DZIKOWSKI Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 A dokładnie o które miejsce Ci chodzi? O wtyczkę :) :icon_razz: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 (edytowane) W mojej najpierw zaczęła iskrzyć łączówka wyj z reglera (była nadpalona stąd wiem) a później regler się wysypał razem z ugotowanym akumulatorem i całym oświetleniem na szczęście 100 km od domu a nie w Ustrzykach Górnych czy Dolnych bo objechałem PL do okoła :rolleyes:Niebezpieczne jest odpięcie się łączówki za reglerem ponieważ cała moc alternatora 350 Wat powyżej 14-15V będzie się odkładać na nim a skacze przy dodawaniu gazu w zakresie ok 80-100 Volt i może się spalić. Regulator w rocznikach 93-04 jest pod plastikową skrzynką akumulatora gdzie ma nie za wielkie chłodzenie. 3 kable żółte do alternatora 2 lub 2 podwójne wyj + - 12V Edytowane 28 Maja 2014 przez poolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pluto Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Kiedyś kupiłem u niego amorki i są ok(cena też nie zabijała), ale chyba coś tam się zmieniło, bo po zeszłorocznej rozmowie z nim pamiętam tylko niesmak gigantycznych cen.(p.s. może wala się komuś w domu prawy boczek do magny 1100 , bo coś nie mogę nic znaleść) Sam kiedyś szukałem prawego do swojej i przez przypadek znalazłem u kolesia w Holandii gdzie akurat byłem. Ogólnie wszędzie wystawiają lewe za to nie ma prawych nie wiedzieć czemu. Możesz sprawdzać ebay lub strony niemieckie albo holenderskie jak http://www.marktplaats.nl/Widziałem gdzieś tuning w postaci boczków zrobionych z aluminiowej blachy ryflowanej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 To elementarne. :) Częściej demontowana (aku i inne pierdoły) Po latach użytkowania cycki trzymające plastik się łamią, lub gumy są tak wyrobione, że osłona odfruwa nie wiadomo kiedy i gdzie. Pospolicie też pękają przy zbyt nerwowym traktowaniu.:) Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawicki1 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Witam,wszystkich posiadaczy jedno śladów.Mam pytanie i zarazem problem,posiadam Shadow VT 800 rok 1988,która ma przeciek od strony alternatora tj w tym miejscu gdzie wychodzi przewód od czujnika luzu,czy tam powinien być olej, moim zdaniem chyba oleju nie powinno tam być.Może ktoś miał taką usterkę proszę o podpowiedz. Pozdrawiam Marek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 My tu się doktoryzujemy z VF. :)Odnośnie VT masz osobny wątek.Chętnie bym pomógł, ale nie chce mi się przeszukiwać servicebook vt ;)Popatrz na budowę w serwisówce, a sam dojdziesz co i jak. Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Od alternatora czujnik luzu ???? Jakiś zonk tam tylko kable od alternatora !!! Weź VT x 2 i będzie VF ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 A dokładnie o które miejsce Ci chodzi?w starej magnie prawy boczek przy aku, kostka na trzy kable. w twojej musisz poszukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek_Kolat Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Przypala się wtyczka połączenia regulatora z alternatoremDokładnie to było to. Jednak zacząłem grzebać przy motorku wcześniej niż przeczytałem ten post i przepatrzyłem całą elektryke od alternatora o samego aku. Wszystkie styki wyczyściłem i po drodze właśnie miałem tą kostke, całekiem spaloną. Po wymianie zrobiłem już 1000km i wszystko hula, oprócz opony ;/ która już ma swoj ostatni żywot :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Jestem w trakcie wymiany napędu z przodu 16 Sunstar z tyłu chcę dać mniejszą 39 JT ktoś to może testował inne zębatki oprócz standardowych ? :rolleyes:Znalazłem jeszcze do Magny zębatkę 17 ale prod Acess- jakaś Tajwańska prod i nie wiem czy nie skopie łańcucha DIDa ? :blink:Wiecznie brakuje mi 6-tego biegu może to chociaż trochę pomoże. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madzia83 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Witam,Kolegów mam pytanko.Odpowietrzanie sprzęgła robić na zamkniętej pompce,czy na otwartej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZEGORZ 01 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 WITAM jestem posiadaczem magny 700 z roku 1986 muszę wymienić uszczelniacze w lagach lecz nie wiem ile oleju musze wlać.Licze koledzy na podpowiedz.Zgóry DZIĘKUJE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Prawa 545cclewa 560cc WITAM jestem posiadaczem magny 700 z roku 1986 muszę wymienić uszczelniacze w lagach lecz nie wiem ile oleju musze wlać.Licze koledzy na podpowiedz.Zgóry DZIĘKUJE Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZEGORZ 01 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 DZIĘKUJE BARDZO za podpowiedz,jutro biorę się za naprawę i śmigam dalej.POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario motomagniak Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 szykuje sie do wymiany opon, możecie coś polecić. stawiam na poręczność. może via internet taniej będzie tylko u kogo? z góry dziękuje za wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.