gacu76 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Witam szanownych forumowiczów.Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem pięknej Hondy VF 750c.Ponieważ jest to mój pierwszy motocykl od 20 lat,bardzo proszę o kilka słów i opinii na temat tego motocykla.Gdyby ktoś mógł pomóc i podać jakiś link do serwisówki to z góry dziękuję.Może na forum jest ktoś z 3miasta?itaj kolego tu masz opis http://chudzikj.republika.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek40 Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Witam szanownych forumowiczów.Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem pięknej Hondy VF 750c.Ponieważ jest to mój pierwszy motocykl od 20 lat,bardzo proszę o kilka słów i opinii na temat tego motocykla.Gdyby ktoś mógł pomóc i podać jakiś link do serwisówki to z góry dziękuję.Może na forum jest ktoś z 3miasta? Witam!Spróbuj poszukać tu; http://thepit.shacknet.nu/honda/Pozdrawiam wszystkich :rolleyes: Witam szanownych forumowiczów.Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem pięknej Hondy VF 750c.Ponieważ jest to mój pierwszy motocykl od 20 lat,bardzo proszę o kilka słów i opinii na temat tego motocykla.Gdyby ktoś mógł pomóc i podać jakiś link do serwisówki to z góry dziękuję.Może na forum jest ktoś z 3miasta? Cześć!I jeszcze może tu zobacz; http://translate.google.pl/translate?u=htt...1&ie=ISO-8859-2 Pozdrawiam :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Peterek, jadąc do Bubera pałuję 250km na A4 czyli nie schodzę poniżej 140-150kmh non stop. Silnik pracuje długi czas na wysokich obrotach.Wygląda na to że troszkę wszamał oleju jadąc w tamtą stronę. Na miejscu zrobiłem dolewkę ale nie sprawdziłem ile mam teraz po powrocie. Przy lajtowej jeździe z prędkościami rzędu 100-120 lub w mieście bierze praktycznie niezauważalne ilości. Ok, ok, tak podroczyć sie chciałem :icon_question: Przesyłka mailem w całości wysłana. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 koledzy ratujcie bo mnie szlak trafi....dziś rano było około 4,5st moto nie pali....no to na prostownik sekunda nie mineła a na prostowniku natężenie spadło do 0,1....no to kręcę , jak reka odjał pali no to do sql...dojechałem , lekcje mineły odpalam (14:30 nie wiem ile było stopni ale z 12 było) i nawet nie kręci....no szlak by trafił...no to do kumpla i pod samochód podpinam odpalam jade do domu....i pisze wam co i jak...cały czas świeci mi się kontrolka warning odnośnie aku....podejżewam że to regulkator napięcia jak kolega wyżej napisał, zauważyłem że się non stop grzeje odpalam i po minucie można jaja smażyć...jak był bym pewien że to to, to zaraz zamawiam nowy bo nie mam czasu dać do elektryka (codziennie do szkoły 6 km na autobus misiał bym czekać jakieś 30 minut w jedna strone nie mam tyle czasu....) POMOŻECIE ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek40 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 koledzy ratujcie bo mnie szlak trafi....dziś rano było około 4,5st moto nie pali....no to na prostownik sekunda nie mineła a na prostowniku natężenie spadło do 0,1....no to kręcę , jak reka odjał pali no to do sql...dojechałem , lekcje mineły odpalam (14:30 nie wiem ile było stopni ale z 12 było) i nawet nie kręci....no szlak by trafił...no to do kumpla i pod samochód podpinam odpalam jade do domu....i pisze wam co i jak...cały czas świeci mi się kontrolka warning odnośnie aku....podejżewam że to regulkator napięcia jak kolega wyżej napisał, zauważyłem że się non stop grzeje odpalam i po minucie można jaja smażyć...jak był bym pewien że to to, to zaraz zamawiam nowy bo nie mam czasu dać do elektryka (codziennie do szkoły 6 km na autobus misiał bym czekać jakieś 30 minut w jedna strone nie mam tyle czasu....) POMOŻECIE ? Cześć! No może spróbuj jeszcze, jak radzą koledzy zza wielkiej wody, sprawdzić alternator-wyjście.W załączeniu podają najczęstsze niesprawności i jak sobie z nimi poradzono.Może akurat to Ci pomoże.Pozdrawiam i na wszelki wypadek sprawdź wszystkie połączenia, konektorki i masy; w mojej XT to pomogło i też się regler grzał i nie ładował dobrze aż padł aku. :) http://translate.google.pl/translate?u=htt...&tbb=1&ie=UTF-8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 koledzy ratujcie bo mnie szlak trafi....dziś rano było około 4,5st moto nie pali....no to na prostownik sekunda nie mineła a na prostowniku natężenie spadło do 0,1....no to kręcę , jak reka odjał pali no to do sql...dojechałem , lekcje mineły odpalam (14:30 nie wiem ile było stopni ale z 12 było) i nawet nie kręci....no szlak by trafił...no to do kumpla i pod samochód podpinam odpalam jade do domu....i pisze wam co i jak...cały czas świeci mi się kontrolka warning odnośnie aku....podejżewam że to regulkator napięcia jak kolega wyżej napisał, zauważyłem że się non stop grzeje odpalam i po minucie można jaja smażyć...jak był bym pewien że to to, to zaraz zamawiam nowy bo nie mam czasu dać do elektryka (codziennie do szkoły 6 km na autobus misiał bym czekać jakieś 30 minut w jedna strone nie mam tyle czasu....) POMOŻECIE ?CO do regulatora jeśli się tak bardzo grzeje to zapewne szlag go trafia!ale niekoniecznie musi być on przyczyną ?jeśli nie pali to to szukać przyczyny gdzie indziej a po doładowaniu zapala czyli ma napiecie a nie ma amperażu na rozruch?pozatym coś ci robi robote na regulator że się grzeje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek40 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Cześć! No może spróbuj jeszcze, jak radzą koledzy zza wielkiej wody, sprawdzić alternator-wyjście.W załączeniu podają najczęstsze niesprawności i jak sobie z nimi poradzono.Może akurat to Ci pomoże.Pozdrawiam i na wszelki wypadek sprawdź wszystkie połączenia, konektorki i masy; w mojej XT to pomogło i też się regler grzał i nie ładował dobrze aż padł aku. :) http://translate.google.pl/translate?u=htt...&tbb=1&ie=UTF-8 Miała być ta stronka : http://translate.google.pl/translate?u=htt...&tbb=1&ie=UTF-8 Pozdrawiam ;) Miała być ta stronka : http://translate.google.pl/translate?u=htt...&tbb=1&ie=UTF-8 Pozdrawiam :wink: Sorry, widzę że nie otwiera tego - spróbuj więc otworzyć z powyższego adresu a póżniej kliknij w: WYMAGANE CZYTANIE i potem kliknij w drugi od góry: NEW. Tam są te wskazówki!Pozdrawiam Stosuję półsyntetyk 10w40 ale chyba czas przejść na gęstszy (lub tańszy ;) )Pałowanie po autostradzie powoduje niestety dość szybkie szamanie oleju , chyba pierścienie zdychają :) Cześć!Wiesz, nie jestem pewien czy to optymalne wyjście - chodzi o i tak gorsze smarowanie tylnych cylindrów, na innych forach przestrzegają przed:1. Obroty biegu jałowego mają być min. 1000 i niedługo utrzymywać2. Nie trzymać obrotów długotrwałych w czasie jazdy poniżej 3000 - umiejętnie dobierać przełożenia3. W mieście w korkach w upał wymuszają ręcznie wcześniej włączanie wentylatora chłodnicy4.Olej min klasy 10/405. System dodatkowego smarowania z filtrowanym olejem - koniec problemu z wałkami6. Bogatsza mieszanka paliwowa - lepsze chłodzenie cylindrów Sam o tym myślę, linki poniżejhttp://translate.google.pl/translate?u=htt...&tbb=1&ie=UTF-8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Jeśli chodzi o adapter między filtrem oleju, a blokiem to ja się piszę. Jeśli złożylibyśmy zamówienie u tokarza na np. 6 szt. takich adapterków to i cena byłaby niższa. Jeśli chodzi o grzanie się regulatora to jest normalka. Ktoś (Adam?) zza wielkiej wody napisał procedurę sprawdzenia reglera miernikiem elektrycznym, poszukaj na forum. Chodzi oczywiście o sprawdzenie przy wyłączonym silniku. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 No dobra to że się grzeje, ale żeby parzył? Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 (edytowane) koledzy zapodajcie w jakiej kolejności są przewody poprowadzone od regulatora do wtyczki albo inaczej w jakiej kolejności są kolory poprowadzone do regulatora (od strony alternatora są w różnych kolorach a od strony regulatora mam wszystkie żułte w dodatku ktoś kiedyś je lutował...i nie wiem czy poprawnie. EDIT: jak by się ktoś natknal na te instrukcje jak sprawdzić regulator będę wdzięczny ^^ 15 minut szukania nic nie dało :/ Edytowane 15 Września 2008 przez Dr@GuN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek40 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 (edytowane) Jeśli chodzi o adapter między filtrem oleju, a blokiem to ja się piszę. Jeśli złożylibyśmy zamówienie u tokarza na np. 6 szt. takich adapterków to i cena byłaby niższa No to myślmy nad tym wariantem :wink: Pozdrawiam koledzy zapodajcie w jakiej kolejności są przewody poprowadzone od regulatora do wtyczki albo inaczej w jakiej kolejności są kolory poprowadzone do regulatora (od strony alternatora są w różnych kolorach a od strony regulatora mam wszystkie żułte w dodatku ktoś kiedyś je lutował...i nie wiem czy poprawnie. EDIT: jak by się ktoś natknal na te instrukcje jak sprawdzić regulator będę wdzięczny ^^ 15 minut szukania nic nie dało :/ Jest tu opis chyba kolorów przewodów z Magny750 '82 - sprawdź może jakie są połączenia u Ciebie reg-alternator:http://translate.google.pl/translate?u=htt...&tbb=1&ie=UTF-8 :smile: popatrz w dziale: SCHEMAT Trzymam kciuki Edytowane 15 Września 2008 przez leszek40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 KOLEDZY? CZY KTOŚ ZNA Z WAS PRAWIDŁOWĄ WARTOŚĆ CIŚNIENIA JAKA POWINNA BYĆ ZASTOSOWANA W PRZEDNIM ZAWIESZENIU W MAGNIE VF 750 C 1983R jak wiadomo jest to zawieszenie wspomagane powietrzem nie mogę śię doszukać jednak info ile powinno być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Jeśli chodzi o adapter między filtrem oleju, a blokiem to ja się piszę. Jeśli złożylibyśmy zamówienie u tokarza na np. 6 szt. takich adapterków to i cena byłaby niższa.jak będziesz coś wiedział o cenie adaptera to daj info. Przydałby się jakiś dokładny rysunek, mogę to spróbować zrobić na tokarce cyfrowej.na innych forach przestrzegają przed:1. Obroty biegu jałowego mają być min. 1000 i niedługo utrzymywać2. Nie trzymać obrotów długotrwałych w czasie jazdy poniżej 3000 - umiejętnie dobierać przełożenia3. W mieście w korkach w upał wymuszają ręcznie wcześniej włączanie wentylatora chłodnicy4.Olej min klasy 10/405. System dodatkowego smarowania z filtrowanym olejem - koniec problemu z wałkami6. Bogatsza mieszanka paliwowa - lepsze chłodzenie cylindrówTak, znam te zasady. Mam bieg jałowy ustawiony na ok. 1,5 tyś i ponoć jest to wystarczające do utrzymania właściwego ciśnienia w magistrali i rozrząd nie dostaje po dupie. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek40 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 jak będziesz coś wiedział o cenie adaptera to daj info. Przydałby się jakiś dokładny rysunek, mogę to spróbować zrobić na tokarce cyfrowej. Tak, znam te zasady. Mam bieg jałowy ustawiony na ok. 1,5 tyś i ponoć jest to wystarczające do utrzymania właściwego ciśnienia w magistrali i rozrząd nie dostaje po dupie. Panowie, róbmy te usprawnienia z oleum :wink: , bo jak padną wałki, to będzie :biggrin: wałek!A tak poważnie, to nie mam raczej technicznych możliwości cokolwiek wytoczyć - chyba,że beczkę browara :icon_mrgreen: .Kto ma możliwości i chęci, proszę o kontakt.Pozdrawiam Ps. Moją Sabre mam dosłownie tydzień i dopiero się poznajemy(przed chwilą wróciłem z garażu), jutro pierwszy przegląd...Po XT600, to normalny szok co Ona ze mną robi, jak mnie sponiewiera :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychmz Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Ps. Moją Sabre mam dosłownie tydzień i dopiero się poznajemy(przed chwilą wróciłem z garażu), jutro pierwszy przegląd...Po XT600, to normalny szok co Ona ze mną robi, jak mnie sponiewiera :icon_eek: no ma czym sponiewierać :crossy: ja wiem po sobie jak na początku 500 mną targała :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.