NINDZA Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Witam. Dziala tak jak powinien :flesje: Jeszcze go nie wkręcałem ale włożyłem do szklanki z paliwem po wyjęciu zapala się po38 sekundach. Polecam.Można by się pokusić o skrócenie ramienia,zapalała by się wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 to tak z ręką na baku, na ile starcza wam rezerwa od zaświecenia lampki, jest tam ok 3l. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Nigdy tego nie mierzyłem,jak ją kupiłem zabrakło mi paliwa w nocy w jakimś lesie,ciekawe przeżycie. Kumpel dostarczył 5l a ja na drugi dzień zamówiłem używany czujnik.Jak pisałem wcześniej zadziałał raz,jak go wymieniałem ale od tamtej pory tankuję co 100-150 km.Ostatnio troszkę się powściekaliśmy z kumplami wycisnąłem 205 bez szyby no i są efekty ale i tak spalanie wyszło 7,8l na100km.No ale czujnik jest nowy tak że powinien trochę wytrzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 no to mogę wybaczyć 8 przy jeździe normalnej i 9 z bacikiem. ale jak widzę lampkę paliwa to znacznie zwalniam i do stacji bo starczy może na 35 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystianelko Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Koledzy mam pytanko w Magnie VF700C zawory ustawia się na płytkach czy śrubami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Koledzy mam pytanko w Magnie VF700C zawory ustawia się na płytkach czy śrubami. Dźwigienki i śrubki. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystianelko Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Dźwigienki i śrubki. pozdro Zapytam jaeszcze jaki jest luz na zaworach. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Valve clearances (COLD engine) 1982 through 1984 700/750 Magnas and all 700/750 Sabre models.................................................................. 0.12 mm (0.0047 in) 1985 700 Magna models.................................................................... 0.13 mm (0.0051 in) 1986-on 700/750 and all 1100 models .............................................. 0.15 mm (0.0059 in) Manuala se spraw... Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferarri42 Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Ja mam taki problem. Honda odpala w każdej temperaturze od pierwszego strzału, chodzi równo, nieważne czy silnik ciepły czy zimny,ale średnio po przejechaniu kilkunastu kilometrów gaśnie w jednej chwili. Nic nie przerywa nie traci na mocy tylko gaśnie,prąd jest bo światła się palą i kontrolki też. Po chwili odpala bez problemu i dalej można przejechać czasami kilkanaście metrów lub kilka kilometrów, aż ponownie gaśnie :banghead: i tak cały czas. Niezależnie od temperatury silnika zawsze jest tak samo. Proszę o jakieś wskazówki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Jeżeli w czasie gaśnięcia silnika kontrolki świecą to sprawdź włącznik zapłonu po prawej.Możliwe ,że nie kontaktuje dobrze i przerywa dopływ prądu do modułów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Ew. problem w samych modułach... Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motox Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Witam kolegów! jestem szczęśliwym posiadaczem Magdalenki z 1996 roku czyli VF750C. Ostatnio borykam się z problemem korozji na silniku, mam kilka ognisk które zaczynają psuć wygląd mojej maszynki. Czy ktoś próbował to czyścić nie demontując silnika i nie rozbierając? może jakieś końcówki filcowe z pastą na wiertarkę, może szczoteczka miedziana. Ktoś już to robił, próbował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 (edytowane) tak jak piszesz, miedziana szczoteczka na wysokich obrotach daje najszybszy efekt.na pierwszy ogień może być metalowa jeżeli rdza jest mocna. Edytowane 9 Listopada 2010 przez kuczwelek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motox Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Z tą szczoteczką będę próbował, kupiłem na allegro mini-szlifierkę z fajnymi dodatkami, niebawem zimowe dni, trzeba będzie przy browarku spędzić kilka godzin w garażu :) A tak z innej beczki, szukałem po stronkach ale nie znalazłem, ma ktoś MANUALA do VF750C od 94' ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 PYTANKO DO WSZYSTKICH. -po włączeniu stacyjki i zapłonu :icon_question: , słychać cyknięcie pompki paliwa. ILE RAZY KLIKNIE NIM ZAPALACIE????? ALBO ILE RAZY POWINNA?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.