RadAg! Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Jaką szybę polecacie do Magny v30? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 (edytowane) Moja standardowo pali 5l/100km na autostrdzie przy 200 km/h 6l/100km a przy mocnym wajchowaniu manetką potrafi spalić 8l/100km ale to jakaś wersja C2 DELUXE chociaż nie widziałem różnicy ze zwykłą wersją - może gazniki wewnątrz inne i mniej przez to pali. Co do szyby to nic nie nosi jak dobrze zamontowana i nie jest wielkości żagla. :crossy: Pozdro :cool: Edytowane 1 Lipca 2015 przez poolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chag Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 (edytowane) witam kolegów mam honde magne 85r.potrzebuje wiedzieć wartość jaką mają dobre impulsatory oczywiście w ohma.pozdrawiam kolegów i dziekuje sorki zapomniałem dodać vf750 v45 85r. Edytowane 3 Lipca 2015 przez chag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 (edytowane) Na jednym zmierzyłem 498R na drugim 497R ale to nie są wartości krytyczne pewnie w manualu podają ale jest za ciepło i nie chce mi się siedzieć przy kompie . Aaa..mam tez zepsuty i on wcale nie przewodzi Edytowane 3 Lipca 2015 przez zdarecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chag Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Na jednym zmierzyłem 498R na drugim 497R ale to nie są wartości krytyczne pewnie w manualu podają ale jest za ciepło i nie chce mi się siedzieć przy kompie . Aaa..mam tez zepsuty i on wcale nie przewodzidzieki kolego ja mierzyłem moj jeden ma ok 560 ohm, drugi padł wiec kupiłem od gościa jego mają ok 490 ohm .W środe przyjdą zobaczymy czy Madzia bedzie śmigać, taka pogoda a Ona biedna w garażu ! pozdrawiam kolegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca vf500 Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Witam czy drobne opiłki koloru złotego w misie olejowej oznaczają koniec żywota panewek czy jest nadzieja że to coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Tak. Jest nadzieja. Kupiłeś złotonośną Magnę. :cool: Ja bym zajrzał do silnika. Żaden dramat. Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca vf500 Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Dobre :biggrin: , ale mi złotonośna kojarzy się z zyskiem , a w tym przypadku raczej tak nie będzie. Lepiej doradź co robić dalej jeżeli okaże się że to panewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 sewis hondy i powinieneś mieć panewki. jak rozbierzesz są oznaczone kolorami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eriksson92 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Witajcie. Jestem tu nowy, jestem Eryk i chciałbym kupić Honde Super Magna z 1987 vt700 tą z wydechami do góry. Motocykl ma 60tys przebiegu. Powiedzcie mi czy to jest ryzykowny zakup? Silnik pali na dotyk, równo pracuje czy zimny czy ciepły. Prosiłbym o jakieś rady. Motocykl byłby używany na sporadyczne wycieczki na miasto i czasem za miasto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Ryzyko przy zakupie używki zawsze istnieje. Silnik ładnie pracuje to już wstępnie dobra informacja, pomiar ciśnienia sprężania i ew. próba olejowa + pomiar ciśnienia oleju i coś już będzie wiadomo o silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eriksson92 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 (edytowane) Troszkę za późno. Motocykl kupiłem. Pierwsze wrażenia: Motocykl trochę zaniedbany estetycznie. Po delikatnym ślizgu (rączka, dekielek tłumika i chrom kierunkowskazu oraz złamana klamka sprzęgła) Motocykl pali bardzo ładnie na zimnym, wiadomo trzeba dać ssania, na ciepłym także bardzo ładnie.Silnik pracuje równo i nie szarpie. Ale jest problem który mnie nie pokoi.Mianowicie gdy ruszam lekko puszczając sprzęgło jest słyszalne stuknięcie w okolicy napędu pod siodłem. Dzieje się to na każdym biegu ale najbardziej na tych niskich oraz gdy puszczam gaz. Nie wiem jak to określić, jak dla mnie taka chwila bezwładności i stuknięcie jakby tryby w siebie uderzyły. Motocykl normalnie później już ciągnie tylko podczas odkręceniu i zakręceniu gazu jest stuknięcie. Kolejne pytanie jakim olejem zalewacie motocykle? Wiem że 10w40 ale może pokierujecie też marką. Do samochodów od zawsze leję MOTULa. Dziś jak zdążę to wymienię olej w kardanie bo kupiłem od faceta który prawie nim nie jezdził i wątpie żeby coś wymieniał. I tu też są sprzecznie informacje. Znalazłem 2 manuale do SM vt700 '87. W jednym jest 130cc a w drugim 150cc oleju SAE80W. Którym się sugerować???Kupiłem Liqui Moly GL5 SAE80W. Proszę o jakieś opinie ludzi którzy mają Super Magnę... Ewentualnie kontakt do kogoś kto w pobliżu Tarnowskich Gór (Śląska) ma taki motocykl. Zapomniałem jeszcze dodać:Posiada ktoś może klamkę do sprzęgła??? Czy mogę kupić jakiś zamiennik z innego modelu albo jakieś uniwersalne? Są na portalach aukcyjnych uniwersalne regulowane z anodowanego aluminuim, z bajerami typu składanie przed złamaniem w razie upadku itp. Edytowane 11 Sierpnia 2015 przez Eriksson92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 (edytowane) sewis hondy i powinieneś mieć panewki. jak rozbierzesz są oznaczone kolorami.No i mam podobny problem, Honda Daszuta w Olsztynie powiedzieli że nie mają nawet dokumentacji do tak starych modeli i niewiele pomogą , Ma ktoś namiary na taki serwis Hondy żeby kupić panewki? p.s. silnik 750 rc07 Edytowane 17 Sierpnia 2015 przez zetes66 Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 No i mam podobny problem, Honda Daszuta w Olsztynie powiedzieli że nie mają nawet dokumentacji do tak starych modeli i niewiele pomogą , Ma ktoś namiary na taki serwis Hondy żeby kupić panewki? p.s. silnik 750 rc07może ; honda plaza warszawa, kumate chłopaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bc30se Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 No i mam podobny problem, Honda Daszuta w Olsztynie powiedzieli że nie mają nawet dokumentacji do tak starych modeli i niewiele pomogą , Ma ktoś namiary na taki serwis Hondy żeby kupić panewki? p.s. silnik 750 rc07 a co CI da kupno panewek z hondy jak pasowania są na .001? Będziesz dobierał do oznaczeń korbowodów tak jak polecają tutaj wszyscy a na koniec rozbierzesz ten silnik po 3tys km żeby zobaczyć że panewka od nówki nierówno siada? Te oznaczenia są dobre ale tylko dla nówka elementów. Myślisz że otwór w korbowodzie się nie wypracowuje? otóż się wypracowuje.. polecisz po kodach z serwisówki i silnik też długo może nie pojeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.