Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

dzieki uspokoiles mnie :) u mnie nawet na zimnym nie kopci, wiec jedynym racjonalnym wytlumaczeniem moze byc to ze poprostu smakuje mu moj BelRay :)

 

No widzisz, a moje bydle na ssaniu se kopci ale nie to że chmura dymu itp tylko widać delkatny dymek po rozgrzaniu i wyłaczeniu ssania nie kopci, oleju nie ubywa więcej niż u innych z którymi rozmawiam, dolałem ok 7setek na ok 4tyś km. spalanie waszki w normie więc się nie przejmuje :buttrock:

 

Koledzy co Wy na zastosowanie oleju 5w, dziś gadałem z właścicielem dużej Hondy i twierdzi że jest do motocykla lepszy od 10w40, do tej pory u mnie był zawsze 10w40

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość slavo28v

Kilka dni temu przy takiej sobie pogodzie pojezdziłem trochę, ale nie polecam- guma słabo trzyma, może gdyby było bardziej sucho ... Ale coraz bliżej wiosna!

 

Ja też trochę pośmigałem ale niestety jak mówisz, ślisko ale bez tragedii, można jeździć, znaczy można było bo znowu pada i zimno... może w weekend??? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dałem autko na serwis i został mi Kawucha. Latam codziennie do pracy i pogoda mi nie straszna. :buttrock:

Warunki to nie to co w lecie ale też jest fajnie :)

 

ja poczekam do weekendu może przestanie lać to pośmigam, na razie puszka zostaje :evil:

 

nie mogę się doczekać a weekend zapowiada sie ok. moze ktoś z okolic Wrocławia pośmiga ze mną???a potem na meczyk.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Koledzy pośmigałem dziś trochę...pogoda ok tylko kur... zimno, jak miałem już szron ja jajkach odpuściłem i siedzę w domu przy grzańcu, chyba koniec jazdy na ten rok jednak...

Pozdro dla wszystkich

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc są jakieś pozytywne aspekty jazdy w takiej temperaturze :buttrock:

A na poważnie to chyba już koniec w tym sezonie, zwłaszcza,że za oknami śnieg.

 

Jednak niestety sprzęt musi pozostać w zamknięciu chyba na dobrych kilka miesięcy...

pozostaje jedynie opieka nad nim leczenie itp hehehe drogie to leczenie :-))

Od czasu do czasu jakieś kółeczko po garażu na otarcie łez pozostaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też już zakończyłem (chyba) sezon bo... pojawił się śnieg.

Zbieram teraz różne nowe części na wymianę oraz kilka dodatkowych gadżetów. :buttrock:

 

Kurcze ja też powoli zakupuję części, daje to trochę po kieszeni ale co zrobić, jak sie chce bezpiecznie i fajnie latać to trzeba inwestować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem Łukasz, ostatnio stalem sie posiadaczem zzr 1100 z 90r. Zima w pelni, a ja sie zastanawiam, jaki i ile oleju zalac do moto oraz jaki kupic filtr. Nastepne co mnie zastanawia to jak odpalam to leci mi bezwonny i niekolorowy dym (taki szarawy), dzieje sie to tylko na zimnym silniku, co moge z tym zrobic, i czy to jest normalne? Prosze o pomoc, gdyz jestem totalnym laikiem jezeli chodzi o mechanike, a nie chcial bym ,,zajechac,, moto. Forum powoli czytam, jednak jest tyle tego ze ciezko mi sie czegokolwiek doszukac, istnieje moze jakies forum poswiecone jedynie zzr 1100?

Edytowane przez rock_out
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem Łukasz, ostatnio stalem sie posiadaczem zzr 1100 z 90r. Zima w pelni, a ja sie zastanawiam, jaki i ile oleju zalac do moto oraz jaki kupic filtr. Nastepne co mnie zastanawia to jak odpalam to leci mi bezwonny i niekolorowy dym (taki szarawy), dzieje sie to tylko na zimnym silniku, co moge z tym zrobic, i czy to jest normalne? Prosze o pomoc, gdyz jestem totalnym laikiem jezeli chodzi o mechanike, a nie chcial bym ,,zajechac,, moto. Forum powoli czytam, jednak jest tyle tego ze ciezko mi sie czegokolwiek doszukac, istnieje moze jakies forum poswiecone jedynie zzr 1100?

 

Jeśli chodzi Kolego o dymek to po prostu praca na zimno czyli na ssaniu i wtedy masz taki dym, parę wodna,

Jeśli chodzi o olej to musisz mieć 4 litry najlepiej taki jakim jest zalany, jeśli nie wiesz jaki to powiem ze najlepszy jest motul 10w40 lub castrol power 10w40 ale chłopcy różnych innych tez używają i twierdzą że są w porzo.

Filtr oleju kup sobie w sklepie moto koszt od 17 do 30 zł kup ten lepszy.

Teoretycznie powinno zalewać sie zygzaka do 3/4 okienka ale ze względu na znana wszystkim legendarną 3panewke zalej do pełna okna nawet 4litry wlej, nic mu sie nie stanie i tyle, jak chcesz wiecej info prześledź forum od początku, bardzo duzo można się dowiedzieć

Pozdro

S :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie litości ten temat ma ze 35 stron i wystarczy tylko ten przejrzeć, a co do oleju znajdzie się nie jedną ani dwie odpowiedzi. Zresztą po co się wysilać... Serwisówki też, są. Można się sprzedającego zapytać skoro maszyna chodzi to chyba wiedział ile oleju miał lać i ile lał. Na karterze też nierzadko wytłoczona jest zalecana ilość oleju. Prawie każda strona z danymi technicznym też tą informację zawiera. Na rany Dżizesa niech się wam chce cokolwiek samamu zrobić! Raz dwa dziesięć ale w kółko ile oleju i ile oleju niedługo dojdzie do tego, że ktoś moto kupi i na forum będzie pytał jak się go odpala, gdzie leje paliwo i gdzie jest prędkościomierz. To ja nie wiem co ludzie robili jak nie było for internetowych chyba wcale oleju nie lali...

 

Mi np. odechciewa się na forach komu kolwiek pomagać bo już doszło do tego, że pytania padają gdzie lać płyn chłodniczy jak żarówkę zmienić gdzie jest kranik paliwa paranoja. Jakbym miał się dopytywać wszystkich jak się takie banały robi to teraz bym był na etapie samodzielnego napompowania sobie kół. Do garażu śrubokręt klucze oglądać rozkręcać czytać co gdzie producent napisał i się uczyć czegokolwiek bo jak się moto na środku drogi rozkraczy to nie będzie forum, żeby się pytać!

Edytowane przez prezesartur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zastanawiam sie nad zmiana tlumikow na cos agresywniejszego. Ciezko cokolwiek znalezc do zzr 1100, napiszcie mi czy pasuja do naszych motocykli bez zadnego specjalnego kombinowania wydechy z innych motocykli? Na co zwrocic uwage przy doborze (jakie rozmiary) i czy po zmianie wydechu musze jakos specjalnie regulowac silnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...