vito192 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Witam raz jeszcze. Pamiętacie mój problem ze sprzęgłem ?? odbija zdecydowanie za lekko, jakby przez samą sprężynkę, sprzęgło mi w ogóle nie łapie (nie działa), wymieniłem cały zestaw naprawczy pompy sprzęgła, jak radził Adam M. ale to niestety nic nie dało, co jeszcze może byc nie tak ze sprzęgłem u mojej Madzi ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Witam raz jeszcze. Pamiętacie mój problem ze sprzęgłem ?? odbija zdecydowanie za lekko, jakby przez samą sprężynkę, sprzęgło mi w ogóle nie łapie (nie działa), wymieniłem cały zestaw naprawczy pompy sprzęgła, jak radził Adam M. ale to niestety nic nie dało, co jeszcze może byc nie tak ze sprzęgłem u mojej Madzi ??witam Pisałem Ci o tym wcześniej.Zauważ że pompa jest lekko pod kątem i przy wymianie płynu lub zbyt niskim jego poziomie zbiera się tam powietrze.Sam miałem z tym problem i takie działanie wydawało się najbardziej logiczne,nie wiem jak robią to mechanicy ale ja zrobiłem tak:odkręciłem pokrywkę zbiorniczka przekręciłem kierownice w prawo i lekko przechylałem moto w prawo tak aby z pompy grawitacyjnie zeszło powietrze (widać jak wylatują bombelki). Masz nietypową kierownice być może będziesz musiał odkręcić zbiorniczek i wtedy go przechylić ale na 99%masz powietrze w pompie.Napisz jak ci poszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vito192 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 odpowietrzyłem sprzęgło odpowietrznikiem, teraz przez wylot odpowietrznika wylatuje mi tylko płyn, powietrze tamtędy wyszło, a jednak hydraulika nie działa, cóż spróbuje odkręcic jeszcze zbiorniczek i go pochylic, bo faktycznie przechylanie moto nic nie daje, wylewa się ze zbiorniczka płyn a bąbelków nie ma, może coś jeszcze się zepsuło, może coś jeszcze byc nie tak ? NINDZA dziękuje Ci bardzo przyjacielu, sprzęgło sprawne:) jeszcze raz dziękuję i do zobaczenia na szosie :D Pozdrawiam. jakby na przyszłośc komuś coś się stało to w okolicach sulejówka (wschodnia strona warszawy) to chętnie pomogę nr: 515-536-818 Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 proponuję skorzystać z wyszukiwarki, temat podnośników był mocno wałkowany jakoś w ub rokujsz Informacji niestety nie znalazłem. Motor podniosłem podnośnikiem samochodowym za tylną poprzeczną część ramy i podstawiłem klockiem. Stoi stabilnie.(Klocki jednak wymienię na kobyłki z Lidla żeby wymienić olej :D) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodi88 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Zajeździłem, zepsuł się (zwał jak zwał) silnik w Sabrze RC09, mam dojście do silnika z magny, tylko przypał jest taki, że magna była na łańcuch, a sabre na kardan :angry: i pytanie czy da rade z tego zrobić misz masz, w sensie zamiany z tyłu tej "końcówki mocy" jak ja to mówie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Zajeździłem, zepsuł się (zwał jak zwał) silnik w Sabrze RC09, mam dojście do silnika z magny, tylko przypał jest taki, że magna była na łańcuch, a sabre na kardan :angry: i pytanie czy da rade z tego zrobić misz masz, w sensie zamiany z tyłu tej "końcówki mocy" jak ja to mówie Nie da rady ponieważ to są dwa całkowicie różne silniki.Przy dużej wiedzy mechanicznej mógłbyś oprawić ten silnik z łańcuchem ale cały silnik wraz z tylnym wahaczem i kołem.Czyli możesz zbudować hybrydę. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuZi Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Witam, Ja niedawno nabyłem swoją miłość - Madzię V65, poszukiwałem jej ok rok czasu i jak tylko nadarzyła się okazja miłość zwyciężyła nad zdrowym rozsądkiem....Pogoda obecnie nie zachęca, jednak sezon jeszcze nie zamknięty.... P.S. Ktoś na śląsku ma pojęcie o takim sprzęcie ? Cytuj --------------------------------------Madzia V65 - wielka(dosłownie) miłośćAUDI Avant 2.8Q - rozsądny wybórChrysler Neon - jeździdełko--------------------------------------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Witam, Ja niedawno nabyłem swoją miłość - Madzię V65, poszukiwałem jej ok rok czasu i jak tylko nadarzyła się okazja miłość zwyciężyła nad zdrowym rozsądkiem....Pogoda obecnie nie zachęca, jednak sezon jeszcze nie zamknięty.... P.S. Ktoś na śląsku ma pojęcie o takim sprzęcie ? nie jestem pewny czy na śląsku ale w Zagłębiu to i owszem :icon_biggrin::icon_biggrin::icon_biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Zajeździłem, zepsuł się (zwał jak zwał) silnik w Sabrze RC09, mam dojście do silnika z magny, tylko przypał jest taki, że magna była na łańcuch, a sabre na kardan :angry: i pytanie czy da rade z tego zrobić misz masz, w sensie zamiany z tyłu tej "końcówki mocy" jak ja to mówie Co sie popsulo ???Musisz znalezc silnik z Sabre / Magna z lat 80 tych anie 90 tych - ten ostatni nie pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Witam Jestem tu nowy bo dopiero niedawno udało mi się nabyć wymarzony sprzęt tj. Magna V65 '86. Nabyłem ją w dobrej cenie jednak miała zdemontowane do czyszczenia gaźniki. Gaźniki wyczyściłem, poskładałem zgodnie z serwisówką i nawet udaje się odpalić. Jednak okropnie ją zalewa. Po kilku obrotach wału świece są mokre, choć mokre to mało powiedziane, w nich pływa paliwo. Z tego co zostało zrobione:- wyczyszczony cały syf z gaźników- sprawdzone zaworki od pływaków - trzymają dobrze- ustawiony poziom pływaków - według danych dla roku 85 o czym dalej- sprawdzone membramy - dysze przemyte clenerem - wizualnie mają przelot- posprawdzane ssanie i przepustnice wwszystko wygląda ok- skład mieszanki ustawiony według serwisówki na 2 i 3/4 obrota ąu bo sróbki były wykręcone z gaźników i teraz mam następujące pytanie bo nie wiem gdzie podłaczyć górną rórkę z gaźnika (dolna to paliwo) i czy to może mieć aą taki wpływ. Dodam że jak uda się odpalić to silnik wchodzi na 3-5tyś pomimo całkowicie zamkniętej przepustnicy a z tłumików pluje paliwem. Pytanie numer dwa to co jeszcze może być nie tak z gaźnikami lub ich podłączeniem? a miałem jeszcze napisać odnośnie roku produkcji według wszystkich danych jest to rok 86 ale dysze głowne w gaźnikach pasowały do roku 85 więc resztę ustawień równieź wziołem z roku 85. bedę wdzięczny za wszelkie sugestie bo niby grudzień już ale jeszcze pogoda ładna:) PozdrawiamPery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodi88 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Co sie popsulo ???Musisz znalezc silnik z Sabre / Magna z lat 80 tych anie 90 tych - ten ostatni nie pasuje.obróciło panewkę, i kupa- urwało stopę korbowodu po samej d***e, a to wszystko przy około złoty trzydzieści na budziku (prawie wywrotka) no i narobiło niezłego bigosu- silnik idzie do Bozi, ale znalazłem już RC07 z jedną głowicą od super magny z USA, także szykuje się sezon :crossy: z Sabre :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 peery,coś zostało źle zrobione w gaźnikach.Możliwe ,że jakiś zaworek się zawiesił i pompa podaje non stop.Nie odpalaj sprząta bo zakatujesz silnik.Benzyna zmywa olej ze szklanek i tam się wszystko ostro piłuje.Jak zostanie to opanowane ,wtedy synchronizacja.Gdybyś nie był z drugiego końca polandu ,to bym zaglądnął Ci do gaźników i zrobił synchro,a tak dupa blada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 dzięki Magman, dzisiaj wlaśnie doszedłem do podobnych wniosków. Zaworki na sucho trzymają ale jak podłączylem pod pompę paliwową to po 2 minutach zaczeło lekko podciekać z gardzieli. Wiec jednak nie trzymają dobrze. Własnie szukam nowych zaworków.Jeszcze jedno pytanie moze ktoś wie gdzie kupić takie gumowe króćce łaczące gaźniki z cylindrami, lub czym zastąpić bo te co mam są strasznie twarde i jeden ma drobne wyszczerbienie. Z góry dzieki za odpowiedź.Peery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Dealer, lub szukaj po sklepach internetowych, np www.bikebandit.com. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zaworki dostaniesz w kraju,a gumki bywają na ebay,ale są drogie.Jak nie ma dużych ubytków,to po odtłuszczeniu ,pęknięcia możesz skleić lepiszczem do elastycznych elementów,a następnie montować "na ciepło" i będzie git :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.