Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Powitać po zimie !

Czy może ktoś się orientuje gdzie dostanę albo kto może dorobić kompletny przewód ciśnieniowy do sprzęgła VF750 84rok ?

I dodatkowo zauważyłem jeszcze w ubiegłym sezonie , że moja magna nie chce się tak rozbujac jak wcześniej , nie było problemu rozpedzić do 190 a teraz 150 i to dłuuuugo ?

Jaka może być tego przyczyna , przyczyny ?

Edytowane przez slevy70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powitać po zimie !

Czy może ktoś się orientuje gdzie dostanę albo kto może dorobić kompletny przewód ciśnieniowy do sprzęgła VF750 84rok ?

I dodatkowo zauważyłem jeszcze w ubiegłym sezonie , że moja magna nie chce się tak rozbujac jak wcześniej , nie było problemu rozpedzić do 190 a teraz 150 i to dłuuuugo ?

Jaka może być tego przyczyna , przyczyny ?

A kiedy ostatni raz motocykl był w serwisie ?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

odpaliłem motór po zimie( magna 750, 95) bez problemu, po rozgrzaniu na wolnych obrotach pracuje równo, ale jak odkręcę rolgaz to do 5-6 tysięcy nie wchodzi chętnie i równo, dzisiaj zrobiłem małą przebieszkę ok. 100 km i cały czas to samo, słaby przy ruszaniu, tak jakby któryś gar nie pracował, nie chce wejść na obroty, dopiero powyżej 5-6 tyś ciągnie. przeczyścić świece, zalać świeże paliwo, najlepiej pewnie przeczyścić gaźniki, coś wam jeszcze przychodzi do głowy?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, ja nie mogłem dziś odpalić po zimie. Dwie świece nie miały wcale iskry, czyszczenie, suszenie nie pomogło, wkręciłem stare i pali od strzała.

Co ciekawe na koniec sezonu wymieniłem świece na nowe NGK w/g katalogu i było OK a po zimie ZONK nie mają iskry :)

Zastanawim się teraz czy kupić następne nowe czy śmigać na starych = pewnych? Stare nie mają widocznych nadpaleń czy pęknięć

Edytowane przez zetes66

Magna V45/ Yamaha Road Star 1700

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość smolax71

Heh, ja nie mogłem dziś odpalić po zimie. Dwie świece nie miały wcale iskry, czyszczenie, suszenie nie pomogło, wkręciłem stare i pali od strzała.

Co ciekawe na koniec sezonu wymieniłem świece na nowe NGK w/g katalogu i było OK a po zimie ZONK nie mają iskry :)

Zastanawim się teraz czy kupić następne nowe czy śmigać na starych = pewnych? Stare nie mają widocznych nadpaleń czy pęknięć

 

W sumie jak świece działają to czemu by nie jeździć, (może zapasowe wozić).

Ale ja bym kupił odpowiednie i to nie polecane na forum - DPR8EA-9

tylko DPR9EA-9 (lub takie irydowe).

DPR9 są dopasowane do agresywnej jazdy i ciepłego klimatu - a u nas bywa nawet 35 st C ostatnio...

i te świece powinny wyeliminować problemy opisywane na forum z odpaleniem rozgrzanego silnika.

Dodaję specyfikację :

post-67480-0-84121400-1362673178_thumb.jpg

Edytowane przez smolax71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość smolax71

No tak - nie bardzo byłem w temacie :)

NGK produkcje od pewnego czasu przenieśli do Czech - stąd ta jakość, nigdy więcej NGK :(

Podobno DENSO jest OK'?

 

Jak zamiennik to najlepiej od razu irydowy jak NGK ( ale drogie, ok 40 zł szt.);

DPR8EIX-9 lub DPR9EIX-9

Denso iryd jeszcze droższe - IX27B.

 

Co do świec NGK to mam doświdczenie samochodowe. Zawsze kupowałem NGK platinum i do 50 tyś przebiegu bez problemu były.

Ostatnio kupiłem Bosch platynowo-irydowe ( zaoszczędziłem 15 zł na szt. x 6 ) i na razie jest wszysto ok.

Edytowane przez smolax71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko uzasadnij po co irydowe? i co one dają?

W sumie jak świece działają to czemu by nie jeździć, (może zapasowe wozić).

Ale ja bym kupił odpowiednie i to nie polecane na forum - DPR8EA-9

tylko DPR9EA-9 (lub takie irydowe).

DPR9 są dopasowane do agresywnej jazdy i ciepłego klimatu - a u nas bywa nawet 35 st C ostatnio...

i te świece powinny wyeliminować problemy opisywane na forum z odpaleniem rozgrzanego silnika.

Dodaję specyfikację :

post-67480-0-84121400-1362673178_thumb.jpg

Masz rację można latać dalej, aby przerwy było 07-08mm

Te planuję kupić bo mam problem z rozruchem ciepłego motoru. Dałem nowe przewody WN ale pomogło tylko trochę tz. na zimno jet teraz dobrze.

Teraz trza wymienić pól elektryki bo przewody się łamią ze starości i nie było 1 fazy z alternatora (wypalona kostka)

 

Tylko widzę że swieczki dpr9 maja już rezystor 5kohm a taki opornik jest zamontowany oryginalne w motocyklu więc trzeba go demontować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...