Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam....ja w sprawie spalania...Ostatnie sprawdzałem i moja Madzia na dokładnie 6 litrach paliwa przejechała 72 mile w cyklu mieszanym (miasto 60-80km/h + autostrada 100-130 km/h) :biggrin:

To jest jakieś 115 kilometrów .... a to by znaczyło że wypiła jakieś 5.5 litra na 100 km

Więc chyba nie jest tak źle ?

Edytowane przez mador11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna, zadbana sztuka :biggrin:

 

pozdro

 

ps. My czasem na forum MZ nie pisaliśmy ze sobą?

tak gadaliśmy ze sobą

 

a właśnie jeszcze dorzucę o spalaniu, ja najmniej przy spokojnym śmiganiu 90-120 wydębiłem 5,2litra.

i takie pytanie mam jeszcze, czy da się naprawić czujnik rezerwy, przypuszczam że pewnie nie. mój nie działa, na używkę jeszcze nie trafiłem nigdzie a oryginał to koszt około 270zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś na czujnik rezerwy trafilem na ebayu w stanach. Używka, koleś liczył sobie coś około 20$ + przesyłka, więc nie tak źle, ale nie chciał do PL wysłać. Poza tym przypadkiem nie spotkałem. U mnie też nie działa, tzn. chyba nie działa, czujnik jest kompletny, ale od wibracji motoru kontrolka cały czas mruga, więc coś z nim jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no u mnie to jest na 100% czujnik, bo na krótko kontrolka świeci, a tak to jest po prostu jeżdżenie na czuja, bo kranik ma tylko jedną pozycję. a zna ktoś zasadę działania takiego czujnika?? bo ja go już wykręcałem ale po obejrzeniu go i tak nie doszedłem do tego co może być w nim uszkodzone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no u mnie to jest na 100% czujnik, bo na krótko kontrolka świeci, a tak to jest po prostu jeżdżenie na czuja, bo kranik ma tylko jedną pozycję. a zna ktoś zasadę działania takiego czujnika?? bo ja go już wykręcałem ale po obejrzeniu go i tak nie doszedłem do tego co może być w nim uszkodzone

Nie mam teraz dostępu do manuala ale wacha gdy się kończy jest poniżej czujnika prawdopodobnie opór rośnie

i wtedy kontrolka się zapala.

Wykręcałem ten czujnik kilka razy i jak był zanurzony w benzynie to nic się nie działo. Przy odparowaniu najpierw świeciła słabo potem coraz silniej.

W manualu jest (chyba) podana wartość oporu na podstawie tego można zdiagnozować czy zdechło czy nie. U mnie też nie działa poprawnie bo włącza się dopiero jak stoję w habrach :icon_mrgreen:

Czujnik ten możesz zanabyć u gości którzy hienują częściami.

pis(s) off🦆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to się czuje pocieszony :)

 

no ja nie spotkałem się jeszcze z możliwością zakupienia takiego czujnika, może jakieś namiary, zresztą zobaczę jeszcze raz ten mój czujnik bo już bardziej nie mogę go popsuć :rolleyes:

 

jak to jest wreszcie z tym silnikami w VFach, bo przed zakupem słyszałem straszne bajki, o awaryjności i takie tam, ale na swoim przykładzie mogę z czystym sumieniem zaprzeczyć, mój ma najechane 45tys mil i dymka nie puszcza, oleju nie bierze, nie stuka i nie puka.

A jak jest u was? Bo wiem że w 750 i 1100 były problemy z krzywkami.

W sumie to jedyna rzecz jaka naprawdę drażni mnie to mały bak i to że przy moim wzroście prawie 190 wyglądam dziwnie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...