Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

Hajabuza życzę powodzenia. Najhuj...a możliwa rzecz pod słońcem. Wyjęcie silnika i rozpołowienie go. Nie zazdroszczę.

Dla mnie rozebrać i złożyć taki silnik to pryszcz

 

Mam pytanko.Gdzie mogę kupić części do ZZR-A.Chodzi mi o Warszawę i okolice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pryszcz nie pryszcz ale to nie jest 30 minut roboty tylko trzeba trochę czasu poświęcić i się trochę napier... szczególnie męczące jest wsadzenie silnika na miejsce zwłaszcza kiedy robisz to sam. Poza tym pewnie uszczelki się spieprzą trzeba będzie kupić nowe itd.

Edytowane przez prezesartur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pryszcz nie pryszcz ale to nie jest 30 minut roboty tylko trzeba trochę czasu poświęcić i się trochę napier... szczególnie męczące jest wsadzenie silnika na miejsce zwłaszcza kiedy robisz to sam. Poza tym pewnie uszczelki się spieprzą trzeba będzie kupić nowe itd.

Uszczelki się spieprzą,lakier się pościera na silniku ale zrobię go sam i nikt nie będzie mi pieprzył że jest trefny.Jak go zrobię to dam znać,a teraz idę spać pozdro dla prezesaartura

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slavo28v

Uszczelki się spieprzą,lakier się pościera na silniku ale zrobię go sam i nikt nie będzie mi pieprzył że jest trefny.Jak go zrobię to dam znać,a teraz idę spać pozdro dla prezesaartura

 

 

Dokładnie, najlepiej samemu robić jak najwięcej, ile się umie a i przy okazji można więcej zobaczyć i w razie czego juz wiesz co się z czym je, wiadomo że wszystkiego sam nie zrobisz ale z czasem takich rzeczy coraz mniej będzie. powodzenia

 

Ja nie mam numeru na tabliczce,tylko bity bezpośrednio na ramie(na główce ramy)z prawej strony motocykla.Trefny to jest ten mechanik-zmień go (moja sugestia)

 

ja w ZZR mam tabliczkę ale nie w pobliżu główki tylko niżej i nie pamietam czy tam jest nabity numer, natomisat na główce mam wybity bezpośrednio nr. W ZX12R mam na gówce nr i tabliczkę z bybitym nr też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pryszcz nie pryszcz ale to nie jest 30 minut roboty tylko trzeba trochę czasu poświęcić i się trochę napier... szczególnie męczące jest wsadzenie silnika na miejsce zwłaszcza kiedy robisz to sam. Poza tym pewnie uszczelki się spieprzą trzeba będzie kupić nowe itd.

 

koleś mi wczoraj mówił że ma jakiś patent na bardzo sprytne i sprawne załadowanie silnika samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koleś mi wczoraj mówił że ma jakiś patent na bardzo sprytne i sprawne załadowanie silnika samemu.

 

Zmieniał ktoś żarówkę w szybkościomirzu??? jak się do tego zabrac??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko.Czy olej MOBIL 1 5W50 nadaje się do Kawy

 

Mobil 1 5W-50 Rally Formuła 4 litry. Mobil 1 5W-50 to najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy, zapewniający doskonałą ochronę przeciwzużyciową współpracujących elementów silnika. Mobil 1 5W-50, Rally Formula, przewyższa wymagania specyfikacji jakościowych dyktowanych przez producentów pojazdów, dotyczących wysokoobciążonych silników zarówno benzynowych jak i wysokoprężnych, nowoczesnych pojazdów. Mobil 1 5W-50 został specjalnie stworzony do silników pracujących w ciężkich warunkach eksploatacyjnych. Zarówno podczas wyścigów samochodowych, jak i przy zwykłym prowadzeniu pojazdu Mobil 1 5W-50, Rally Formula zapewnia odpowiednią skuteczność działania silnika i ochronę jego elementów przed zużyciem, jednocześnie dostarczając wspaniałych wrażeń z jazdy. Zalety Mobil 1 5W-50 został opracowany w oparciu o opatentowaną formulację zawierającą najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe, oraz, nowoczesny pakiet dodatków uszlachetniających, zawierający między innymi specjalne dodatki przeciwzużyciowe stworzone przy wykorzystaniu technologii "Supersyn". Szeroki zakres klasyfikacji lepkościowej oleju pozwala zapewnić prawidłowy poziom ochrony przeciwzużyciowej elementów silnika we wszystkich warunkach eksploatacyjnych. Olej ten nie tylko przewyższa najbardziej rygorystyczne normy jakościowe, ale jest także dopuszczony do stosowania przez wielu wiodących producentów samochodów. Samochody, w których stosuje się olej Mobil 1 5W-50, będą pracowały bez zarzutu bez względu na warunki, sytuację na drodze czy wiek pojazdu. Główne zalety, to: Zdjęcie niezaładowane/zbyt duże Własności Zalety Nowoczesny pakiet dodatków myjąco-płuczących Zapobiega powstawaniu osadów i szlamów, pozwalając jednocześnie wydłużyć żywotność silnika i utrzymać jego wnętrze w czystości Doskonała stabilność termiczna i wysoka odporność na utlenianie Spowolnienie procesu starzenia oleju umożliwiające wydłużenie okresów międzyobsługowych dyktowanych przez producentów pojazdów Technologia sprawdzona w warunkach wyścigów Skuteczność w najbardziej ekstremalnych warunkach Wysoki wskaźnik lepkości i specjalna technologia dodatków przeciwzużyciowych Supersyn Doskonałe smarowanie w każdych warunkach eksploatacyjnych Zastosowanie Mobil 1 5W-50 w szczególności jest zalecany do wysokoobciążonych turbodoładowanych silników benzynowych oraz wysokoprężnych, znajdujących zastosowanie we wszystkich modelach pojazdów, takich jak samochody osobowe, sportowo-terenowe, vany i ciężarówki. Nie jest zalecany do silników dwusuwowych i silników lotniczych, chyba że specjalnie został dopuszczony do stosowania przez ich producentów. Specyfikacje Mobil 1 5W-50 spełnia wymagania poniższych specyfikacji: API SM/SL/SJ/CF X ACEA A3/B3 X ACEA A3/B4 X Mobil 1 5W-50 posiada następujące dopuszczenia producentów: VW 505 00 X PORSCHE Special Oil List X MB-Approval 229.3 X MB-Approval 229.1 X BMW High Performance Diesel Oil X Typowa charakterystyka fizykochemiczna Mobil 1 5W-50 Lepkość kin., ASTM D 445 [cSt] w 40ºC 104.6 [cSt] w 100ºC 17.4 Pozostałość po spopieleniu, [wt%], ASTM D 874 1.3 Fosfor 0.1 Temp. zapłonu, [ºC], ASTM D 92 228 Ciężar właściwy w 15ºC [kg/l], ASTM D 4052 0.86 Całkowita Liczba Zasadowa (TBN) 11.8 MRV w -35ºC 276

 

 

Jest to olej do silników samochodowych, jak zalejesz kawe tym olejem pierwsze co to masz tarcze sprzęgłowe do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to olej do silników samochodowych, jak zalejesz kawe tym olejem pierwsze co to masz tarcze sprzęgłowe do wymiany

 

intrygujące są takie kategorycznie narzucane stwierdzenia. o podstawę nie pytam, zainteresowanych odsyłam do działu mechaniki gdzie: a/ jest kilka dużych dyskusji o oleju, b/ jest duży wątek o oleju samochodowym w motocyklu

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

'jeszua'

 

MA CALKOWITA RACJE!!! :cool: a ZALECANY OLEJ DO ZZR 10W 40 CZYLI PÓLSYNTETYK.

10W40 oznacza że to półsyntetyk?! http://sklep.scigacz.pl/olej-silnikowy-mot...ry-p-20792.html

http://sklep.scigacz.pl/olej-silnikowy-she...-litr-p-66.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalecany olej do zzr 1100 to od 10w40 do 20w50 gwoli ścisłości.

 

Dokładnie tak, i wiem mozna eksperymentować z olejami ale jak jest napisane do moto to do moto a jak do samochodu to do samochodu to ja tak stosuję a nie szukam drugiego dna i spisków marketingowych. wiadomo że na upartego do moto mozna założyć oponę od samochodu i tez będzie dobrze ale czy o to chodzi???

 

 

 

:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dobra, na temat oleju już wiem.Powiem wam coś na temat trzeciej panewki głównej.Rozebrałem cały silnik,bo niby sprzęgło rozrusznika padło.Gówno prawda. Sprzęgło jest dobre.Padło koło zębate,które przekazuje napęd z rozrusznika na sprzęgło rozrusznika.Składa się ono z dwóch kół,małego i dużego.Jedno z drugim jest skręcone na stożek i to się obróciło.Ja uważam że te dwa koła powinny być zespawane ze sobą,i tak zrobię.Koszt nowego 414zeta.O panewce.Otwór w obudowie nie pokrywa się z otworem w panewce.Jest przykryzowany o połowę.Czyli trzecia panewka główna dostaje o połowę oleju mniej niż pozostałe.Zużycie silnika po 56000 km zerowe.Pomierzyłem panewki i wał mikrometrem zero zużycia.Na cylindrach zero progów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, na temat oleju już wiem.Powiem wam coś na temat trzeciej panewki głównej.Rozebrałem cały silnik,bo niby sprzęgło rozrusznika padło.Gówno prawda. Sprzęgło jest dobre.Padło koło zębate,które przekazuje napęd z rozrusznika na sprzęgło rozrusznika.Składa się ono z dwóch kół,małego i dużego.Jedno z drugim jest skręcone na stożek i to się obróciło.Ja uważam że te dwa koła powinny być zespawane ze sobą,i tak zrobię.Koszt nowego 414zeta.O panewce.Otwór w obudowie nie pokrywa się z otworem w panewce.Jest przykryzowany o połowę.Czyli trzecia panewka główna dostaje o połowę oleju mniej niż pozostałe.Zużycie silnika po 56000 km zerowe.Pomierzyłem panewki i wał mikrometrem zero zużycia.Na cylindrach zero progów

 

No toś się Kolego narobił... pełen szacun!!!!szczerze powiem że nie to że leniwy jestem i mało ciekawy ale nie wiem czy sam podjąłbym się tej roboty, nie dla tego też że nie mam ani za bardzo miejsca na to ani kiedy tylko obawiam się że najnormalniej w świecie nie dałbym rady sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...