KaYtek Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 te stuki jak to nazywam sa ciche i wystepuja tylko pomiedzy wolnymi obrotami a około 2000 i wystepuja raczej przy schodzeniu z obrotow a nie przy wchodzeniu na obroty...czy to mozliwe ze to lancuszek sprzegłowy? panewka raczej wg mnie to nie jest...bo to co u mnie ma raczej odgłos gluchy a nie metaliczny( cos jakby lekkie pukanie w dekiel silnika)no i slychac to tylko w tym zakresie obrotow, a panewka tłuklaby chyba cały czas czytając tu niektore posty na forum niektorzy opisywali podobne co u mnie zjawiska stukania ale nikt nie odpisał na moje pytania..oczywiscie po za Toba. Widzisz..to moja pierwsza Kawa i dlatego mnie nurtuja wszystkie zwiazane z jej eksploatacją problemy, np jak miałem x-11, terkotało w nim sprzegło- ale wiedziałem ze tak ma byc i zaden mechanik swiata nic na to nie poradzi, w Bandycie 1200 silnik rzeził jakby dogorywał, charczał, ale tez wiedziałem ze te silniki maja taka kulture pracy( albo jej brak) XTZ 750- bezproblemowy i bezgłosny silnik...wiec nie grzebałem i nie nasluchwałem bo i nic sie nie działo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Bądź luźny łańcuszek rozrządu!Jak będziesz regulował zawory to sprawdzisz go wtedy!Proponuje pojeździc i się nie martwic!na zapas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaYtek Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 oki dzieki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaYtek Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 dzis udało mi sie zlokalizowac miejsce owego dzwieku za pomoca stetoskopu.....i jest to pod prawa pokrywa silnika...wiec pada na sprzęgło lub łancuszek sprzęgłowy- tylko czy ten łancuszek ma jakas regulacje napiecia??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Pod prawą pokrywą jest łańcuszek przeniesienia napędu na rozrusznik, on ma napinacz bez regulacji, który czasami lubi się rozlecieć a do tego ten łańcuszek szybko się rozciąga, nie zwlekaj sprawdź co się stało jak najprędzej bo jeśli rozsypał się napinacz to może narobić sporo bałaganu. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaYtek Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 (edytowane) Dziek Janusz....a masz moze orientacie w dostepnosci i cenie tych elementow? tj lancuszka i napinacza ( oczywiscie teg o czym mowilsmy) Edytowane 20 Kwietnia 2011 przez KaYtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Kilka lat temu to wymieniałem u siebie napinacz około 600 zł chyba kosztował a łańcuszek 150 zł. Jeśli dobrze pamiętam, o ile może uda Ci się znaleźć zamiennik łańcuszka to napinacz raczej tylko z serwisu. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śliwka Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Witam potrzebuję pomocy wymieniłem skrzynię biegów w moto i przy okazji sprawdzałem sprzęgło tarcze jak i przekładki były ok. moje pytanie dotyczy czy zzr uczulone mają sprzęgło na olej i jaki powinien być zalany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaYtek Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 ja na niemeickim forum wypytałem i leja jakiegos castrola i motul 5100 10 w 40 , taki znalazlem i zalalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 dobrze zalałeś, pamietaj 3/4 okienka niech zakrywa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaYtek Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 (edytowane) no moja Kawka popija sobie olejek wiec zakrywa on tak 4/5 okienka tak sobie mysle czasem jaki tu patent opracowac w kwestii oleju. kiedys gdzies widziałęm w necie taki patent co pozwala zwiekszyc ilosc oleju w obiegu nie zwiekszajac tym samym nadmiernie poziomu w misce olejowej...byłoby to niezłe. w Kawce jest pod siedzeniem sporo miejsca i moznaby upchnąc litrowy zbiornik oleju ktory sam dozowałby olej w chwili jego niedoboru w misce..Bo dostep do korka oleju w ZZR jest kiepski- sciaganie plastikowJa jezdze Toyotą previa z 96 roku i ona ma tak rozwiazane system zasilania olejem- silnik jet pod samochodem, a zbiornik oleju pod maską...w misce jest jakis pływak ktory mierzy ilosc oleju w misce i po przez elektrozawór dozuje olej ze zbiornika gdy jest niedobór...poki co w zbiorniku ilosc oleju sie nie zmienia wiec nie dozuje( prevka nie bierze mi oleju 385 tys przebiegu :icon_mrgreen: )....nie wiem jak to jednak jest rozwiazane gdy silnik podczas normalnej pracy wypompowuje w obieg wiekszosc oleju z miski.....dlaczego wtedy zawór sie nie otwiera i nie dolewa oleju....byc moze działa to tylko gdy silnik jest w spoczynku ( zimny olej). Jakis czujnik temperatury oleju właczony jest w szereg z zaworkiem olejowym a jeszcze mam do forumowiczów pytanko- czy ktos z Was stosował do Kawki jakis dodatek do oleju typu ceramizer albo motorlife?.... kiedys na targach w kielcach widziałem na stoisku pracujący silnik samochodowy zabezpieczony ceramizerem - a jego miska olejowa lezalaobok...silnik był zupelnie pozbawiony oleju Edytowane 25 Kwietnia 2011 przez KaYtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Wiesz ja uważam, że dzisiejsze oleje mają wystarczające parametry do prawidłowej pracy silnika, dodatki można stosować jak silnik jest już na wykończeniu i nie zależy Ci na nim. Silnik w ZZR pod dużym obciążeniem będzie pobierał olej i z tym trzeba się pogodzić bo taka jest jego konstrukcja. Pozdrawiam Januszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaYtek Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 (edytowane) to fakt, a temat poruszyłem tylko z czystej ciekawosci jak to z tymi dodatkami jest. wiem ze niektorzy jezdzacy w stuncie leją ceramizer do silnikow zeby nie przycierac silnika jadac na gumie kilkaset nawet metrów...podobno działa, choc kontrolka oleju cwieci na czerwono Edytowane 28 Kwietnia 2011 przez KaYtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miras-Street Fighter Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 (edytowane) Poczytałem forum dokonywałem naprawy lecz to nic nie pomogło dlatego postanowiłem napisać nowy wątek. Mianowicie chodzi o to że hamulec przedni mam na pół gwizdka i nie wiem czy te modele tak mają czy tez nie. Klocki cham nowe, płyn cham wymieniony i układ odpowietrzony ( płyn Dot4 ) tłoczki w zaciskach chodzą luźno, przewody w metalowych otoczkach, tarcze cham grube. Zastanawiam się co jeszcze może być. Jak gwałtownie nacisnę cham przedni to hamuję ale rączkę cham mam już prawie opartą o gaz :( Co radzicie zrobić ? Edytowane 4 Maja 2011 przez Miras-Street Fighter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Odpowietrzyć Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.