Piotr Dudek Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Ponawiam pytanie ! Mam nadzieję, że w mojej nie ma spustu oleju też w głowicy bo znaczyło by to o słabej wymianie oleju ostatnim razem ?Może nasz Spec Mechanik coś wie na ten temat ? Zamiast ponawiać pytanie podejdź do motocykla i zajrzyj na dolną część przedniej głowicy - jeżeli masz na środku studzienki rozrządu śrubę M6 z miedzianą podkładką tzn. że masz spust z tej kieszeni ale tam nie znajduje się zbyt dużo oleju i nie zrobiłeś wielkiego błędu podczas wymiany oleju. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Now wiesz pierwsza sprawa to nie wiem gdzie ta studenka i śruba M6 a druga, że zgodnie z manualem to różnica 0,7 lita to sporo nie wymienionego oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 ręce opadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 (edytowane) W starszych magnach to tak wygląda Zaraz tam "ręce opadają"Jak ktoś pyta to znaczy że nie wie, a po to jest forum żeby koledze pomóc Edytowane 17 Listopada 2012 przez zetes66 Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Przegląd Magny małymi krokami do przodu, a zrobienie czegoś w moto samodzielnie to frajda podobna do jazdy nią.Poprawiłem uszczelnienie wydechów, luzy zaworowe ustawione, napinacze łańcuszków sprawdzone, gaźniki wyczyszczone, w kolejce uszczelnienie lag ( są już uszczelniacze olejowe, pyłowe i olej )Czas na synchronizację gaźników, wakuometry mam pożyczone wiem jak i co więc dam raczej radę, ale póki co mam pytanie odnośnie regulacji gaźników, a chodzi o śrubki z boku gaźnika jak je ustawić i czym się kierować.Są w tej chwili wykręcone:1 - 2i3/4/obr2 - 1i1/2obr3 - 2i1/2obr4 - 1i3/4obrnr to nr cylindraW manualu doczytałem że zakryte są blaszką i żeby ich nie tykać, a jak już to wkręcić tak jak były fabrycznie - a moto ma prawie 30lat i grom wie jak były fabrycznie ustawione i czy ktoś nimi nie kręcił, a skoro blaszek nie ma to grzebane w nich było na bankKtoś wcześniej pisał że ustawił po 2,5 obr na tylnych i 1,5 obr na przednich ale nie był pewny czy tak ma być - nikt tu nie potwierdził ani nie sprostowałChcę przed synchronizacją mieć wsio jak trzeba żeby był sens synchronizować gaźnikiNapiszcie jak powinno to być ustawione p.s. na załącznikach widać że był sens czyścić gaźniki :) Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 (edytowane) ręce opadają MĄDRALA !!! a pisać nie umie ;) W starszych magnach to tak wygląda Zaraz tam "ręce opadają"Jak ktoś pyta to znaczy że nie wie, a po to jest forum żeby koledze pomóc Dzięki zetes66 ale właśnie w mojej wym olej w lagach i kaptury z uszczelniaczami w związku z tym przód zdjęty na podnośniku i żadnej śrubki nie widać chodziło mi czy teoretycznie i praktycznie coś takiego w moim roczniku jest żeby koniecznie wszcząć poszukiwania, a tu same mądrale ale konkretnie to nikt nic nie wie :) Edytowane 19 Listopada 2012 przez poolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 - wiele napraw opisano tu na wcześniejszych stronach, cof nij się i poczytaj na pewno coś znajdziesz (tylko o swoim modelu). masz ziomka w koszalinie na tym forum (lysy76) może coś pomoże. ja słabo widzę i piszę, ale buźka pod moim cytatem chyba się smieje, to dobrze cieniasie!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 (edytowane) Mam pytanko odnośnie tylnych amortyzatorów, gdzieś natknąłem się z opinią że taka przypadłość Magny a może lata ( 29 ) roczników jej minęłoOtóż jak jadę z moim plecaczkiem (mało kiedy sam -taki los - kocha moto-jazdę ) na naszych polskich drogach często zdarza mi się odczuć koniec możliwości sprężyn (dobija mówiąc potocznie) .Ktoś przerabiał ten temat? Jak sobie niskobdżetowo z tym poradziliście ? Od jakiego moto podejdą mocniejsze amorki albo może wymiana samych sprężyn na mocniejsze ( lub mniej zmęczone)Za podpowiedzi typu " kup nowe w serwisie " serdecznie dziękuję chyba, że ktoś licznik chce se nabić to przeżyję :(Odkupię też prawy tłumik w dobrym stanie, na pewno słusznie ktoś mi posta "wywalił" więc grzecznie zamieściłem gdzie powinienem, ale że tu głównie zaglądają magno-maniacy więc pozwolę sobie linka wstawićhttp://gielda.motocy...oszenie&id=2206p.s. Magna V45 83' Edytowane 29 Listopada 2012 przez zetes66 Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 zetes66 tu znalazłem tylko takie http://allegro.pl/tlumik-wydech-honda-magna-vf-750-86r-i2809633666.html ale grzebiąc wsześniej po Allegro szukając do swojej cychych wydechów widziałem gdzieś w częściach do Magny kompletny taki sam zestaw jak masz w swojej lalce zamontowany. Co do sprężyn to gdzieś słyszałem o opcji rozciągnięcia były też gumy specjalnie ukształtowane ale to w puszkach wciskało się w zwoje sprężyny dla utwardzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 (edytowane) Czy ma ktoś z szanownych Magnowiczów jakiś patent na zakręcenie drobnego gwintu na sprężynie w lagach na górze ? Edytowane 4 Grudnia 2012 przez poolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 No tak, resory się wyklepywało , w maluchu sam osobiście rozciągałem przysiadnięte sprężyny, technika druciarska ale skutkowało w owych czasachW Magnie myślałem raczej o przeszczepie sprężyn z innego moto. Nawet mignęły mi się kiedyś nówki komplet za 100 do Junaka (niestety lylko cynkowane), ale nie ma pewności że były by odpowiednio mocne. Używane do Magny można dostać na Alledrogo za 300 , ale mogą być zmęczone tak jak te co mam więc i tyle szkoda. Nowe z serwisu to ryzyko że podwoję wartość motocykla :)Liczę że ktoś przerabiał temat i ma jakiś sprawdzony patent Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 (edytowane) Oddaj do rozciągnięcia i tyle, a 300 zl za amorki do magny to najwyższa cena jaką spotkałem na allegro (zwykle chodzą do 200 za komplet, ja zapłaciłem 180 za amorki w super stanie).Łatwo je rozebrać, a ściągacz można zrobić dosłownie w kilka minut z tego co pod ręką( jak będziesz chciał mogę zrobić fotkę mojego) edit:Odnośnie tłumika, tu jest problem, od 3lat nie znalazłem na alledrogo używanego tłumika wartego kupienia, generalnie przez ten okres było wystawianych kilka sztuk. tak przy okazji pochwalę się tłumikami które zrobiłem do wynalazku który obecnie buduję Edytowane 5 Grudnia 2012 przez zdarecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 No to sprężyny będą rozciągane - nic się nie ryzykuje po za czasem, rozciągałem od "malucha" to i te dam radę.. Z tłumikiem nie ma tragedii więc jak będzie w ładnym stanie to się kupi , czasem komuś po szlifie na lewy bok zostanie ładny prawy :) Wydech cudeńko, wyobrażam sobie całość wynalazku, nie zapomnij się pochwalić efektem Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 tak przy okazji pochwalę się tłumikami które zrobiłem do wynalazku który obecnie buduję Zaje.....te obracają się w trakcie pracy a jak z gangiem jakieś gwizdki ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 (edytowane) Wydaje mi się,że rozciąganie sprężyn powinieneś zlecić firmie. Domowym sposobem może być cięzko uzyskać 2 jednakowe sprężyny. Końcówki wydechów oczywiście obracają się.Stara sabre jak i madzia ma tłumik pod silnikiem, tak więc nie musiałem specjalnie kombinowac z tłumieniem i zastosowałem jedynie 2 przegrody mające głównie na celu utrzymanie osi końcówek i ukierunkowanie wylotu spalin, są głośniejsze ale bez "przesadyzmu" Obecnie usiłuje wykonać odlewy do obudowy filtrów powietrza , takie ala hyperchargery z przepustnicami sterowanymi podciśnieniem... zamiary ambitne a co z tego wyjdzie to się jeszcze okaże Edytowane 7 Grudnia 2012 przez zdarecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.