poolski Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 (edytowane) No i moje pytanie do Spec-Mechanik zawracam gitarę ale jest to dla mnie istotnie czy zakręca się korek z bagnetem do spr poziomu oleju czy tylko przykłada bez zakręcania. Po sprowadzeniu z USA wydawało mi się, że miała jakby za dużo oleju w stosunku do opisu w manualu z tym, że manual do 1994 a moja 2000 jeszcze na dodatek nietypowa C2 ? Edytowane 7 Listopada 2012 przez poolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K132 Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Dzięki, wszystkim,Sporo się dowiedziałem w temacie okołogłowicowym ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 No i moje pytanie do Spec-Mechanik zawracam gitarę ale jest to dla mnie istotnie czy zakręca się korek z bagnetem do spr poziomu oleju czy tylko przykłada bez zakręcania. Po sprowadzeniu z USA wydawało mi się, że miała jakby za dużo oleju w stosunku do opisu w manualu z tym, że manual do 1994 a moja 2000 jeszcze na dodatek nietypowa C2 ? W ŻADNYM motocyklu wyprodukowanym w kraju Kwitnącej Wiśni nie wkręca się bagnetu w celu sprawdzenia prawidłowego poziomy oleju a pomiar dokonujemy w motocyklu stojącym w pionie na obu kołach !!! Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 (edytowane) Odnośnie poziomu oleju:Co prawda manual do modelu z 85' ale to się raczej nie zmienia Edytowane 7 Listopada 2012 przez zetes66 Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 (edytowane) Może komuś się przyda"manual -obsługa" przetłumaczony do Magna 700 1984-86 http://foto.onet.pl/3zlnm,s1xngxwk1sk8,1,1,640,400,fotoalbum_podglad.html p.s.Poszukuję "manual -naprawa" do magny z lat 80- tych przetłumaczony.Jak ktoś ma to niech się podzieli, ewntualnie kupię Edytowane 9 Listopada 2012 przez zetes66 Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Dzięki "zetes66" za wyczerpującą fotkę z opisem tylko w moim przypadku wlałem po wymianie oleju do silnika tyle co pisze w manualu no i to na bagnecie szału nie było dlatego też takie miałem wątpliwości :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 (edytowane) Po zalaniu oleju w/g manuala jest stan, ale na wkręconym bagnecie a moto na stopce centralnej, natomiast na kołach i wykręcononym to tak raczej biednie(wiec leje ze 3 setki wiecej).Jak to ma być na wykręconym i na stopce to potrzeba z 1l więcej niż manual podaje, coś mi tu nie pasuje... Edytowane 10 Listopada 2012 przez zdarecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Do sprawdzenia (dokładnego) uzwojenie wirnika każda lamela osobno i czy któraś nie ma przebicia na masęOdnośnie ponownego sprawdzenia rozrusznika przyznaję rację - przyczyna - jedna szczotka nie była za dokładnie przylutowana, przy rozbieraniu odpadła - moje niedopatrzenie przy wymianie szczotekteraz kręci OK'Uzwojenie zbadałem zapobiegawczo tak jak manual przewiduje - lamelka do lamelki ma być około 0-1ohm czyli prawie jak zwarcie, lamelka do masy całkowity brak przepływu Co do oleju to ja nigdy nie patrzę ile pisze manual tylko leję do prawidłowego poziomu, bo jeszcze nigdy w żadnym pojeździe nie weszło tyle oleju ile podaje instrukcja, zawsze mnie lub więcej. Może nie każdy wie ale przy najmniej w magnach z lat 80' spuszcza się olej w dwu miejscach: Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Mam nadzieję, że w mojej nie ma spustu też w głowicy bo znaczyło by to o słabej wymianie oleju ostatnim razem ?Może nasz Spec Mechanik coś wie na ten temat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kirki Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Czy faktycznie używacie klucza dynamometrycznego do wymiany filtra oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Może niech fachowcy odpowiedzą , bo ja amator dokręcam ręką tak średnio i jest git (to nie głowica) Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Może niech fachowcy odpowiedzą , bo ja amator dokręcam ręką tak średnio i jest git (to nie głowica) za słabo dokręcona głowica doprowadzi do wydmuchania uszczelkiza słabo dokręcony filtr oleju doprowadzi Cię w najlepszym wypadku do gipsu ( o gorszych przypadkach nie wspomnę) Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 (edytowane) 15-20 Nm to spokojnie ręką i nawet nie przyszło by mi do głowy żeby sięgać po klucz, jeżeli ktoś nie ma wyczucia zawsze może zrobić test dokręcając ręką i sprawdzając kluczem(pewnie sie okaże ,że ręką jest mocniej). p.s. uszczelkę trzeba lekko posmarować olejem Edytowane 14 Listopada 2012 przez zdarecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 -ja dawno nie widziany paprykarz pozdrawia wszystkich mi bliskich ślązaków,górali,kaszubów,mazurów,łęków,tatarów i etc.(oraz gniezno,bo się obrazi) wspólne dyskusje wzmacniają więzi tym bardziej, że temat wspólny. różne poglądy na temat napraw każdy może po swojemu analizować i się z nimi zgadzać lub nie, a zrobi jak uważa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 (edytowane) Ponawiam pytanie ! Mam nadzieję, że w mojej nie ma spustu oleju też w głowicy bo znaczyło by to o słabej wymianie oleju ostatnim razem ?Może nasz Spec Mechanik coś wie na ten temat ? Edytowane 16 Listopada 2012 przez poolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.