten dziwnie ukształtowany przód powoduje że do 110-120 wiatr w ogóle nie przeszkadza...pozycja wygodna...przyspieszenia jak na mnie nieziemskie i uwaga o dziwo nie boi się zakrętów i bardzo łatwo przerzuca się z jednego zakrętu w drugi...i nie wymaga to dużej siły...wystarczy pomyśleć i on to robi...gdyby nie spalanie (w folderze coś mówili o 11l/100) i cena (mimo iż najtańszy HD) to stałby już w moim garażu :icon_mrgreen: Mogę jeszcze napisać że przy 3000 obrotów na 3 biegu miał na blacie 110km/h a biegów ma 5 i kręci się do 9000 - i nie zapominajmy to ciagle V2 !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do powercruisera to mi wystarczy vn 800 ale nie powiem Rocket III lub Vn 2000 chciałbym zobaczyć po otwarciu garażu =] Poza tym spalanie dla mnie jest rzeczą bardzo ważna gdyż kocham jeździć a jeśli pali dużo zamiast co sobotniej przejażdzki miałbym co miesięczną. Szerokości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...