Klaus Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 hmmmm.mnie osobiście powyżej 1500 ccm podoba się większość maszynjedne minimalnie bardziej drugie mniejale ponieważ pozycja za kierownicą jaka jest to wiemy to nie jestem pewien czy tak duża pojemność i moment jak i koniki są tutaj potrzebne - mam wrażenie że to tylo snobizm i teoretyczna sprawa - myślę że z maszyn do 1500 ccm spokojnie można wykrzesać tyle powera że dupę z siedzenia wyrywa.pozdrawiamklaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 oki oki wszystko fajnie ale jak dla mniejest jedno pytanko ja przede wszystkim chce moto bo to kocham uczucie mocy pod siedziskiem jest super. Ale ile palą takie mocne siedzenia?? Oprócz tego że moto to moje życie ciesze sie że nie musze płacic za postoje i mniej pali większa przyjemnośc z jazdy i właśnie ta ekonomika. A co do cruiserów podoba mi sie HD V-Rod piękne cudo ale i tak wolał bym ROCKET III =] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 (edytowane) 8 - 9 litrow zapewnemoj pali 6 - 7 ale to wiesz w trasie spali mniej niz mniejsza pojemnosca w miescie spali wiecejpozatym jak chcesz zaoszczedzic na benzynie to kup sobie rower :lalag: albo skutera :icon_mrgreen: klaus tylko chodzi o to ze zeby jechac 800 - tka ta przyzwoita predkosc na autostradzie na przyklad to trzeba ja krecic i wtedy spali wiecej niz taki powiedzmy 1600 sam wiem z wypraw jak koles jechal na 600 to mu spalal wiecejpozatym moment, i moc osiagana na nizszych obrotachwyglad , jednak taki kawal stali robi wrazenie a po 400 z garnka to jednak mniejsze, wiadomo ze nikt motora nie kupuje dla oszczednosci paliwa :icon_mrgreen: bo te czasy sie skonczylyale jednak powiem z mojego doswiadczenia ze roznica komfortu jazdy jest ogromna, wygoda podrozowania i ten moment obrotowy jest taki ze nie strach wyprzedzac kolumny katamaranowale oczywiscie kazdy moze miec na to inny poglad Edytowane 8 Sierpnia 2006 przez Stan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Doktor ty niepatrz tak bardzo na moce ale na MOMENT OBROTOWY bo tu jest zabawa a od VN 200 ma wiekszy tylko Rocket reszta nie dorasta do piet :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Doktor ty niepatrz tak bardzo na moce ale na MOMENT OBROTOWY bo tu jest zabawa a od VN 200 ma wiekszy tylko Rocket reszta nie dorasta do piet :icon_mrgreen: Wszystko sie zgadza , ale jak by przybyło kucyków i i Newtony też by wzrosły :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 (edytowane) pada desz - i nie jezdzimy - zaraz na forum to widać.jak najbardziej uwaźam że motocykle w pojemności do 1000ccm nie są tymi które mi idealnie leżą, jednak już między 1500 a 1600-2300 ja nie widze tak porażającej różnicy dlatgo uważam że cruiser (moje subiektywne zdanie) z silnikiem 1300-1500 całkowicie wystarcza cała reszta to rzecz gustu ewentualnie poczucia że im więsze tym dla mnie lepsze.pozdrawimklausjava script:emoticon(':icon_mrgreen:', 'smid_7'):icon_mrgreen: Edytowane 8 Sierpnia 2006 przez Klaus_Drifter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 pewnie klaus tylko widzisz jak sie to rozwija nowsze modele wieksze pojemnoscinowsze modele - lepsze rozwiazania techniczne bardziej udoskonalone itd itd :icon_mrgreen: oczywiscie ze sie wiele nie zmienia bo konstrukcje silnikow sa z lat tam 90 ale zawsze tu wtrysktu mocniejsze tarczetu cos tamno i wyglad jednak widac roznice miedzy motorem z roku 95 a 2006 :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Mnie tam kucykow wystarczy a Royala objezdzam z kazdej strony :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikosław Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 pada desz - i nie jezdzimy - zaraz na forum to widać.jak najbardziej uwaźam że motocykle w pojemności do 1000ccm nie są tymi które mi idealnie leżą, jednak już między 1500 a 1600-2300 ja nie widze tak porażającej różnicy dlatgo uważam że cruiser (moje subiektywne zdanie) z silnikiem 1300-1500 całkowicie wystarcza cała reszta to rzecz gustu ewentualnie poczucia że im więsze tym dla mnie lepsze.pozdrawimklausjava script:emoticon(':icon_mrgreen:', 'smid_7'):icon_mrgreen: Całkiem się zgadzam. Ja osobiście nie planuję zakupu krążownika większego niż mój dragstar. Mimo, że nie ma on nawet tych 1300ccm.Jak będe chciał czuć więcej mocy to sobie kupie jakiegoś dużego nakeda :lalag: i będę sie dalej bawił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Wszystko ladnie i pieknie, ale trza miec tez sile w kopytach, by nie zrobic zwyklej parkingowki z takim mastodontem :icon_mrgreen:Mnie wystarczy 805 poj. i zrywny Dandus :icon_mrgreen: Tutaj przynajmniej wiem, ze przy zawracaniu nie padne z nim na glebe, czy tez nie potrzebna mi jest czyjas pomoc, by moc wyjechac ze sliskiej trawy, czy z lekkiego terenu ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 :icon_mrgreen: Racja, miałem RoyalStara'98 i często żyłki od pierdzenia na czole :icon_mrgreen: Teraz jest kolejny v-max - ma mocy tyle ile potrzeba, zajebisty wygląd(dla mnie)... tylko kasy na paliwo ciągle ubywa tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 na znak protestu odnosnie cen benzyny namalujmy sobie na czolach napisStan kochamy Cieco wy na to ? co do tych ogromnych rozmiarow itd to bajki ktore opowiadaja sobie ci co maja mniejsze motory by usprawiedliwic dlaczego nie kupuja wiekszego :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harnas Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 :icon_mrgreen: Racja, miałem RoyalStara'98 i często żyłki od pierdzenia na czole :icon_mrgreen: to racja z tymi żyłkami, miałem takie dwie sytuacje przy których pękała żyłka i nie tylko na czole, ale to było na samym początku kiedy nie miałem wyczutego sprzęta. teraz to ja jestem górą i royalowi pękają żyłki hahaha. a duże maszyny no wiadomo ujeżdżać praktycznie mogą osoby o ponad standardowym wzroście. mam 187cm wzrostu i na royal za swoimi warunkami jest dla mnie idealnie dopasowany, natomiast moja żonka ma draga 650 i to już dla mnie jest kurdupel, i po chwili jazdy na tym sprzecie cierpnie troszkę me ciało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.DiPi Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Ja miałem przyjemność na dniach otwartych przjechać się v-rodem i powiem że moto jest boskie. ten dziwnie ukształtowany przód powoduje że do 110-120 wiatr w ogóle nie przeszkadza...pozycja wygodna...przyspieszenia jak na mnie nieziemskie i uwaga o dziwo nie boi się zakrętów i bardzo łatwo przerzuca się z jednego zakrętu w drugi...i nie wymaga to dużej siły...wystarczy pomyśleć i on to robi...gdyby nie spalanie (w folderze coś mówili o 11l/100) i cena (mimo iż najtańszy HD) to stałby już w moim garażu :icon_mrgreen: Mogę jeszcze napisać że przy 3000 obrotów na 3 biegu miał na blacie 110km/h a biegów ma 5 i kręci się do 9000 - i nie zapominajmy to ciagle V2 !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 co do powercruisera to mi wystarczy vn 800 ale nie powiem Rocket III lub Vn 2000 chciałbym zobaczyć po otwarciu garażu =] Poza tym spalanie dla mnie jest rzeczą bardzo ważna gdyż kocham jeździć a jeśli pali dużo zamiast co sobotniej przejażdzki miałbym co miesięczną. Szerokości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.